SanneKristina

Hvor tit hygger i omkring ægløsning?

9 indlæg i dette emne

Herhjemme hygger vi hver anden dag og har gjort det siden cd 10. Jeg forventninger at ægløsningstesten er positiv om et par timer eller tre. Er i dag på cd 19 (Se billed

post-11407-0-12489800-1424963043_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det afhænger lidt af humør og overskud :)

Mit mål er dog hver 1,5 dag. Forstået på den måde at hvis dag1 er om morgenen, så er dag 2 om aftenen, så ingenting på dag 3 og så dag 4 om morgenen. Så tror jeg på man er godt nok dækket ind og man kører ikke al for sur i hyppig sex.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sigtede efter sex hver anden dag, cirka. Jeg fortalte ikke min mand om ÆL, og det havde han det helt fint med. Men den cyklus der var gevinst gik manden da næsten helt bananas. Vi havde sex to gange om dagen tre dage i streg lige omkring min ÆL, og det er så tydeligvis endt i en bebs, selvom man ikke anbefaler at gøre det så tit :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget forskelligt, kommer an på humør og hvad vi skal de dage jeg har ÆL. Vi satser på hver dag, men mere realistisk er nok hver anden. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sigtede efter sex hver anden dag, cirka. Jeg fortalte ikke min mand om ÆL, og det havde han det helt fint med. Men den cyklus der var gevinst gik manden da næsten helt bananas. Vi havde sex to gange om dagen tre dage i streg lige omkring min ÆL, og det er så tydeligvis endt i en bebs, selvom man ikke anbefaler at gøre det så tit :rolleyes

Uh tror da vidst lige vi skal prøve at gå all in og se om vi kan være lige så heldige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi greb det an meget forskelligt, i de cykli vi prøvede. Nogle gange hver 2. dag, andre gange hver 1,5 dag som beskrevet højere oppe og så var der også de cykli hvor vi gav den gas - og det var i en sådan den baby der imorgen er 18+0 blev lavet ;) der havde vi sex 9 gange (altså, dage) på 10 dage :P ÆL omtrent knap halvvejs i de 10 dage..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var ikke specielt mere aktive end normalt og i den cyklus hvor jeg blev gravid havde vi sex en gang ved ÆL.....

Jeg har PCOS så vi regnede faktisk med at vi nok skulle have hjælp, så vi tog projektet meget roligt uden alle mulige test og der var så gevinst i 4. cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hver eller hveranden dag... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har i 9 måneder gjort de hver anden dag:-) Men denne gang gjorde vi det dagen før positiv æl og på selve dagen hvor der var positiv test, og igen dagen efter, og så var den der :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER