pcdk

Billige barnevogns mærker - erfaringer ?

7 indlæg i dette emne

Hej alle

 

Vil lige høre hvad jeres erfaringer er med de billigere barnevogne man kan købe i Bilka osv. ?

 

Det er specielt dem i Bilka vi har kig på, men er i tvivl om kvaliteten osv.

Kan se at de har fine godkendelser og liggemål på 97 cm...

 

Vi regner kun med at den skal bruges til 1 barn, men hver dag så længe som muligt ;-)

 

Nogle der har erfaringer med disse ?

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender den ikke, men vi har en Basson Grande, som vi har vaeret fint tilfredse med :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde købte en af dem fra Bilka til barn nr 2 på tilbud og har været meget tilfreds

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også meget af det kommer an på hvor god man er til at passe på den. Vi har fx vores stående indendørs, når vi ikke bruger den, sørger for at smøre den med olie, få stellet rettet til ind imellem, så det ikke bliver skævt, lad være at have få meget vægt på styret så den kommer til at hænge osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har BabyTrold fra Coop og er fint tilfredse med den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Trille som vi er glade for. Mit råd er at tage ud og se/mærke/trille med nogle forskellige vogne samme dag. Der kan være stor forskel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Balder er det ikke Bassons billige model? 

 

Basson Grande har meget stort liggemaal paa 97 cm. Og smaa, fine deltaljer som vindfang i overlaederets overkant, solgardin og saa er den dejlig bloed indeni :) Jeg kan ogsaa godt lide det saede, man klapper op til at sidde og der er luftcirkulation i bunden og luftnet i kalechen, hvilken er skoent, naar man har varmt vejr. 

Vi har med punkterfri hjul, men ville nok koebe med luftkammerhjul, hvis ikke jeg boede i lille italiensk landsby. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER