Lovely Lady

Hvor skal jeg invitere min mand på middag i Malmø?

7 indlæg i dette emne

Anyone?

Helst centralt - jeg gider ikke bikse med transport. Jeg regner med, at vi skal bo på Radisson.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prisområde og noget specielt madønske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prisområde og noget specielt madønske?

Tjah, jeg er i gang med at arrangere noget i anledning af vores bryllupsdag, så prisen er ikke såååå afgørende - Noma-/Geranium-niveau er dog over, hvad vi nyder nok til, at det giver mening.

Der er ikke et bestemt tema - det skal 'bare' være hyggeligt/rart og rigtig lækkert :)

Sidst vi var der, kiggede vi på en restaurant, der lå nogle trin ned ved et torv, men hvor der ikke var plads.... Jeg har dog ikke kunnet identificere, hvad det var for et sted...:-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilla Torg er fuld af restauranter så det kunne meget vel være der.... Andre stader kunne være Bastard (ligger lige ved Stora Torg) eller Texas Steak House (ved kanalen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da min mand og jeg var i Malmø i påsken spiste vi på Salt & Brygga på Sundspromenaden (nede ved havnen i området ved Turning Torso).

 

Det var lækker mad, god vin og med udsigt over Øresund - virkelig smukt ved solnedgang! Der ville jeg helt sikkert tage hen og spise igen. Det er ikke super centralt, men det er heller ikke besværligt at komme derhen. Vi gik bare derhen, men man kan også tage bussen, hvis man synes det er for langt at gå (20 minutters tid fra stationen, vil jeg skyde på) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss tak for forslag (og flere modtages stadig) - jeg har noget tid at løbe på endnu :) Jeg er i gang med at arrangere middag og overnatning ude for første gang, siden vi fik vores søn, så jeg vil gerne vælge rigtigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da min mand og jeg var i Malmø i påsken spiste vi på Salt & Brygga på Sundspromenaden (nede ved havnen i området ved Turning Torso).

Det var lækker mad, god vin og med udsigt over Øresund - virkelig smukt ved solnedgang! Der ville jeg helt sikkert tage hen og spise igen. Det er ikke super centralt, men det er heller ikke besværligt at komme derhen. Vi gik bare derhen, men man kan også tage bussen, hvis man synes det er for langt at gå (20 minutters tid fra stationen, vil jeg skyde på) :)

Ja Salt & Brygga er også lækkert, tog den ikke med fordi der blev spurgt til noget helt centralt, men hvis vejret er til det er den bestemt gåturen værd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER