Ihpets-mortilto

Drengenavne forslag

53 indlæg i dette emne

Immanuel?

Philip?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et par forslag, jeg har ikke helt styr på om de alle lever op til kravene

Nicolaj

Oscar

Arthur

Simon

Henry

Virgil

Mikkel

Lucas

Marcus

Eskild

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid syntes at Samson var sådan lidt poweragtigt :) Det synes jeg faktisk også passer godt til William :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Arthur? Det har da både pondus (kong Arthur) og er cute :biglove og passer så fint til William synes jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke helt styr på, hvad der mere er blevet foreslået, men kom til at tænke på disse navne:
Albert 
Victor
Gustav

Alfred
Sixten
:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker lidt på Noah? Men jeg synes at den er kort, men den har 2 stavelser. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke helt styr på, hvad der mere er blevet foreslået, men kom til at tænke på disse navne:

Albert

Victor

Gustav

Alfred

Sixten

:)

Albert, Victor, Gustav og især Sixten falder på det hårde T.

Alfred er på listen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid syntes at Samson var sådan lidt poweragtigt :) Det synes jeg faktisk også passer godt til William :)

Det er i min verden bedst passende til en flot mørk mand, ikke min blegfis af en unge med krid Hvidt hår. Altså hvis baby ligner storebror :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samuel :wub

:ditto mit svar til BBM! Ellers et flot brug af bløde bogstaver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker lidt på Noah? Men jeg synes at den er kort, men den har 2 stavelser.

Det hedder min bonus nevø, ellers tak for buddet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arthur? Det har da både pondus (kong Arthur) og er cute :biglove og passer så fint til William synes jeg

Goooodt bud, men aaaaaj jeg er alligevel ikke fan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ohhhh Cornelius vokser på mig!! Det er så pænt altså :kuller Jeg ville ønske at det havde en anden begyndelse en "Cor", for det er hårdt og det er jeg bare ikke glad ved, men resten "nelius" ihhhh :kuller

Og der er da virkelig ikke andre navne med den endelse, er der?

Nå men listen holder:

Ludvig

Cornelius

Alfred

Alvin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan med klang, skal det være engelsk og/eller dansk? Kunne sådan noget som Charles/James/George være potentielt?

Både og! Det må godt være engelsk inspireret (jeg har noget for engelske skoledrenge :blush ), men fx udtaler vi William som vi gør normalt i DK og ikke som englænderne omtaler deres kronprins.

Pigenavnet, the secret one, har vi fra en engelsk bog, og der har vi fordansket navnet fordi det er lidt unaturligt at sige på dansk ellers.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både og! Det må godt være engelsk inspireret (jeg har noget for engelske skoledrenge :blush ), men fx udtaler vi William som vi gør normalt i DK og ikke som englænderne omtaler deres kronprins.

Pigenavnet, the secret one, har vi fra en engelsk bog, og der har vi fordansket navnet fordi det er lidt unaturligt at sige på dansk ellers.

Jeg kan ikke huske om du har sagt hvad pigenavnet starter med? Ellers gætter jeg på Penelope :7himmel

Hvad med Julius så? Det har da lidt samme endelse som Cornelius.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

ja så kan jeg godt se at Noah ligger for tæt...

 

Hvad med Lucas, Snorre og Felix?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Charlie? :wub ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg skrevet en liste med de 4 navne, på sådan en liste app mig og J deler, så kan J gå og kigge og også selv tilføje. Det tror jeg er en god måde!

Han har så tilføjet Sofus. Altså, det er da sødt, men aaaaaj ikke liiiiiige mig. Men altså, så står det der.

Cornelius er han umiddelbart også lidt med på. Jeg må indrømme at jeg mentalt hoppede rundt af glæde, så måske jeg er vildere med Cornelius end jeg lige troede :kuller

Nelius bliver det ikke, det er for kælenavns agtigt, men jeg kunne godt forestille mig at det ville blive brugt som kælenavn :kuller

Lucas, Snorre og Felix er jeg ikke lige umiddelbart vild med :hmm

Charlie er fint :loveshower , men det hedder ALLE hankøn i min familie ifølge min far (ingen hedder det rigtigt), så på en måde er det bare vildt meget taget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske om du har sagt hvad pigenavnet starter med? Ellers gætter jeg på Penelope :7himmel

Hvad med Julius så? Det har da lidt samme endelse som Cornelius.

Det er ikke Penelope men det røg direkte på lillesøster-lillesøster listen (hvis vi får 2 piger forstås) det er jo mega sødt!!

Lillesøster starter med A :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke Penelope men det røg direkte på lillesøster-lillesøster listen (hvis vi får 2 piger forstås) det er jo mega sødt!!

Lillesøster starter med A :kuller

Annabell ;)

Haha jeg er for nysgerrig. Glæder mig til at høre hvad junior er og hvad h*n skal hedde :kram2

Ja Penelope er ret fint :7himmel D er dog ikke til det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leopold er altså bare kampsødt, jeg er bare helt vild med det navn! Og Cornelius er også virkelig godt. Hannibal måske, kan ikke helt beslutte, hvad jeg synes.

Jeg selv vil drøn gerne have en Gustav eller en Sofus - men jeg vil bare egentlig ikke være gravid igen, og Martin har et-barns politik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vincent eller conrad ?

Hvad med disse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alfred er rigtig fint :) og ellers synes jeg jo at Johannes er et godt navn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER