Solvej99

At lægge billeder ind så man kan se dem i indlægge

15 indlæg i dette emne

Når jeg lægger billeder ind, så plejer jeg at bruge den, der hedder attach files.

 

Men så bliver billedet lagt ind som et lille billede, man skal klikke på for at få stort.

 

Jeg har lagt mærke til at nogen herinde kan lægge billeder ind, så de er så store, at man bare kan se dem i selve indlægget.

 

Hvordan gør man det? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist noget med en app... Imgur eller noget i den retning, der er nogle tråde og indlæg om det rundt omkring...

http://www.babyklar.dk/forum/27842/billeder-fra-iphone.html/Her var noget :)

 

Nåå så er det måske, når folk lægger billeder ind fra mobilen?

 

Så kan man måske slet ikke gøre det fra computeren :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå så er det måske, når folk lægger billeder ind fra mobilen?

Så kan man måske slet ikke gøre det fra computeren :chin:

Fra computeren kan du uploade dine billeder til f.eks. Photobucket.com og så kopiere link på html-koden derfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra computeren kan du uploade dine billeder til f.eks. Photobucket.com og så kopiere link på html-koden derfra.

Okay tak :)

Tænkte at der måske var en helt simpel mÅse at gøre det på, når jeg har set flere gøre det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak :)

Tænkte at der måske var en helt simpel mÅse at gøre det på, når jeg har set flere gøre det.

Alternativt kan du kopiere ind i paint og formindske xx%

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alternativt kan du kopiere ind i paint og formindske xx%

Men det ændrer jo ikke på, at billedet bliver uploadet på samme måde?

Ved ikke om jeg har gjort mig rigtig klar her :chin: Må lige prøve at finde nogle eksempler og vise.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal du bruge pohotobucket metoden så bliver billederne store fra starten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får store billeder, jeg bruger hjemmesiden tinypic.com (ironisk nok).

PS både fra Tlf og computer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får store billeder, jeg bruger hjemmesiden tinypic.com (ironisk nok).

PS både fra Tlf og computer.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får store billeder, når jeg indsætter billeder vha webadressen (billedikonet fremfor attach). Den fås ved at højreklikke på et billede og vælge kopier billedets webadresse :)

Det kan gøres med billeder man finder på nettet. Mine private billeder uploades automatisk til Google+ og så kan jeg højreklikke derfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får store billeder, når jeg indsætter billeder vha webadressen (billedikonet fremfor attach). Den fås ved at højreklikke på et billede og vælge kopier billedets webadresse :)

Aha! Jeg prøvede nemlig også billedikonet, hvor den så bad om en url, og det havde jeg jo ikke. Men den kan jeg altså få ved at højreklikke på et billede? Det må prøves :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aha! Jeg prøvede nemlig også billedikonet, hvor den så bad om en url, og det havde jeg jo ikke. Men den kan jeg altså få ved at højreklikke på et billede? Det må prøves :)

Jep :)

Gældende for billeder på nettet, som jeg lige tilføjede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep :)

Gældende for billeder på nettet, som jeg lige tilføjede ;)

;) :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger imgur både fra mobilen som app og fra pc'en hvor det bare er hjemmesiden. Den er SUPER nem, hurtig og gratis, så den kan jeg virkelig godt anbefale.

Tager jeg et billede med mobilen trykker jeg bagefter på billedet og vælger "del" (ligesom jeg ville gøre hvis jeg ville sende den i sms eller lægge den på fb) - så vælger jeg bare imgur istedet (man skal selvfølgelig lige have app'en først, ikonet er en grøn cirkel). Så åbner den automatisk imgur og du kan klikke på upload = billedet bliver uploadet. Når du så klikker dig ind på billedet efterfølgende i imgur er der en rullemenu med koder du kan vælge imellem. Klik på bcc koden og kopier koden ind i din besked på forummet her, så viser den billedet!

På pc'en trækker du bare dine billeder fra mappen hvor de ligger over på din side med billeder i imgur og slipper. Så bliver de helt automatisk uploadet. Du kan flytte flere billeder samtidig ved bare at markere alle dem du vil have uploadet og så trække dem over samlet. Vær opmærksom på at det er dine private billeder du er inde på og ikke de offentlige, som er forsiden på imgur. Du skal lige klikke på dit navn først oppe i hjørnet og vælge eget album/billeder i menuen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER