HenrietteHall

Fødselsdag i september :-)

6 indlæg i dette emne

Hvordan ser jeres september ud med hensyn til fødselsdage?

Jeg har termin (indtil NF siger noget andet måske) d. 15. september.. Min mor har d. 14., min kusine d. 18., min mormor havde d. 21. (det er kun 2 år siden hun døde, så den dato er lidt tom nu) og jeg har så d. 28. :)

Jeg tror ikke på, jeg går 13 dage over tid (men man kan selvfølgelig ikke være sikker), så tror ikke det rammer min fødselsdag, men det kunne være stort enten at ramme min mors fødselsdag (hun bliver 60 i år) eller min mormors.. Men det er måske også meget godt, at den får "sin egen" dag :)

Jeg er i hvert fald meget spændt på hvornår det bliver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har termin d. 24. September ifølge sygeplejerske.

I september har min mor fødselsdag d. 13. Sept., min svoger d. 24. Sept. Og min far d. 28 september.

Der er jo chance for at jeg først føder i oktober (den er lidt værre). I oktober har min svigermor d. 1. Okt., min fætter d. 20. Okt., jeg selv har d. 25. Okt., E (den kommende far)s mormor har d. 26. Okt. Og min svigerinde d. 27 okt.

Det vil sige at bebs kan ramme fire andres fødselsdage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min familie har vi ikke nogle fødselsdage i september. L's to niecer har til gengæld fødselsdag henholdsvis d. 11. og d. 19. september. Og med en termin den 15., må jeg indrømme, at jeg virkelig håber ikke at ramme de to dage :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi stjal allerede min fætters fødselsdag sidste år til vores bryllup den 13/9 så den vil jeg gerne undgå.... En af mandens bedste venner har fødselsdag på min forventede terminsdato, men han har sagt at han hellere end gerne deler dag med vores lille spunk :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min mand har den 30 sep:) så håber vi kan komme udenom den:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter og jeg har d 19 sep.

Min mor har d 10 sep

Min far har d 11 sep

Min svoger har d 21 sep

Min farmor har d 16 sep

Så håber det bliver først i sep.. hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER