Vinnus

Kan man det?

10 indlæg i dette emne

Jeg søger jo på livet løs og falder i dag over en Job annonce her i byen. Som lægesekretær, noget jeg gerne vil videreuddanne mig som, og som jeg har søgt diverse elev stillinger på indtil nu.

Jeg er uddannet som kontorassistent, lige som tusindvis af andre, Men kan man være fræk at søge stillingen alligevel? Evt være så fræk at høre om det kunne blive som elev?

Er der ikke noget med at det er billigere at have en elev ansat?

Normalt går jeg ikke udenfor boksen og "The safe zone " men er bare så frustreret af afslag, og af at aldrig få en chance for at vise hvad jeg er værd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig kan du da det. Det værste, der kan ske, er at de siger nej :) og tænk nu, hvis de kunne finde på at sige ja.

Go for it :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig kan du da det. Det værste, der kan ske, er at de siger nej :) og tænk nu, hvis de kunne finde på at sige ja.

Go for it :)

:ditto

Og så vil jeg meget gerne høre, hvad de siger til det. Jeg overvejer nemlig selv at tage noget sekrerærudd efter barsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig kan du da det. Det værste, der kan ske, er at de siger nej :) og tænk nu, hvis de kunne finde på at sige ja.

Go for it :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA - det kan man godt. Særligt hvis man har gode argumenter. Pøjpøj!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der sker aldrig noget ved at prøve. Men på hospitaler har jeg aldrig oplevet, at man kalder folk til samtale, der ikke er uddannede. Ved ikke om det er i praksis, du har fundet en stilling. Der kan de måske er være mere large, da mængden journalskrivning er minimal. Men det er da klart værd at forsøge som elev.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥