MissingLink

Forårets/sommerens must-haves

116 indlæg i dette emne

Denne her?

22keg5.jpg

(Den ligger over i Emilies skuffe i str 104 og venter til særlige lejligheder ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har i øvrigt købt denne skønne T-shirt til mine piger og det var i ren vrede over at jeg ikke kunne få den med de lange ærmer i str 98 eller 116. Ville ellers aldrig ofre så meget på en kortærmet T shirt, men synes bare den er så fin :loveshower

nyb629.jpg

Den er SÅ sød :loveshower

Denne her?

22keg5.jpg

(Den ligger over i Emilies skuffe i str 104 og venter til særlige lejligheder ;) )

Den dér?? Jeg er da ligeglad, og SLET ikke misundelig :whistling :lol :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne her?

22keg5.jpg

(Den ligger over i Emilies skuffe i str 104 og venter til særlige lejligheder ;) )

Det var faktisk den nye med duen som jeg ville ha haft med lange ærmer, men nuuujjj den der er også fin da :loveshower Jeg har altså en forkærlighed for lilla!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var jo så svineheldig at vinde endnu en gang på Facebook, i en konkurrence i en børnetøjswebshop :)

Jeg valgte et par Krutter-bukser (det var en krutter-konkurrence) i lys lilla og med rød elefant på i str 2-3..jabbb9.jpg

.men de var SÅ STOOOORE!!!! Målte dem med et andet par krutterbukser fra sidste sæson (de brune med lilla sommerfugl) som er str 3-4 og de var nøjagtig lige store :(

Så de røg retur....pi**eirriterende....Nå, men nu havde jeg et "tilgodebevis" på 350 kr og bum bum bum....hvad skal man dog vælge?!? :D

Ta daaaaaaaaaaaaaaaa:

102jv4l.jpg

De passer jo fantastisk til Danefæ-blusen <3 Men de kostede så kun 249....what to do...nåja, så røg denne her jo med, bare sådan lige fordi....

mqyas.jpg

KOM SÅ SOMMER!!!!!!!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er SÅ sød :loveshower

Den dér?? Jeg er da ligeglad, og SLET ikke misundelig :whistling :lol :D

MUAHAHAHHAHHAAAAAAA!!! :D :D :D

Jeg eeeeeeeeeeeeelsker også lilla!!! Er jo pædagok for faen ;)

PS: MissingLink: I kan arve for det er en str 104 ;) Den kan Isabella passe næste sommer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vandt jo et gavekort til en babyshop (som jeg havde en deeeel knas med - og jeg måtte selv ringe og sige at nu havde jeg altså bestilt og så regnede jeg med de KUN trak de penge udover gavekortets værdi jeg havde betestilt ;))

MEN jeg var slet ikke i tvivl hvad det skulle bruges til.. og det blev bla. disse:

504njq.jpg

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Købte dem i "drenge" modellen hvor den er blå foran - så kan den jo bruges uanset hvad slags ispinde baby der kommer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ai de er også så fine Stinna :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vandt jo et gavekort til en babyshop (som jeg havde en deeeel knas med - og jeg måtte selv ringe og sige at nu havde jeg altså bestilt og så regnede jeg med de KUN trak de penge udover gavekortets værdi jeg havde betestilt ;))

MEN jeg var slet ikke i tvivl hvad det skulle bruges til.. og det blev bla. disse:

504njq.jpg

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Købte dem i "drenge" modellen hvor den er blå foran - så kan den jo bruges uanset hvad slags ispinde baby der kommer ;)

De er SÅ lækre :glad

Isabella har tøse-modellen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var jo så svineheldig at vinde endnu en gang på Facebook, i en konkurrence i en børnetøjswebshop :)

Jeg valgte et par Krutter-bukser (det var en krutter-konkurrence) i lys lilla og med rød elefant på i str 2-3...men de var SÅ STOOOORE!!!! Målte dem med et andet par krutterbukser fra sidste sæson (de brune med lilla sommerfugl) som er str 3-4 og de var nøjagtig lige store :(

Så de røg retur....pi**eirriterende....Nå, men nu havde jeg et "tilgodebevis" på 350 kr og bum bum bum....hvad skal man dog vælge?!? :D

Ta daaaaaaaaaaaaaaaa:

De passer jo fantastisk til Danefæ-blusen <3 Men de kostede så kun 249....what to do...nåja, så røg denne her jo med, bare sådan lige fordi....

KOM SÅ SOMMER!!!!!!!!! :D

SÅÅ fin hun bliver :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

INDEN I KIGGER BILLEDER;

Så vil jeg bare lige forsvare mig selv med, at Isabella lige er gået en størrelse op, det er snart forår/sommer, og hun KAN altså ikke passe dét fra sidste år :lol

Here it goes - for now :whistling

30acq42.jpg

xeehxu.jpg

zk4ayv.jpg

2dtnc8.jpg

21ltzcx.jpg

1zvqqu8.jpg

mu74b6.jpg

104rguc.png

2vb0y6p.png

2ltmujb.jpg

333a3p2.png

28u30c8.png

w7ylja.png

14vsn0h.png

axs2q.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvor træls er det så lige, at alle billeder ikke kan være i én besvarelse?? Nu ser det jo endnu værre ud :blush

20qnqtl.png

w2j59w.png

1z3njew.jpg

2lkpa3p.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhhh ML... :loveshower

Jeg ELSKEEEEEEEEEER dig shoppegen... glæder mig til vi skal ud og crashe en masse butikker sammen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhhh ML... :loveshower

Jeg ELSKEEEEEEEEEER dig shoppegen... glæder mig til vi skal ud og crashe en masse butikker sammen ;)

Ej, jeg GLÆDER mig allerede :glad :glad

Jeg ville ELSKE det!! :loveshower

Shoppe-gen?? Hvad mener du??? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, jeg GLÆDER mig allerede :glad :glad

Jeg ville ELSKE det!! :loveshower

Shoppe-gen?? Hvad mener du??? :D

Der skulle selvfølgelig stå "dit".... og hmm ja hvad mon jeg mener ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåååååååååååårrhhh ML for filan da!! Hehe! Tror nok lige hun bliver den smarteste prinsesse! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåååååååååååårrhhh ML for filan da!! Hehe! Tror nok lige hun bliver den smarteste prinsesse! :D

Hun er i hvert fald en nuller-kugle når hun render rundt og driller :kuller

Og så er der lige dét jeg har købt på TS også, men det har jeg ikke billeder af. Men det har også været en rigtig fin prinsesses engang :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh de der Hummelbukser er også bare fede. Drengemodellen kan da sagtens gå til både drenge og piger.

Nu fik jeg lige købt badedragter til tøserne:

k0r976.jpg

2czyg0m.jpg

og en god stak basis kjoler til børnehaven og dagplejen til 40 kr pr stk ved H&M.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh de der Hummelbukser er også bare fede. Drengemodellen kan da sagtens gå til både drenge og piger.

Nu fik jeg lige købt badedragter til tøserne:

k0r976.jpg

2czyg0m.jpg

og en god stak basis kjoler til børnehaven og dagplejen til 40 kr pr stk ved H&M.

Har lige luret på dem. De er SÅ fine. Og så én af hver- de bliver bare søde sammen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var jo så svineheldig at vinde endnu en gang på Facebook, i en konkurrence i en børnetøjswebshop :)

Jeg valgte et par Krutter-bukser (det var en krutter-konkurrence) i lys lilla og med rød elefant på i str 2-3.

.men de var SÅ STOOOORE!!!! Målte dem med et andet par krutterbukser fra sidste sæson (de brune med lilla sommerfugl) som er str 3-4 og de var nøjagtig lige store :(

Så de røg retur....pi**eirriterende....Nå, men nu havde jeg et "tilgodebevis" på 350 kr og bum bum bum....hvad skal man dog vælge?!? :D

Ta daaaaaaaaaaaaaaaa:

102jv4l.jpg

De passer jo fantastisk til Danefæ-blusen <3 Men de kostede så kun 249....what to do...nåja, så røg denne her jo med, bare sådan lige fordi....

mqyas.jpg

KOM SÅ SOMMER!!!!!!!!! :D

Ihhhh jeg kan meget bedre li de nye bukser og kjolen, men Krutter er nok også en tand for retro til mig med alt det orange :whistling Super fedt at vinde sådan en konkurrence hvor man også kan bytte præmien :glad

INDEN I KIGGER BILLEDER;

Så vil jeg bare lige forsvare mig selv med, at Isabella lige er gået en størrelse op, det er snart forår/sommer, og hun KAN altså ikke passe dét fra sidste år :lol

Here it goes - for now :whistling

Ihhhhh du har fået købt mange fine ting. Jeg elsker bare de to jakker du har købt - fede farver. Molobukserne er da også bare for fede!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh du har fået købt mange fine ting. Jeg elsker bare de to jakker du har købt - fede farver. Molobukserne er da også bare for fede!!!!

Jeg var også bare i MANGE netshops for at finde dem i den rigtige størrelse!! :D Fandt dem til sidst- i Sverige :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se hvis jeg nu vandt i Lotto ville jeg også købe så mange fine ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

axs2q.png

Hvor har du den fra... ??????? den må jeg også bare eje....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeij hvor har i bare købt meget fint tøj..

Badedragten ser således ud..

190559_10150105570157757_713842756_6740251_2844683_n.jpg

Derudover har jeg shoppede:

bc05d533-3b40-45cd-a9b1-ae305ed1143f.jpg

Hummel-Heldragt-brigitta-77-p.jpg

og skoene jeg fik købt til hende fra zjoos

189634_10150105578317757_713842756_6740263_2884363_n.jpg

Jeg bestilte så regntøj de havde det ikk hjemme i str. 1

100005_Dace_0475_1_jpg.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeij hvor har i bare købt meget fint tøj..

Badedragten ser således ud..

190559_10150105570157757_713842756_6740251_2844683_n.jpg

Hvor er dem også bare fin - hun bliver en skøn sommerpige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har du den fra... ??????? den må jeg også bare eje....

Den er fra Hollys nye kollektion :) De har den i 2 farver, men jeg kunne kun få denne i str 92 som Isabella bruger. Nu har jeg så lige fundet den i den anden farve på Babyfryd. Gad vide om hun ikke kommer til at mangle den, hvis jeg ikke køber den til hende :rolleyes

CORAL FLÆSEBODY

HVID MED LILLA

Og SÅÅ fin badedragt du har købt. Den må man da lige kigge nærmere på :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER