Bjørnetæmmeren

Erfaring med alternativ behandling...?

6 indlæg i dette emne

Tja, som overskriften siger, så overvejer jeg alle mine muligheder.

Kort tid inden jeg blev gravid med mit første barn (uden hjælp - altså fra andre end min mand... :badgirl ) fik jeg zoneterapi i en anden sammenhæng. Han spurgte så, om vi arbejde på at blive gravide, for så ville han da lige "sætte lidt skub i det"... Det fik han lov til - jeg var nu egentlig ikke særlig overbevist om, at det havde effekt.

Ikke desto mindre blev jeg gravid med Sofie kort tid efter - om det er en tilfældighed eller ej kan man jo altid spørge om, meeen... Når jeg så nu tænker på, hvor svært det har været her anden gang, så overvejer jeg, om det måske alligevel har noget på sig...

Har du erfaring med lignende og vil du dele? :loveshower

Store krammer

Karina Bjørnetæmmer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg går hos akupunktør ifm IUI. Vi har kun haft et enkelt forsøg som endte negativt, men det er nok ikke helt data nok til at lave en konklusion om effekten udfra. Efter sigende, så er der lavet flere forsøg i f.eks. Australien og Tyskland der beviser, at sandsynligheden for graviditet ved IVF/ICSI er forhøjet med ca. 40% hvis man får akupunktur indenfor 24 timer før eller efter ÆO. Jeg får det så lige omkring ægløsning/insemination.

Og så synes jeg det er rigtig rart at ligge der på briksen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv modtaget zoneterapi mod ufrivillig barnløshed, men fravalgte behandlingen igen, da vi valgte at gå adoptionsvejen. Meen jeg tror på, at der kan gøres noget med alternative veje. Min tidligere kollega som er zoneteraput har da også en del børn på samvittigheden via zoneterapi...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste et sted om kanonkuren.dk - noget med at tage en masse kosttilskud for forskellige ting. Jeg har ingen ide om det virker, men nogen gange kan troen i sig selv jo flytte bjerge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange fertilitetsklinikker tilbyder akupunktur i forbindelse med behandling......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja vi har prøvet stortset alt efterhånden af alternativ behandling i forbindelse med fertilitetsbehandling... og vi kan kun sige det IKKE har hjulpet.

Og vi er ellers nogen der igennem alle mulig andre ting har oplevet hvor meget de forskellige behandler kan hjælpe på ting...

Vi har bl.a. afprøvet: kinesiologi, zonterapi, akupunktur, hypnose osv....

Bemærk: det er ikke alle steder de tilbyde akupunktur..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER