Camilla_krøier

Badedragt i store størrelser

15 indlæg i dette emne

Jeg kan simpelthen ikke få presset mere babymave ind i min alm badedragt og er derfor gået på jagt efter en til gravide meeeeennnn de er jo mega små i størrelserne, dem jeg har set på svare XXL til str 44..... Der må være andre end mig der har været på jagt???? Har I fundet noget????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Med min tvillingemave, måtte jeg opgive at finde en badedragt og købte en almindelig bikini hvor trusserne så bare sad under maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er mega irriterende at producenter af graviditetstøj regner med at alle er str 38 og bare sluger en fodbold....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde samme problem og var virkelig ked af det :boo :kram2 Jeg købte min på nettet et sted.. Mærket er noppies. 

 

KLIK

 

Der var et link. Det ligner meget den model jeg har. Jeg har købt den i XL/XXL og den passer så fint. Jeg er normalt 46-48 og det meste sidder på mavsen. og den passede også da jeg var 36-37 uger henne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte en tankini (to delt, men hvor overdelen er som en top i stedet for kun BH). Jeg købte den i Kvickly.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også problemer da jeg har en lang overkrop og korte ben, så ikke nok med at den skal være lidt større så skal den også være lang. Jeg vil gerne have en tankini, men det er ikke nemt at finde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt være at en tankini er løsningen, synes bare alle former for trusser ryger ned i øjeblikket, jeg er ved at blive vanvittig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tror jeg må ud og prøve en masse.... Men der er bare ikke et kæmpe udvalg i butikkerne, de fleste er på nettet og det bliver lidt bøvlet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte babysams graviditets badedragt i XXL. Har måtte opgive den igen. Kan ikke få maven ned i den :(

Virker total ulogisk at det første sted den blir for lille er over maven, når den nu er til gravide.

Så følger lige med her, for nu mangler jeg jo igen. Hoppede i min normale sidst, og har måske lidt besluttet at bruge den, til den går i stykker. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en badedragt fra cache cour den går op til str XXL og den passede fint gennem hele min graviditet, der var endda rigeligt at give af (jeg er en str 46). Jeg købte den på babyshower.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte babysams graviditets badedragt i XXL. Har måtte opgive den igen. Kan ikke få maven ned i den :(

Virker total ulogisk at det første sted den blir for lille er over maven, når den nu er til gravide.

Så følger lige med her, for nu mangler jeg jo igen. Hoppede i min normale sidst, og har måske lidt besluttet at bruge den, til den går i stykker. ;)

Totalt ulogisk.... Gad vide hvordan producenterne udregner hvor stor mave der skal være plads til ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og udover at alt graviditetsbadetøj er småt, hvem har så lige bestemt at det bare skal være ultra nedringet også?

Jeg synes absolut ikke jeg normalt er sippet ifht lidt udringning, men den ene badedragt jeg indtil videre har fundet som passer, den kan jeg simpelthen ikke få mig selv til at tage på i svømmehallen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og udover at alt graviditetsbadetøj er småt, hvem har så lige bestemt at det bare skal være ultra nedringet også?

Jeg synes absolut ikke jeg normalt er sippet ifht lidt udringning, men den ene badedragt jeg indtil videre har fundet som passer, den kan jeg simpelthen ikke få mig selv til at tage på i svømmehallen

Haha ja det er faktisk rigtigt..... Der skal virkeligt vises blodsprængte bryster frem..... Man skulle ikke tro at det var så svært at tage udgangspunkt i en alm badedragt og så gøre plads til en gravid mave, men det er det åbenbart....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og udover at alt graviditetsbadetøj er småt, hvem har så lige bestemt at det bare skal være ultra nedringet også?

Jeg synes absolut ikke jeg normalt er sippet ifht lidt udringning, men den ene badedragt jeg indtil videre har fundet som passer, den kan jeg simpelthen ikke få mig selv til at tage på i svømmehallen

Sådan har jeg det også med min fra mamalicius. Det er jo helt vildt.. Min plan er li at sy et enkelt sting, så jeg ikke skal føle brysterne er på vej ud under træning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER