faf

Øv - PB på pause

7 indlæg i dette emne

Efter jeg var til gyn. i starten af marts, skulle jeg opstarte på p-piller, dette er gjort...

Jeg fik jo så af vide af hende, at lige meget hvad så skulle A. og jeg i behandling, dette har jeg været noget øv over. Dette har så været grundlaget til, at A. og jeg lige måtte revurdere vores situation, og vi blev enige om (primært A., da jeg er ekstremt ambivalent omkring det), at vi vil vente måske op mod et år, får end vi vil opstarte i behandling. 

En af de primære grunde til det er, at A. rigtigt gerne vil have et andet sted at bo først, dette kan jeg fuldt ud følge ham i. Så vi har derfor været i banken, mhp lån til hus. 

 

Så derfor skal vi ud og kigge på hus i morgen  :yay  :yay  og jeg er såååå spændt..
og derefter må vi stille og roligt finde ud af, hvornår vi skal opstarte PB igen. men uden tvivl så skal jeg af med de p-piller lige så snart gyn. siger god for det. For hold da op hvor p-pillerne dræber alt hvad der hedder sexlyst hos mig.

ARGH!! - det er som om, at det der fandtes før, er forsvundet fuldstændigt og ikke kan findes frem, uden at jeg nærmest tvinger mig selv..

 

Havde sådan brug for at komme ud med det. Da jeg ikke helt selv har indfundet mig med det, kan jo godt se det fra A. synspunkt, men argh, det ville jo også være skønt med en lille. Dog bliver der nok ikke råd til det før end jeg er færdig uddannet, det er der desværre alt for lang tid til....   :boo  :boo  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ufrivillige pauser i pb er desværre noget jeg tror vi alle skal i gennem -det gør det selvfølgelig ikke bedre af den grund :(

Jeg har intet klogt at sige andet end jeg forstår din smerte :( Kæmpe kram til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo en delvis frivillig, for i princippet ville vi nok kunne komme i gang med behandling i maj. Hvis A. han ville.

Men tusind tak for kram, det betyder meget ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo en delvis frivillig, for i princippet ville vi nok kunne komme i gang med behandling i maj. Hvis A. han ville.

Men tusind tak for kram, det betyder meget ☺

Men alligevel ikke så frivillig at du er glad over det? Eller har jeg forstået det forkert? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men alligevel ikke så frivillig at du er glad over det? Eller har jeg forstået det forkert? :kiss

Altså for at være helt ærlig så ved jeg ikk rigtigt hvordan jeg har det med det. For som du selv sagde i din tråd forleden, så kan man godt se fordelene, men at man bare har svært ved at fokusere på dem.

Men må jo glæde mig over min lille nevø, og den nye lille nevø jeg kommer til at få til efteråret. Så må jeg hjælpe min søster med dem i stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg har skrevet det før, men jeg ville få en second opinion mht. jeres behandling. Pga. P pillerne, vi var nogle der skrev lidt om det i din gamle tråd.

Nå men til det du går igennem nu - ja, P piller dræber sex lysten både pga. kemien i dem og fordi baby så helt og adeles er på hold. Når du er ude af dem igen, er det så en mulighed bare at hygge jer sammen uden beskyttelse, fokusere på hus og se om der skulle ske mirakler inden I starter behandlingen op? Så tror jeg sex lysten nok skal komme tilbage når man ved der er en lille chance for graviditet og man ikke er på piller.

Jeg kan godt forstå dig, pauser er bare ikke fede hvad enten der er selv valgte eller ej - desværre kan man i behandlings verden og rende ind i dem ofte.

Held og lykke med huset - og baby lidt senere :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg har skrevet det før, men jeg ville få en second opinion mht. jeres behandling. Pga. P pillerne, vi var nogle der skrev lidt om det i din gamle tråd.

Nå men til det du går igennem nu - ja, P piller dræber sex lysten både pga. kemien i dem og fordi baby så helt og adeles er på hold. Når du er ude af dem igen, er det så en mulighed bare at hygge jer sammen uden beskyttelse, fokusere på hus og se om der skulle ske mirakler inden I starter behandlingen op? Så tror jeg sex lysten nok skal komme tilbage når man ved der er en lille chance for graviditet og man ikke er på piller.

Jeg kan godt forstå dig, pauser er bare ikke fede hvad enten der er selv valgte eller ej - desværre kan man i behandlings verden og rende ind i dem ofte.

Held og lykke med huset - og baby lidt senere :kiss

Ja har dog hørt fra flere veninder. At det er meget normalt med p-piller i en kort periode.

Men har også tænkt mig at smide dem igen, og så må vi se om der sker noget eller ej. Chancerne er jo ikk store.

Og jo tak vi glæder os meget til at se det, dog vil vi også de på lidt andre, selvom jeg er faldet lidt for det første.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER