Sunspirit

mavebilleder

18 indlæg i dette emne

Hej alle. Vi må efterhånden have fået nogle flotte maver og hvis i har mod på det må i meget gerne lægge et billede op. Sys det Ku være sjovt at se forskellen.

Jeg er 25+5 i dag.

post-366-0-52590400-1425542413_thumb.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle. Vi må efterhånden have fået nogle flotte maver og hvis i har mod på det må i meget gerne lægge et billede op. Sys det Ku være sjovt at se forskellen.

Jeg er 25+5 i dag.

2015-03-05 08.57.15.png

Fin hule :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den nyeste billede jeg har er fra i sidste uge hvor jeg var 24+2. Idag er jeg 25+3 ;)

moiDJCL.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg egentlig pæn stor :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg egentlig pæn stor :o

Ja du har da en fin stor mave  :yay er glad for at se at du da ligger i samme område som mig, fordi alle går og spørger om jeg skal have tvillinger, fordi min mave er så stor... synes ikke selv det er så voldsomt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja du har da en fin stor mave  :yay er glad for at se at du da ligger i samme område som mig, fordi alle går og spørger om jeg skal have tvillinger, fordi min mave er så stor... synes ikke selv det er så voldsomt. :)

Synes bestemt ikke du er stor og du ligner da slet ikke en tvillingegravid :O Jeg havde en der hele tiden sidst gik og spurgte om jeg var sikker på der kun er en :prik Det er altså bare træls at skulle forsvare mavestørrelsen hele tiden. Vi er jo alle forskellige i højde og drøjde og det sidder bare ikke ens på os alle.  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes bestemt ikke du er stor og du ligner da slet ikke en tvillingegravid :o Jeg havde en der hele tiden sidst gik og spurgte om jeg var sikker på der kun er en :prik Det er altså bare træls at skulle forsvare mavestørrelsen hele tiden. Vi er jo alle forskellige i højde og drøjde og det sidder bare ikke ens på os alle.  

Jeg har en meget kort overkrop og så svajer jeg meget i ryggen, så det er muligt at det kan få mig til at se lidt større ud end jeg egentligt er. :) men synes heller ikke jeg ligner at jeg skal have tvillinger. Nogen gange kan jeg endda helt glemme jeg er gravid, eller i hvert fald holde op med at tænke over det. Hvilket er rart. Jeg tænker at det kan man ikke når man kommer så langt hen at man føles enorm. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wlUqxou.png

39+2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wlUqxou.png

39+2

Flot mave du har!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot mave du har!

Jeg er også vildt glad for den :) og tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wlUqxou.png

39+2

Sikke en fin mave :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin mave :loveshower

Tak og i lige måde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en flot mave, og ingen strækmærker din heldige kvinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en flot mave, og ingen strækmærker din heldige kvinde!

Nej men masser af tydelige blodårer. Men jeg er meget tilfreds. Håber bare huden bliver pæn igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blodårer bliver mindre synlige når din blodprocent falder efter fødslen :) og man kan gøre meget for at få huden til at sætte sig pænt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blodårer bliver mindre synlige når din blodprocent falder efter fødslen :) og man kan gøre meget for at få huden til at sætte sig pænt igen.

Hejsa

Kigger lige forbi fra september gruppen :-)

Du skriver man kan Gøre meget for at huden sætter sig pænt efter fødslen.

Kan du nævne nogle gode tips ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Kigger lige forbi fra september gruppen :-)

Du skriver man kan Gøre meget for at huden sætter sig pænt efter fødslen.

Kan du nævne nogle gode tips ?

Træning primært :) når du toner dine muskler så følger huden ofte med, selvom det godt kan tage mange måneder og man i starten må acceptere at se slap ud et godt stykke tid. En øvelse mange anbefaler er at ligge på ryggen og puste alt luft ud, mens du ligesom trækker dine muskler sammen ind mod navlen. Det skal føles som om alle dine muskler i den nederste del af maven strammes. Så skal man holde den spændning i 20 sekunder eller hvad man nu kan klare. Det ligesom en god mavebøjning for din mummy-tummy. Dem kan man også lave inden fødslen, for jo stærkere muskler jo hurtigere sætter det hele sig pænt igen bagefter. 

 

Nogle foreslår også at man binder sin mave stramt op med et stykke stof, når man har smurt det i kokossmør. :) men den metode ved jeg ikke om virker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en bellybinder fra cartiwell i håb om at det kan hjælpe mavemusklerne på plads

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER