Lotte1987

Fortælle arbejdsgiver om graviditeten

12 indlæg i dette emne

Hvornår planlægger i at fortælle jeres arbejdsgivere, at i er i lykkelige omstændigheder? Og hvordan?

Min plan er, at han får det af vide i denne uge og højest sandsynligt via mail, da han er lidt af en luskebuks så for, at sikre mig selv får han den serveret på denne måde så jeg også har bevis for at han har fået det afvide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er jo studerende så det er lidt anderledes... Jeg gav besked til studievejlederen lige så snart jeg havde positiv test, da der er visse forsøg på min uddannelse der kan være farlige for babyen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er studerende og regner med at meddele det til studievejlederen i april :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 4 på barsel på mit arbejde - så min chef var meget Obs på mig da jeg blev gift i december og lige har købt hus - og jeg er frygtelig dårlig til at lyve så jeg fortalte det allerede i uge 7. Også med tanke på hvis det ikke gik - så de ville vide hvorfor jeg var ked af det osv. Resten af kontoret får det at vide efter nf

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min chef fik det afvide med det samme.. Fordi det har været et langt forløb på IVF. Klinik og mange dage hvor jeg måtte gå og komme igen eller ha fri.. Men hun er støttet med fuldt ud i det og er god at snakke med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fortalte min chef det i sidste uge...ville egentlig gerne havde ventet til den her uge, men er på kursus hele ugen og nf er på mandag, så blev nød til det....desuden er min mave vokset helt vildt meget denne gang, så kan næsten ikke skule det mere ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er studerende men skal skrive bachelor om lidt. Dog skal jeg også fortælle det til studievejlederen

Del dette indlæg


Link to post