Camilla_krøier

Mamalicious i København

17 indlæg i dette emne

Jeg kan ikke få deres butikssøgning til at fungere så nu spørger jeg de kloge BK-kvinder.... Har mamlicious nogen fysiske butikker i Københavns området, jeg er usikker på størrelser osv så jeg vil gerne prøve først....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke noget om deciderede Mamalicious-butikker, men i nogle Babysam har de tøj derfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay...spøjst eller det giver måske egentlig ret god mening

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener der er en på Falkoner Allé, på Frederiksberg.

Jeg har selv købt alt mit på Asos og så Strut på Nørrebro, den er rigtig god. De har alle mulige blandede mærker, også Mamalicious og i øvrigt de fedeste ammepuder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener, at en Vero Moda på Strøget også har lidt Mamalicious.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja og Purløg & Persille på Islands Brygge har Mamalicious og meget andet. Har dog aldrig været i deres fysiske butik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været en tur forbi Strut - der er en del (dog ikke af det helt billige)

Jeg er overrasket over hvor LIDT ventetøj, der faktisk er til salg. Synes H&Ms udvalg er både lille og kedeligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke en Bestseller shop? De plejer nemlig at føre alle deres mærker i deres Bestseller shop. Mener der er en i Kbh.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også set på Asos og andre netshops og normalt køber jeg en del tøj online, men jeg er bare så usikker på de der ventetøjs størrelser... Jeg er i forvejen plussize pga rigtig meget løs hud fra et stort vægttab (ja det bliver så fyldt ud igen nu kinda)....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været en tur forbi Strut - der er en del (dog ikke af det helt billige)

Jeg er overrasket over hvor LIDT ventetøj, der faktisk er til salg. Synes H&Ms udvalg er både lille og kedeligt..

H&M har jeg opgivet, synes der er meget lidt og det de har er halvgrimt eller sidder elendigt på mig :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke en Bestseller shop? De plejer nemlig at føre alle deres mærker i deres Bestseller shop. Mener der er en i Kbh.

 

Nej - den var vi ude og lede efter. Den er blevet splittet op i flere mindre butikker og ingen af dem forhandler Mamalicious...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H&M har jeg opgivet, synes der er meget lidt og det de har er halvgrimt eller sidder elendigt på mig :-S

 

H&Ms var pænt sidste gang syntes jeg.

Der fandt jeg både bukser og en del fine toppe. Denne gang prøvede jeg både en i Sverige og den i Fields. De havde stort set ingen bukser - og dem de havde var så skinny at jeg ikke kunne få dem op over knæet! (Har BMI på 21 siger min vandrejournal :huh ) Og så havde de decideret grimme toppe!

I strut "kom vi så til" at bruge 4.500 kr - men i det mindste fik jeg nogle pæne bukser og behagelige bukser til arbejde (arbejder et sted hvor dresscoden er skjorte og jakkesæt), mange søde bluser, basistoppe som er guld værd (havde dem sidste gang også), strømpebukser og nogle søde kjoler/nederdele der kan varieres både til job og fest. Jeg havde lidt dårlig samvittighed - men mit hjerte af en mand, synes det var dejligt vi endelig havde fundet noget tøj, der var både pænt og behageligt.

Jeg er mere eller mindre "set" for resten af graviditeten. Det eneste jeg kunne forestille mig vi skal ud og investere i efterfølgende kunne være en jakke (selvom jeg vil forsøge at holde til termin midt oktober med en ulden poncho eller lignende)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det snart bliver lidt varmere så det bliver rigtigt kjolevejr, synes ikke jeg kan finde nogen bukser der sidder ordentligt så jeg satser på kjolerne....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det snart bliver lidt varmere så det bliver rigtigt kjolevejr, synes ikke jeg kan finde nogen bukser der sidder ordentligt så jeg satser på kjolerne....

Kan du ikke bare have gamacher under? Det har jeg gået med hele vinteren. Jeg har H&M's ventegamacher, fordi der heller ikke er nogen bukser, der passer mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det snart bliver lidt varmere så det bliver rigtigt kjolevejr, synes ikke jeg kan finde nogen bukser der sidder ordentligt så jeg satser på kjolerne....

Strømpebukser? Jeg har da kjole på i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Strømpebukser? Jeg har da kjole på i dag :)

Jeg har aldrig busker på - kjoler og nederdele året rundt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Strømpebukser? Jeg har da kjole på i dag :)

Jo jeg har også haft strømpebukser på her i vinterhalvåret, men nogen dage har det været en kold fornøjelse fordi jeg har så meget ventetid på tog og busser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER