tazdiginez

BK Stor-fest/møde?

24 indlæg i dette emne

Ville der være stemning for at arrangerer en MEGA fest/møde?

Sådan lige midt i landet - på fyn? :unsure

 

Jeg tænker, at der må være nogle med mulighed for leje af lokale( r ), og så kan der evt. bestilles mad udefra og så kan der betales et småt deltager-beløb? Der kunne også medbringes mad selv, men det ville nok blive meget bøvlet, hvis der kommer mange jo.

 

Jeg skal forhører mig med J, men jeg tror godt at jeg kan overtale ham til, at vi leverer live-musik ;)

Så kan vi lave et set til børnene, med sang-lege og andet sjov som stoledans osv. :)

 

Man hvad tænker i? Skal der være en stor fælles-fest en dag? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes umiddelbart at det lyder som en god ide, men køreturen vil være for lang for mig og Ida(cirka 4 timer) :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg svarer nok lidt i samme stil som Maria... Desværre. For jeg ville være så meget med på en kæmpe Bk fest, men Fyn er simpelthen for lang en køretur, men hvis det blev inden termin (29 juli) ku jeg selvfølgelig tage afsted uden Elin og inden lillebrors ankomst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok lidt ambivalent... Jeg er ikke til store grupper, så hvis der kom for mange ville jeg ikke komme... Og jeg er ikke sådan til fester med musik og sådan...

Jeg er lidt mærkelig, det ved jeg godt.

Et bk-møde er jeg altid med på, bare det ikke bliver for stort

:ditto Jeg har det på samme måde. Jeg tror dog ikke, jeg kunne holde mig væk alligevel, hvis det ikke havde været for afstanden. Jeg ser bare ikke rigtig mig selv tage til Fyn for én dag, det er vist for langt fra min komfort-zone :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så hvis man så på evt. Vandrehjem i nærheden? Eller sørgede for overnatningsmuligheder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen har overskud til at planlægge og arrangere, så er jeg klar på at deltage! (Nok mest hvis det fortsat bliver som et "alm" BK møde, altså i dagtimerne og uden alt for meget hurlumhej ;) )

Jeg vil ikke have lyst til/mulighed for at deltage i en regulær fest :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så hvis man så på evt. Vandrehjem i nærheden? Eller sørgede for overnatningsmuligheder?

Det er ikke en mulighed for os, da vi jo har dyrene der skal fodres om morgenen :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med en ny lille baby indenfor de næste 2 måneder ville det også blive et nej fra min side.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker faktisk at Fyn ikke er midten, men nærmere næsen af Jylland, da sjællænderne kan sejle over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker heller ikke noget sådan lige NU og her.

Der skal meget planlægning til, så det var mere enten til efteråret eller næste sommer?

 

Jeg ville bare ikke gå igang med stor planlægning og tankemylder, hvis stemningen ikke var for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker faktisk at Fyn ikke er midten, men nærmere næsen af Jylland, da sjællænderne kan sejle over :)

Good point! :)

Det er alt hvad der er nemmest, og "hurtigst" at komme til :)

 

- hvis det da overhovedet bliver :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jeg sådan havde i tankerne var;

At man mødes et sted med mulighed for overnatning.

 

At der er et "program" for dagen:

At man måske "indlogerer" sig i om formiddagen,og så ved 15.00 tiden, vil der være hygge for børnene i et par timer, med mad - sanglege, stoledans etc.

Så er der aftensmad, hvor vi samles - så puttes børnene eller folk kører hjem? Afhængigt af hvad der sker..

Måske kan forældrene mødes om aftenen?

 

Er det helt uoverskueligt og tosset? 

Måske er det bedre med lokationsmøder - altså, at man holder et stort BK-jyllands møde, stort Fyn-møde osv.? :unsure

Det var nu bare for at møde de mange søde Kjøvenhavner-pi'r, som så gerne vil lege med os andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alm Bk møde som Troldemor skriver kan gå for mig, men ikke fest og slet slet ikke om aftenen.

Duer slet ikke til fester med musik osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, det virker til at det er et fortal og stemning, for et klart nej.

Jeg tænkte bare, at det ville blive enormt svært, at være samlet så mange mennesker, med så mange børn, uden at der er en form for aktivitet.

Specielt, hvis det er et sted uden legeplads/ting for børn.

Derfor jeg tænkte på sanglege osv. :)

 

Musikken var kun beregnet til det, egentligt.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville klart være med på det hele :p Både "alm." Bk-møde og et større et af slagsen med aktiviteter. Jeg vil da SÅ gerne møde jer søde jyde-piger ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det kunne passe i kalenderen kunne det være hyggeligt, ville gerne møde jer alle sammen!

Så måske herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også være frisk på en køretur, hvis en eventuel dato kommer så god tid i forvejen at man kan få det planlagt ift andre planer i dagene rundt om. Forstået på den måde at hvis vi skal bruge en hel dag på at køre og være langt væk, så skal jeg være sikker på at dagen før og efter er uden planer - så vil min ocd-hjerne gerne være med :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne med, men KLART på Fyn så, og uden program, det dur jeg ikke til. Jeg (og W) vil hellere bare lulle rundt og sludre/lege

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay SUPER

 

Som skrevet før, så tænker jeg, at det nok først ville blive aktuelt enten sent efterår, men allerhelst næste forår/sommer.

Så er der MASSER af planlægnings tid, og rigeligt med tid og overskud i kalenderen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne med og vil gerne køre til Fyn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne også godt være frisk. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kører gerne til fyn! vi har pt. 1,5 Time til Middelfart... og når man alligevel er i bilen betyder det ikke noget for os at skal køre til midten af fyn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det kunne være ret hyggeligt næste forår/sommer....:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kunne også godt være friske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER