MissingLink

Forårets/sommerens must-haves

116 indlæg i dette emne

Jeg er begyndt at sukke efter de nye skønne forårs/sommer varer, der efterhånden er begyndt at rulle ind i diverse netbutikker.

Tænkte, om vi ikke skulle have en "must-haves" inspirationstråd- kunne jo være der var noget man overså. Og samtidig vil jeg med dette indlæg poste nr. 1000 :D

Jeg kan da starte, selvom jeg kun har kigget på tøsetøj :)

Jakker

Mini A Ture jakken; kan ikke helt bestemme mig- på den anden side "plejer" hun at have 2 jakker :P

post-210-007224500 1298366728_thumb.jpg

Fordel; er vild med farven. Ulempe; det er en lidt længere model

post-210-044990200 1298366719_thumb.jpg

Fordel; SØD model og hætte. Ulempe; kan ikke finde ud af om den er for babyagtig

Sommerkjoler:

post-210-090514700 1298366829_thumb.jpg

Molos colibri; Skønne farver, sød model

post-210-022786100 1298366841_thumb.jpg

Danefæ svanekjole; Bare skønne farver og lækker kvalitet

post-210-069515300 1298366850_thumb.jpg

Mini A Ture flæsekjole; SÅ sød model synes jeg, kvalitet altid i top

Overdele:

post-210-023367800 1298366997_thumb.jpg

Aya Naya top, SÅ fin

post-210-000771100 1298367013_thumb.jpg

Hollys flæsebody- MUST have til Isabella

post-210-078921400 1298367005_thumb.jpg

Aya Naya buksedragt

Tyvstart: :blush

post-210-011646300 1298367143_thumb.jpg

post-210-027254200 1298367152_thumb.jpg

Samt en Ziestha blondebluse, som jeg ikke lige kan finde et billede af, men som er SÅ fin. Nårh ja, og så lige et par heldragter fra hollys, så Isabella har lidt at sove i :D

Kom frisk- vis os dine must-haves :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker Hummel og flecedragten fra deres nye sortiment er bare lækker ;)

82-126-3574.jpg?nf=%2fsystem%2fimages%2fno-picture-available.jpg&type=GenerateThumb&w=418&h=376

Det er i øvrigt den hun har på, billedet i min signatur.. så lækker

Har også købt Hummels Marta bukser, body'en du viser har jeg i natdragt.. elsker de friske farver. Håber bare trykknapperne på overalls er bedre end sidste års kollektion

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker Hummel og flecedragten fra deres nye sortiment er bare lækker ;)

82-126-3574.jpg?nf=%2fsystem%2fimages%2fno-picture-available.jpg&type=GenerateThumb&w=418&h=376

Det er i øvrigt den hun har på, billedet i min signatur.. så lækker

Har også købt Hummels Marta bukser, body'en du viser har jeg i natdragt.. elsker de friske farver. Håber bare trykknapperne på overalls er bedre end sidste års kollektion

Åh ja, den er SKØN. Jeg var faktisk ved at købe den dragt, men så blev vi enige om, at vi venter til næste vinter. Hun bruger dem nemlig til at sove i, og den hun har nu, kan liige gå :)

Vi har købt overalls uden trykknapperne. synes nemlig også de springer op. Men jeg har så også købt dem i str 92, og der er der vist ikke knapper i ved benene mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, den er SKØN. Jeg var faktisk ved at købe den dragt, men så blev vi enige om, at vi venter til næste vinter. Hun bruger dem nemlig til at sove i, og den hun har nu, kan liige gå :)

Vi har købt overalls uden trykknapperne. synes nemlig også de springer op. Men jeg har så også købt dem i str 92, og der er der vist ikke knapper i ved benene mere :)

Jeg har købt overalls i 86 ved du om der er trykknapper i dem? (har ikk fået dem endnu)

Nadja havde den fra hummel med ørene, men var for lille.. så desværre var jeg nød til at købe denne :P

Den til næste år er sq også lækker så bare glæd dig til den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes i øvrigt med de 2 jakker du sagtens kan vælge den korte model, synes ikke den bliver for baby agtig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget fint tøsetøj i har shoppet.. Jeg har jo en fin bunke fra molo lagersalget liggende endnu, og den er blevet subleret op med hummel :)

de4b7743-1aaa-4734-84a9-5a2820d6adc6.jpg

1cb2f579-03f0-4ad7-b7d5-8b7b15ea1efd.jpg

cad8329f-e0e4-4d93-9f2d-540bc3eab2d6.jpg

19be0e3a-a008-4ae2-9098-51cbaaf420b6.jpg

337aa7a8-92f5-43e9-b619-83c38c824d42.jpg

ef8992e0-4689-40e1-aa13-f61d20ddb975.jpg

d73e7364-3192-4985-8e4a-c923c3b1ad32.jpg

Har desuden shoppet denne fra Danefæ, som bare er MØG lækker..

6b8e4210-c6b5-4645-a10a-44dea78c3d3e.jpg

Og dISSEe fra Småfolk:

0065e6a8-c670-421d-99c2-49a245b01cec.jpg

eec42b70-6064-4b82-afec-6835b7024089.jpg

Af køb som jeg "mangler" er dette på listen:

a6c25086-4147-412c-b66d-69f7798c4c72.jpg

c050ff71-b103-4b76-8c3b-256982a6c462.jpg

58473a93-7230-4922-a605-5285b06de5d8.jpg

Og denne jakke:

99fb4b0b-4a28-477e-be91-17028224744c.jpg

.... Og det var så bare til Victor.. Haha..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frederic skal have en molo softshell også, men håber at min veninde kan finde en til molo lagersalget til ham.. 116 som han skal have plejer der nemlig at være et stort udvalg i :)

Jeg har købt denne til ham fra Danefæ, og så har han fået 3 fra KULØR.. super fedt mærke til de lidt større børn! :)

aa5fbf1e-0ad1-47cc-80ac-03f9cde41b18.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig i øvrigt til på mandag hvor Pomp de lux åbner op for deres kollektion..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig i øvrigt til på mandag hvor Pomp de lux åbner op for deres kollektion..

Det gør jeg også, købte en masse lækre shorts derfra sidste år.. Og en lææækker buksedragt til mor her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør jeg også, købte en masse lækre shorts derfra sidste år.. Og en lææækker buksedragt til mor her :)

Gud vidste ikk de også havde til os ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er der meget fint <3

Jeg elsker denne her og overvejer at skrive til Danefæ og klage over de ikke laver dem i str 98/104!! :(

2vlpqbp.jpg

Ellers er jeg vild med denne her, men nu har hun endelig fået et termosæt....så det lidt vildt også at ha en fleecejakke, eller hvad?

2e0pog7.jpg

Når det bliver noget varmere så ønsker jeg mig denne til Emilie, hun har blusen til.

2zqsfbc.jpg

Ellers tror jeg ikke lige der er noget der springer mig i øjnene, men jeg ved at der kommer rigtig meget RIGTIG fint fra Katvig snart.....så det venter jeg lige på! Denne sommers tema er hula hula piger og sømænd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt overalls i 86 ved du om der er trykknapper i dem? (har ikk fået dem endnu)

Nadja havde den fra hummel med ørene, men var for lille.. så desværre var jeg nød til at købe denne :P

Den til næste år er sq også lækker så bare glæd dig til den :)

Det er jeg faktisk lidt i tvivl om. Det skiller enten ved str 86 eller 92 tror jeg. Havde i hvert fald fat i et par i str 80, og der var knapper i. (Købte dem nemlig en en fysisk butik)

Neeej hvor ÆRGELIGT du var nødt til at købe en ny :D

Synes i øvrigt med de 2 jakker du sagtens kan vælge den korte model, synes ikke den bliver for baby agtig

Tænker jeg faktisk også. Havde også kigget på den lyserøde med prikker fra Cupcake, men den er nemlig også lang i modellen. Jeg har altså en lille med temmelig bred pige :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget fint tøsetøj i har shoppet.. Jeg har jo en fin bunke fra molo lagersalget liggende endnu, og den er blevet subleret op med hummel :)

.... Og det var så bare til Victor.. Haha..

Hvor er det rart at se, at jeg ikke er den eneste "shoppe-tosse" :D

NØJ noget lækkert tøj du har fundet! Synes også de overalls fra Hummel er så lækre og bløde i stoffet.

Er vild med den body fra Ej Sikke Lej- haved faktisk også overvejet om piger ikke kunne gå med den- det mener jeg BESTEMT godt de kan :P

JJeg har prøvet Molo-softshell på Isabella, men den var desværre for smal i modellen, og da den ikke giver sig så meget, turde jeg ikke købe den. Men lækker er den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er der meget fint <3

Jeg elsker denne her og overvejer at skrive til Danefæ og klage over de ikke laver dem i str 98/104!! :(

2vlpqbp.jpg

Ellers er jeg vild med denne her, men nu har hun endelig fået et termosæt....så det lidt vildt også at ha en fleecejakke, eller hvad?

2e0pog7.jpg

Når det bliver noget varmere så ønsker jeg mig denne til Emilie, hun har blusen til.

2zqsfbc.jpg

Ellers tror jeg ikke lige der er noget der springer mig i øjnene, men jeg ved at der kommer rigtig meget RIGTIG fint fra Katvig snart.....så det venter jeg lige på! Denne sommers tema er hula hula piger og sømænd :)

Den er SÅ lækker den fra Danefæ- SUPER kvalitet!

Ved ikke om det er vildt med en fleece også- men nødvendigt er det næppe?? :haha

Ej, glæder mig til at se mere Katvig. Har nemlig været en smule skuffet over striberne der er kommet nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er SÅ lækker den fra Danefæ- SUPER kvalitet!

Ved ikke om det er vildt med en fleece også- men nødvendigt er det næppe?? :haha

Ej, glæder mig til at se mere Katvig. Har nemlig været en smule skuffet over striberne der er kommet nu :)

Haha! :D

Jamen den fra Danefæ går kun til str 92 og Emilie skal mindst har 98 - hvis ikke 104 når vi snakker Danefæ!! :rolleyes:

Så vi må undværet verdens smukkeste bluse!

Ai er de Molo fleece til smalle piger, så tror jeg lige vi dropper den! :D Manden nikker og takker ;) LOL :P

Ja du kan bare vente, jeg havde ellers kataloget for hvad der kom nu, men har slf smidt det ud...oh well vi må vente :)

Jeg er heller ikke vildt imponeret over de striber der er kommet nu....synes bare det er en genganger fra sidste år?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan slet ikke stå for Småfolks røde sommerjakke <3 Den kommer også som gennemlynet:

skuziu.jpg

Eller hvis man ikke kan slippe de lilla striber fra Danefæ, prisen er dog ad h til!!! :S

2h6hutz.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan slet ikke stå for Småfolks røde sommerjakke <3 Den kommer også som gennemlynet:

skuziu.jpg

Eller hvis man ikke kan slippe de lilla striber fra Danefæ, prisen er dog ad h til!!! :S

2h6hutz.jpg

Manden er slet ikke så pjattet med Småfolks æbler, så den bliver det nok ikke ;)

Danefæs jakke er SÅ fin, men vi vil have en kortere model til hende. Hun er jo nødt til at have min. str 92, for at jakken kan lynes, men hun er jo en bette kort én, så længden bliver alt for lang, hvis jeg vælger en længere model- desværre :(

Men kan faktisk godt lide Mini A Tures anorak-jakke. Jeg var lidt skuffet over Molos korte jakke i år. Den er sølv, med stribede ribkanter. Synes bare den mangler lidt "liv". Decissions decissions :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2vlpqbp.jpg

2h6hutz.jpg

Disse to ting kommer helt klart i min store datters klædeskab. :loveshower :loveshower :loveshower

Desuden har jeg bestilt nogle velourbukser, striber og en strikket vest fra Krymmel, som jeg venter spændt på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2vlpqbp.jpg

2h6hutz.jpg

Disse to ting kommer helt klart i min store datters klædeskab. :loveshower :loveshower :loveshower

Desuden har jeg bestilt nogle velourbukser, striber og en strikket vest fra Krymmel, som jeg venter spændt på.

Hvor bliver hun fin :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2vlpqbp.jpg

2h6hutz.jpg

Disse to ting kommer helt klart i min store datters klædeskab. :loveshower :loveshower :loveshower

Desuden har jeg bestilt nogle velourbukser, striber og en strikket vest fra Krymmel, som jeg venter spændt på.

SNNNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYD!!!!!!!!!!!!!!!!!

;)

Nu skriver jeg sgu og klager til Danefæ!!! Jeg vil også!!!!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.....Jeg skrev til Danefæ!! :D

Klagede min "nød" - ja livet er virkelig hårdt ikk?!! :D Men så fortalte den søde dame at om få uger, der kommer navy/purple/lilla i 98-104, blot med en stor Svane!!!

Weeeeeeeeeeeee :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SNNNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYD!!!!!!!!!!!!!!!!!

;)

Nu skriver jeg sgu og klager til Danefæ!!! Jeg vil også!!!!!! :D

Hmm jeg havde ikke lige spottet at den kun blev lavet i små størrelser. Men så er det jo godt at man har i puge i str 92 til blusen og 110 til jakken :-)

Skriv bare mig under på den klage også da hihi min den ældste ville også være skøn i den bluse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op nogle lækre ting i har fundet :P

Jeg glæder mig bare til vi får kønnet advide så skal der shoppes i stor stil :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en masser lækker ting i har fundet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik Hummel bukserne i går.. str. 86 er med trykknapper, men de mærkes betydelig bedre end forrige udgave..

tror bare der går et par måneder før hun kan passe dem.. swip de store sådan str 86 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER