Guest

Kan jeg gå i denne?

21 indlæg i dette emne

Jeg har brug for BK-panelets ærlige mening :lovebk

 

Jeg har købt en buksedragt for første gang og jeg synes egentlig den er fin til mig. Jeg prøver den så da jeg kommer hjem og min mand er bare ikke enig :(

 

 

Så nu må jeg hører jeres mening om jeg kan gå i den eller ej :) (se lige bort fra det ikke så fine hår ;))  

 

 

2015-05-15%2010.22.08.jpg

 

2015-05-15%2010.21.36.jpg

 

Jeg regner med at der som minimum skal en stropbluse indenunder så den ikke er så bar på ryggen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan du! Du er virkelig pæn i den :super og den er pæn til dig (og ikke natdragt agtig, som jeg tit synes de er). Jeg ville også tage strop bluse, eller sådan en top med bred ryg, som dækker vel 10-15 cm, for du har en pæn ryg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg bestemt du kan, den er rigtig flot til dig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også, du kan. jeg ville trække den lidt ned, så den skærer lidt længere nede på hofterne, men ellers ser du rigtig fin ud. Det er meget få mennesker, der kan bære sådan en :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg sagtens du kan, såfremt man ikke kan se en bh ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sagtens! Jeg synes den er flot til dig! Men jeg er enig i, at synlig bh er no-go ;) Evt sådan en blondebh-ting måske kunne være flot under? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det et en mande ting... Min mand har sagt han vil skilles hvis jeg nogensinde kom hjem med en buksedragt.

Jeg synes du ser godt ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også, du kan. jeg ville trække den lidt ned, så den skærer lidt længere nede på hofterne, men ellers ser du rigtig fin ud. Det er meget få mennesker, der kan bære sådan en :super

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er flot til dig!:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med på holdet om at det kan du sagtens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man!! Du ser møg-godt ud :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må så gå imod flokken og erklære mig enig med din mand.

Men jeg er også af den holdning, at buksedragter er noget en vis herre har skabt. Synes slet ikke de er pæne til nogen som helst :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med mistanke om, at Kawon havde ret i, at det er en mandeting, spurgte jeg lige min mand.

M: Er sådan en dragt her pæn?

B: Hmmm... Mmmm.... Øøøhhhhhh [kigger længe]

M: Du må gerne sige nej, det er ikke fordi, jeg har tænkt mig at købe en

B: [rimelig prompte] Nej

:rolleyes Jeg synes altså den er pæn til dig! Men jeg fornemmer, at det er lidt et valg mellem om du vil være pæn i kvinders øjne eller i mænds :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes som udgangspunkt ikke at buksedragter er grimme og den ene, jeg selv har, protesterer min mand ikke over. 

 

Lone, jeg synes den er paen til dig, men jeg vil rigtig gerne se dig i den med et baelte i taljen. Den kan faa lidt mere kvindeform paa den maade, hvis jeg maa sige det saadan. 

 

- og det tror jeg, kan vende din mand lidt om ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar alle sammen :lovebk

Dejligt at høre jeg ikke var helt galt på den ;)

Jeg viste også billedet til min svigerinde og hun foreslog at sy den lidt sammen på ryggen, så det skal vi lige have set på sammen :)

Tusind tak for tip :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den er rigtig fin fra ryggen og ned men hvis du gør det med at sy den, så vil den være super flot til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går så også imod flertallet og synes faktisk ikke den klæder dig ret godt :unsure Jeg synes den giver dig sådan en lidt mærkelig form og fremhæver ikke din figur på en god måde. Og jeg er ellers ikke sådan specielt imod buksedragter.

 

Spurgte også lige Per, og han sagde kort og kontant og prompte "Nej!", da jeg viste ham billederne :rolleyes Men han er så heller ikke til buksedragter overhovedet! Så hans mening kan du nok ikke bruge til så meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spurgte også lige min mand og han siger også nej. Den skærer forkert, så den fremhæver ikke din krop på en særlig flatterende måde :unsure

Det er svært at se din kropsform, men umiddelbart tænker jeg at du er en pige med former, og der er det ikke særlig pænt (synes jeg) med tøj, der sidder stramt til om anklerne og poser oppe omkring bagdelen. Man får fremhævet sin bag på en ret uheldig måde (har selv det problem <_<)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var dte, jeg mnete med et baelte - jeg tro sagtens den kan blive meget klaedelig med et baelte i taljen :) 

 

Jeg ser i i Italien, at kvinder gaar i de der boyfriend-bukser, som intet godt goer for dem. Jeg synes det er synd, for mange kvinder kan tage sig ud fra deres bedste side og det kan man laere af franske moedre, som er lidt foran paa det punkt.Ilaede sig toej, som klaeder ens kropsfigur

 

Jeg synes IKKE buksedragten er grim eller uklaedelig i udgangspunktet og med en paen BH kan det ogsaa vaere fint med aabningen bagtil. Det eneste er som sagt, at det er yderst klaedeligt for en kvinde klaede sig som en med kvindelige former. Jeg tror naeppe, at Lone ikke har en talje, saa det kan jo goeres nemt. Et elastikbaelte eller et skindbaelte. Og evt. i en farve, der klaeder dig, Lone? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må så gå imod flokken og erklære mig enig med din mand.

Men jeg er også af den holdning, at buksedragter er noget en vis herre har skabt. Synes slet ikke de er pæne til nogen som helst :unsure

Enig! Kunne aldrig selv drømme om at hoppe i sådan en. Selv dem, der kan bære dem, er langt pænere i noget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må så gå imod flokken og erklære mig enig med din mand.

Men jeg er også af den holdning, at buksedragter er noget en vis herre har skabt. Synes slet ikke de er pæne til nogen som helst :unsure

Enig! Kunne aldrig selv drømme om at hoppe i sådan en. Selv dem, der kan bære dem, er langt pænere i noget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER