Diana89

Kønsscanning

30 indlæg i dette emne

Er der andre der har været til kønsscanning? Jeg var igår, og vi venter os en lille pige, som jeg har haft på fornemmelsen hele tiden, hvorfor, ved jeg ikke:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, stort tillykke! Hvor fint med en lille pige  :loveshower

Vi skal til kønsscanning på onsdag så jeg går og tæller dagene. Er rigtig spændt! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak:-) det kan jeg godt forstå:-) har du nogle fornemmelse hvad det er? Hvor langt er du henne onsdag så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næææ hvor fint med en lille pige. Vi får først kønnet at vide til MD scanning i maj, der er laaaangt tid til. Oprindeligt synes manden at det skulle være en overraskelse til fødslen så han nægter at vi skal købe os til en tidlig kønsscanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er for nysgerrig og kan ikke vente.. Og så skal vi snart ud og rejse, og så er det rart at vide hvilke farver der skal shoppes i :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også til MD i maj, men synes tiden er begyndt at gå hurtigt nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nakkefold imorgen - og kønsskanning på næste lørdag præcis 14+0

 

Jeg drømmer lidt om en lille pige denne gang, men begge dele er naturligvis velkomne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med at i venter jer en lille pige :)

Vi har lige været til nf i dag, og vi snupper en kønsscanning om 20 dage når jeg er 15+0, det er nemlig først ved 15+0 de giver garanti for at de kan se kønnet - jeg er virkelig utålmodig! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 14+6 igår, og han var ikke i tvivl:-) der hvor jeg var giver de garanti fra 14+0, men det er nok forskelligt fra klinik til klinik:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har MD d. 20 maj og jeg synes der er en evighed til! Den ligger også ret sent, men det var den dag vi kunne bedst. Så heldigvis var manden med på at tage en kønsscanning på onsdag. Der vil jeg være 15+5 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD 15 maj her, hvor jeg vil være 20+1. Hvad tror i så det bliver aja? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er svært at sige. Jeg har jo ikke været gravid før, så har ingen erfaringer eller noget at sammenligne med. Jeg må nok indrømme lidt at jeg drømmer om en lille pige. Men jeg har alligevel en eller siden fornemmelse af at det er en dreng :) det bliver godt nok spændende at finde ud af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille pige. Så kan man næsten sige tillykke igen:) Jeg ved ikke hvornår vi får lavet kønsscanning, men jeg kan sikkert ikke vente særligt længe. Er dog kun 11+3 i dag, så der er nogle uger til det er muligt. 

Jeg tror, vi skal have en pige, men på en måde synes det er nemmere at forholde sig til en dreng. Formentlig fordi jeg har en i forvejen:) Men jeg er egentlig helt ligeglad, det er ikke så vigtigt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også ventet længe i spænding synes jeg. Hvornår skal du til NF fister?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt kønsscanning 15/5 (16+2) - det er midt mellem NF og MD, så ventetiderne bliver så korte som muligt :P

Jeg håber på en lille pige mere, men jeg tror det er en dreng og han skal I så fald være hjerteligt velkommen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også ventet længe i spænding synes jeg. Hvornår skal du til NF fister?

 

D. 21 og jeg er bare utålmodig. Lige nu synes bare det går langsomt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var smart susanne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har MD d. 20 maj og jeg synes der er en evighed til! Den ligger også ret sent, men det var den dag vi kunne bedst. Så heldigvis var manden med på at tage en kønsscanning på onsdag. Der vil jeg være 15+5 :)

Det kommer an på hvad man venter på, for den 21. Maj bliver jeg 30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sagt til manden han skal finde en dag efter 1 maj til en kønsscanning jeg er også EVIGT utålmodig! Jegbegynder dog at tro det er en pige. Men kan ikke finde ud af om det er ønsketænkning, at jeg ikke kan forestille mig en dreng eller det er intuition.

En dreng er OGSÅ velkommen ingen tvivl, men jeg ved bare ikke hvordan det vil være at være drengemor :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer an på hvad man venter på, for den 21. Maj bliver jeg 30 så jeg synes der er aaaaaalt for kort tid til den dato

 

Haha :D Ja jeg kan godt se at det måske gør en forskel 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rettet opslag der skulle være i smalltalken... :rolleyes

 

Meeeen, hvor er jeg misundelig på alle jer, som lige er det længere og kender køn på bebs! Det bliver nogen fantastiske oktober drenge og piger der kommer til verden! :larm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sagt til manden han skal finde en dag efter 1 maj til en kønsscanning jeg er også EVIGT utålmodig! Jegbegynder dog at tro det er en pige. Men kan ikke finde ud af om det er ønsketænkning, at jeg ikke kan forestille mig en dreng eller det er intuition.

En dreng er OGSÅ velkommen ingen tvivl, men jeg ved bare ikke hvordan det vil være at være drengemor :unsure

 

Haha, sådan har jeg det også. Jeg vil gerne have en dreng, så vi har en af hver, men jeg aner ikke, hvad man skal gøre med drenge  :lol

Hvis det biiver en pige, så får de nok mere glæde af hinanden, så jeg er nok ligeglad med hvilket køn, der bliver. 

Vi betaler ikke for kønsscanning, så må vente helt til 10 juni med at få det at vide til MD-scanningen. Nøj, der er lang tid til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, sådan har jeg det også. Jeg vil gerne have en dreng, så vi har en af hver, men jeg aner ikke, hvad man skal gøre med drenge :lol

Hvis det biiver en pige, så får de nok mere glæde af hinanden, så jeg er nok ligeglad med hvilket køn, der bliver.

Vi betaler ikke for kønsscanning, så må vente helt til 10 juni med at få det at vide til MD-scanningen. Nøj, der er lang tid til!

Forstår slet ikke at du KAN vente så længe :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår slet ikke at du KAN vente så længe :p

Vi er blevet enige om ikke at vide det denne gang, så jeg skal vente helt til oktober

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår slet ikke at du KAN vente så længe :P

 

Sidste gang overvejede vi faktisk slet ikke at få kønnet at vide  ;) Men af praktiske grunde gjorde vi det alligevel, især fordi jeg fandt ud af, hvor kønsstereotypt det meste tøj er (medmindre man vælger de dyre tøjmærker), nok fordi "alle" får det at vide i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER