Lotte1987

Fortælle arbejdsgiver om graviditeten

12 indlæg i dette emne

Hvornår planlægger i at fortælle jeres arbejdsgivere, at i er i lykkelige omstændigheder? Og hvordan?

Min plan er, at han får det af vide i denne uge og højest sandsynligt via mail, da han er lidt af en luskebuks så for, at sikre mig selv får han den serveret på denne måde så jeg også har bevis for at han har fået det afvide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er jo studerende så det er lidt anderledes... Jeg gav besked til studievejlederen lige så snart jeg havde positiv test, da der er visse forsøg på min uddannelse der kan være farlige for babyen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er studerende og regner med at meddele det til studievejlederen i april :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 4 på barsel på mit arbejde - så min chef var meget Obs på mig da jeg blev gift i december og lige har købt hus - og jeg er frygtelig dårlig til at lyve så jeg fortalte det allerede i uge 7. Også med tanke på hvis det ikke gik - så de ville vide hvorfor jeg var ked af det osv. Resten af kontoret får det at vide efter nf

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min chef fik det afvide med det samme.. Fordi det har været et langt forløb på IVF. Klinik og mange dage hvor jeg måtte gå og komme igen eller ha fri.. Men hun er støttet med fuldt ud i det og er god at snakke med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fortalte min chef det i sidste uge...ville egentlig gerne havde ventet til den her uge, men er på kursus hele ugen og nf er på mandag, så blev nød til det....desuden er min mave vokset helt vildt meget denne gang, så kan næsten ikke skule det mere ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er studerende men skal skrive bachelor om lidt. Dog skal jeg også fortælle det til studievejlederen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var til min prøveperiode samtale der fortalte jeg det. Min leder blev glad for at jeg sagde det så tidligt at der var mulighed for at planlægge i god tid. er kun 11 uger henne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fortalte det med det samme. 2 dage efter positiv test. Der var jeg i uge 5.

Grunden er simpelthen at det er et krævende job jeg har, så de skulle vide at jeg på et tidspunkt ikke kan bidrage med det samme :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min chef fik en mail for en uge siden og fik hurtigt svar tilbage med tillykke.

Han mener så at der ikke skal gøres forskel på mig og ikke gravide, men det er vi nu 2 om at bestemme og jeg siger fra hvis det ikke dur..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min chef fik besked efter en rigtig ubehagelig situation på mit arbejde. Dengang var jeg slet ikke særlig langt henne, nok omkring uge 6. 

Men vi har også visse procedurer for gravide, så hele arbejdspladsen blev informeret og så er de ellers gået i beredskab med mig - haha.. Men det er jo dejligt at jeg bliver passet på. Min chef sagde tillykke og var glad på mine vegne, selvom jeg knap havde været der i 3 mdr. Jeg fortalte at havde forsøgt en rum tid og der var fuld forståelse fra hende side :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fortalte det først efter NF-mit arbejde er på kontor så der er intet at tage hensyn til, og vil ikke involvere dem om vi var i gang med at lave en baby hvis nu ikke der var liv og det ikke blev til noget. Ikke fordi det er hemmelig men af karriere hensyn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER