MariaPiesen

farsdagsgave

76 indlæg i dette emne

Ja den er oppe hvert år, men nu tager jeg den lige op igen.. Også selvom der er lang tid til, men lige pludselig så er vi så langt fremme i kalenderen
 

Jeg har besluttet mig for at Rasmus skal have en tshirt fra Ida, men kan ikke helt finde ud af hvad han ellers skal have.. :chin:

Den T-shirt han skal have er den her: https://fabrily.com/dnbtfdgter

 

Så kunne godt bruge nogle ideer, gerne hjemmelavet også, dog ikke noget der tager lang tid at lave, da jeg har en datter med ALT for meget krudt i måsen til at hun kan sidde stille og lave det..

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mie gav Anders en sylte krukke med låg i fødselsdagsgave, i krukken puttede vi lidt sten i og så tegnede hun på den med porcelænstusser (det er ret hurtigt) og så skrev jeg "MY DAD ROCKS" og så vedlagde jeg en seddel hvor der stod at de sammen skulle samle sten og minder og komme i krukken. Han blev vildt glad og de samler stadig sten og kommer i.

(Tip er at komme lidt stof i bunden så det ikke larmer eller smadrer krukken når de smider tunge sten i)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jakob fik ikke en fars dags gave sidste år... Husker ikke hvorfor.. Men i år, har jeg tænkt mig at han skal have nogle nye natbukser og koppen der står far på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M får nye boxershorts. For vores alles skyld - tror boxer-elastikker er ramt af en dødelig epidemi herhjemme, og NU må der simpelthen nye til. 

 

Sidste år fik han et kort til tv'et, så vi kunne lave vores tv-abonnement om og komme af med de kanaler vi ikke brugte, men få plads til sportskanalerne uden at gå op i pakke-pris:) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M får nye boxershorts. For vores alles skyld - tror boxer-elastikker er ramt af en dødelig epidemi herhjemme, og NU må det simpelthen nye til. 

 

Sidste år fik han et kort til tv'et, så vi kunne lave vores tv-abonnement om og komme af med de kanaler vi ikke brugte, men få plads til sportskanalerne uden at gå op i pakke-pris:) 

 

Ja, serioest, hvad sker der i det hele taget for boxershorts i brug?!

 

He rhar der vaeret fars dag og jeg fik ikke noget til morsdag, udover et hjerte med haandaftryk Noah havde lavet i VS - som jeg til gengaeld elsker. M fik et foto i selvproduceret ramme, saa han var ogsaa daekket ind via VS ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at give Jesper en RAMN (de er virkelig smarte!) og så få Silke Elia til at lave den første tegning dertil.

Og så skal han have noget tøj enten i farsdagsgave eller fødselsdagsgave (19. Juni) og en trailer. Må lige se hvad der bliver hvornår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt 3 trip trap nisser. Den som hedder Laurids godt nok med t. Men det er mere betydning. Den får min mand og så er der en til hver af bedstefædrene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det? :whistling

5. Juni ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5. Juni ;)

Tak ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at J får et bord til vores gasgrill - det mangler vi og grillen er hans domæne, så det må være en gave til ham ;) og ellers får han noget andet til grillen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at give Jesper en RAMN (de er virkelig smarte!) og så få Silke Elia til at lave den første tegning dertil.

Og så skal han have noget tøj enten i farsdagsgave eller fødselsdagsgave (19. Juni) og en trailer. Må lige se hvad der bliver hvornår.

Den er godt nok fin den der ramme ting!! :yay

Men dyr :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her får han INGENTING for jeg fik heller ikke noget i Morsdags gave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brian får japansk nørdetegnefilm. Det inspirerer nok ikke så mange, men det er lige ham ;) Og så overvejer jeg lidt at købe nogle superhelte klistermærker og lade Valdemar lave/dekorere en tegning med dem til ham. Ellers kunne vi også godt være med på boxershorts-holdet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en super ide! Som jeg nu har glemt!!! Grrrr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror far her får Webers kogebog om grønt (får jeg jo også glæde af ;)) og måske en dvd han ønsker sig (Hobitten - noget jeg absolut ikke gider se). Selvom jeg ikke rigtig fik noget til mors dag som var dagen efter min fødselsdag og på hans fødselsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer at give min mand (med fuldskæg) en grooming session hos en barber :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en super ide! Som jeg nu har glemt!!! Grrrr

Hahaha! :lolhit undskyld men det er altså lidt komisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her får han INGENTING for jeg fik heller ikke noget i Morsdags gave

Jeg overvejer lidt det samme, eftersom jeg heller ikke fik noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

https://www.facebook.com/DesignbySofieDalby/photos/pcb.483744961764766/483744715098124/?type=1&theater

Selvom jeg allermest har lyst til at "glemme" at det er fars dag, så er jeg bange for at jeg ikke har lyst til at gøre manden kunsten efter, med ikke at have noget.

Så jeg har bestilt denne og så må jeg se om ikke Elin får lavet et eller andet til ham....

Og som i måske kan se, så er det ikke her at den store pengepung skal frem... Og synes virkelig at det er smukt skrevet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme skal han have koppen, hvor der står far på samt en pincet i stål til grillen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tilslutter mig koret at når jeg ikke fik en gave så skal han heller ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker en ny parasol til terrassen det kan vippes skrå mv - vi har snakket om at købe en men han synes den er dyr. Han gav mig en kæmpe mors dags gave så tænker at selvom dem er dyr så er den pengene værd da vi som familie får glæde af den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha! :lolhit undskyld men det er altså lidt komisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja og ret irriterende! Men godt der lige er lidt tid til!!!

Ja det må det være - men også helt vildt inspirerede for os andre! Så du har virkelig hjulpet mange i dag med hvad der skal købes til fars dag...! Mange tak :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER