msk1234

Bliver snart sindsyg

8 indlæg i dette emne

Hej med jer,

Vil bare høre, om der er andre end mig, som er ved at blive sindssyg af ventetiden?

Jeg er i uge 40+5 og har ikke født endnu. Jeg har ingen symptomer (udover en lænd i tusinde stykker og jag i underlivet, som alle gravide vel døjer med?) på, der skulle være det mindste gang i noget som helst. Jeg trøster mig selv med, at "projektet" sættes i gang på onsdag. Men for det første vil jeg da foretrække en "naturlig" fødsel og for det andet ER DER MEGET LÆNGE TIL ONSDAG!!!!!!!!!!

Hvordan føler andre i min situation det og kan en fødsel ikke godt være inden for rækkevidde, selvom der ikke er tegn på det?

Hilsen en der snart bliver vanvittig og har set alt på Netflix

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var også ved at blive vanvittig til sidst. Jeg nåede til 41+3 hvor jeg blev sat igang pga. manglende fostervand. Fødte 41+5

Men jo, du kan sagtens nå at gå igang af dig selv. Man har ikke nødvendigvis nogle tegn inden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte Aksel 41+2. Der var ingen tegn på noget som helst - eller jo, jeg havde vist lidt tegnblødning - men intet andet, ikke engang en enkelt plukve, mærkede jeg :) Så da vandet gik 41+0, blev vi lidt overraskede.

Så ja, du kan sagtens nå det endnu. Og skulle det ske at du når helt hen til igangsættelsen, så er jeg sikker på du alligevel får en fantastisk fødsel.

Held og lykke og kryds for at der snart kommer gang i noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til kontrol scanning 40+3 om formiddagen klokken 10.50 med Ida. Og der var ingen tegn på fødsel eller det der lignede.

Ida er født senere samme aften 23.47.

Bare for at sige at der kan se meget i løbet af ingen tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte min søn 41+4 ved igangsættelse - intet tegn på noget op til udover plukveer hist og pist.

Du ka dog sagtens nå at gå i gang af dig selv uden at du blir 'advaret' på forhånd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ak, den kære ventetid ;)

Mine drenge er født henholdsvis 42+0 og 40+5, og der var ingen tegn overhovedet ved nogle af dem :)

Denne gang blev datter født 38+4 men det var ved PKS, jeg er sikker på at jeg også ville have gået over tiden denne gang, jeg havde termin i dag faktisk :)

Kan kun sige nyd den sidste tid, selvom det ikke er det man vil, man vil bare have sin baby ud :)

Lige om lidt har du din baby ved dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh ja kender det godt. Min første datter er født 40+5, den anden datter er født 41+4 og med min søn gik jeg til 42+0 og der var ingen tegn på noget overhovedet, han havde det fantastisk inde i mavsen. Jeg blev sat i gang med stikpiller, den første stikpille gav intet - ikke så meget som en plukve, men efter anden stikpille fik jeg lidt plukveer som blev hårdere og han er født halvanden time efter, så det gik lidt hurtigt. Vi nåede lige hjem fra sygehuset for at køre derop igen fordi det bare kom så hurtigt lige pludselig.

God fødsel når det kommer dertil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte så 37+0 begge gange - første gang havde jeg absolut ingen tegn, men anden gang døjede jeg med rigtig mange plukveer og havde åbnet mig 5 cm dagen før fødslen til alm jm tjek, så jeg var godt forberedt på det skete snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER