Amber

Tegn på fødsel....

304 indlæg i dette emne

Øv for en nat.

Havde tiltagende bidende plukveer i går aftes og det første af natten var jeg sikker på, at nu gik det igang. Havde stærke menstruationssmerter henover lænden og det nev og bed virkelig med hver (pluk)ve.. men i løbet af natten er der blevet færre og færre veer, så nu har jeg kun de konstante mensstruationssmerter tilbage, som sidder henover lænden og stråler ned i begge ben.

Har stort set ikke lukket et øje :zzz øv altså..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv for en nat.

Havde tiltagende bidende plukveer i går aftes og det første af natten var jeg sikker på, at nu gik det igang. Havde stærke menstruationssmerter henover lænden og det nev og bed virkelig med hver (pluk)ve.. men i løbet af natten er der blevet færre og færre veer, så nu har jeg kun de konstante mensstruationssmerter tilbage, som sidder henover lænden og stråler ned i begge ben.

Har stort set ikke lukket et øje :zzz øv altså..

 

Øv lyder ikke som en særlig god nat.. :( Håber snart der sker lidt hos dig, din krop giver så mange tegn hele tiden, uden at den kommer i mål, hvis du forstår :)

 

Jeg skal til JM i dag, er så spændt på hvad hun siger, for har haft en del sammentrækninger i den nederste del af livmoderen, nedpres, og jag (som hvis der var en som stak mig med en kniv) i underlivet.. Så tænker at noget må der da være sket... :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv lyder ikke som en særlig god nat.. :( Håber snart der sker lidt hos dig, din krop giver så mange tegn hele tiden, uden at den kommer i mål, hvis du forstår :)

 

Jeg skal til JM i dag, er så spændt på hvad hun siger, for har haft en del sammentrækninger i den nederste del af livmoderen, nedpres, og jag (som hvis der var en som stak mig med en kniv) i underlivet.. Så tænker at noget må der da være sket... :)

Ja, det er som om, den ikke rigtig kan finde ud af at gøre arbejdet færdigt :( øv. Var ellers lige så glad, for min egen jm og hendes studerende, som jeg er så glad for, er på arbejde i dag, så det havde jo passet perfekt.

Nå, må se hvad dagen bringer. Nu hvor jeg er stået op og har været i bad, er plukveerne begyndt at bide igen, så måske der alligevel er et lille bitte håb..

Spændende med jm besøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er som om, den ikke rigtig kan finde ud af at gøre arbejdet færdigt :( øv. Var ellers lige så glad, for min egen jm og hendes studerende, som jeg er så glad for, er på arbejde i dag, så det havde jo passet perfekt.

Nå, må se hvad dagen bringer. Nu hvor jeg er stået op og har været i bad, er plukveerne begyndt at bide igen, så måske der alligevel er et lille bitte håb..

Spændende med jm besøg :)

 

Det håber jeg virkelig for dig Emilie, du har vist taget dit i den her graviditet, så lidt medvind må være på sin plads  :kram

Ja, jeg håber at hun kan komme med lidt gode nyheder og så skal jeg have akupunktur igen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er som om, den ikke rigtig kan finde ud af at gøre arbejdet færdigt :( øv. Var ellers lige så glad, for min egen jm og hendes studerende, som jeg er så glad for, er på arbejde i dag, så det havde jo passet perfekt.

Nå, må se hvad dagen bringer. Nu hvor jeg er stået op og har været i bad, er plukveerne begyndt at bide igen, så måske der alligevel er et lille bitte håb..

Spændende med jm besøg :)

 

Håber der sker noget, Emilie  :kiss

 

Her er status 11 dage over tid  :zzz

Skal på Roskilde i eftermiddag og have en modningspille - og så går det ellers slag i slag de næste dage med piller for at få ham lillebror jaget ud  :loveshower

Hvis det ikke hjælper, bliver det vedrop eller kejsersnit på fredag - liiiige præcis det jeg har frygtet hele graviditeten igennem, fordi det var der vi var, da jeg fødte vores datter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emilie, krydser fingre for, at det fortsætter. Din krop er da helt sikkert ved at være klar ;)

 

YummiYummiYummi, jeg håber, modningspillen virker hurtigt, så du slipper for vedrop eller kejsersnit! :)

 

ByChoice, håber, du får et godt JM-besøg. Spændende, hvad hun siger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger.

YummyYummyMommy: håber du kan nøjes med pillerne, så du ikke skal ud i hverken drop eller kejsersnit :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, et eller andet sker der da med min krop. Slimproppen er lige gået (aaaaaad, hvor er det klamt :blink ), så der er da håb endnu om at jeg går i gang selv på et tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, et eller andet sker der da med min krop. Slimproppen er lige gået (aaaaaad, hvor er det klamt :blink ), så der er da håb endnu om at jeg går i gang selv på et tidspunkt :)

Så er der da helt sikkert gang i noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der da helt sikkert gang i noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, det er så fedt at vide, at kroppen selv er igang. Så har jeg nemlig også en idé om, at evt igangsætning måske ikke bliver så slem, fordi kroppen alligevel er igang med at modnes (ved ikke om det har noget på sig)..

Fik et helt adrenalin sus, da jeg opdagede det, for følte bare at NU gik det igang :D indtil jeg fortalte manden det, for der måtte jeg jo lige bruge min logiske sans og sige, at det jo altså ikke nødvendigvis betyder fødsel hverken i dag eller i morgen :P

Hvor er det bare fedt at høre Emilie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare fedt at høre Emilie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan undersøger dig selv?

Spændende om der sker noget hos dig :) hvor langt er det nu, du er?

Rent ud af posen, så er det to finger op og fornemme om jeg kan mærke en forskel. Lidt ligesom når JM undersøger dig. Hvis hun har gjort det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rent ud af posen, så er det to finger op og fornemme om jeg kan mærke en forskel. Lidt ligesom når JM undersøger dig. Hvis hun har gjort det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du, hvad du skal mærke efter?

Jo, er efterhånden blevet undersøgt otte millioner gange <_< av..

Uh, spændende. Skal du så også til tjek snart? Jeg skal i morgen. Er ret spændt på, hvad de siger :)

Synes ikke det gør så ondt, men er heller ikke blevet undersøgt så meget. Jeg kan bare mærke livmoderhalsen/munden og så fornemme om der er sket noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ikke det gør så ondt, men er heller ikke blevet undersøgt så meget. Jeg kan bare mærke livmoderhalsen/munden og så fornemme om der er sket noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid synes, at sådan nogle undersøgelser gør møg ondt :(

Spændende :)

Håber for dig at du føder inden :)

Ja, håber det lidt. Det hele er desværre gået lidt i sig selv igen, har stadig plukveer men de gør ikke ondt som tidligere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, håber det lidt. Det hele er desværre gået lidt i sig selv igen, har stadig plukveer men de gør ikke ondt som tidligere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha du har ret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til tjek på fødegangen.

Blev mødt af en lidt flyvsk jordemoder. Forsøgte at forklare hende, at mit bækken var helt ad h til, og at jeg stort set ikke kunne gå i går pga smerterne. Det blev fejet af vejen med et "sådan er det at være gravid". Tak for den, så følte vi at stien ligesom var lagt :unsure

Fik sat CTG på og kørt en strimmel, som så fin ud. Fik at vide, at hun ikke umiddelbart ville undersøge mig. Fik en tid til igangsættelse på torsdag, og så skulle jeg bare vente på at lægen kom og scannede mig.

Kort efter kom en sød læge ind og scannede mig. Hun kunne konstatere, at der ikke er nok fostervand tilbage, så hun besluttede at jeg skal sættes igang allerede i dag i stedet.

Så jordemoderen fik besked på at undersøge mig. og AV for den lede!! Nå, men min livmoderhals var ca 1,5 cm lang og jeg har åbnet mig ca 1,5-2 fingres bredde, så det var ikke nok til at hun kunne komme op og lave hindeløsning /tage vandet.

Jeg fik besked på at komme tilbage kl. 16, hvor jeg skal have kørt ny CTG og lagt en stikpille op. Og så kører showet ellers..

Det er en vildt mærkelig fornemmelse. Det er jo præcis det, jeg havde håbet på, men alligevel kan jeg ikke helt rumme det. Nu kommer det pludselig tæt på. Skrækken for kejsersnit blussede op igen.. men siger til mig selv hele tiden, at det selvfølgelig ikke ender der. Det skal nok gå fint altsammen. Håber jeg.

Jeg får så ikke lov til at føde i vand som jeg rigtig gerne vil, men det må jeg jo så bare undvære. Kan nok alligevel ikke så nemt komme op i karret :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til tjek på fødegangen.

Blev mødt af en lidt flyvsk jordemoder. Forsøgte at forklare hende, at mit bækken var helt ad h til, og at jeg stort set ikke kunne gå i går pga smerterne. Det blev fejet af vejen med et "sådan er det at være gravid". Tak for den, så følte vi at stien ligesom var lagt :unsure

Fik sat CTG på og kørt en strimmel, som så fin ud. Fik at vide, at hun ikke umiddelbart ville undersøge mig. Fik en tid til igangsættelse på torsdag, og så skulle jeg bare vente på at lægen kom og scannede mig.

Kort efter kom en sød læge ind og scannede mig. Hun kunne konstatere, at der ikke er nok fostervand tilbage, så hun besluttede at jeg skal sættes igang allerede i dag i stedet.

Så jordemoderen fik besked på at undersøge mig. og AV for den lede!! Nå, men min livmoderhals var ca 1,5 cm lang og jeg har åbnet mig ca 1,5-2 fingres bredde, så det var ikke nok til at hun kunne komme op og lave hindeløsning /tage vandet.

Jeg fik besked på at komme tilbage kl. 16, hvor jeg skal have kørt ny CTG og lagt en stikpille op. Og så kører showet ellers..

Det er en vildt mærkelig fornemmelse. Det er jo præcis det, jeg havde håbet på, men alligevel kan jeg ikke helt rumme det. Nu kommer det pludselig tæt på. Skrækken for kejsersnit blussede op igen.. men siger til mig selv hele tiden, at det selvfølgelig ikke ender der. Det skal nok gå fint altsammen. Håber jeg.

Jeg får så ikke lov til at føde i vand som jeg rigtig gerne vil, men det må jeg jo så bare undvære. Kan nok alligevel ikke så nemt komme op i karret :P

Øv at JM var flyvsk. Men hvor dejligt at du fik en sød læge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at JM var flyvsk. Men hvor dejligt at du fik en sød læge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God fødslen Emilie! Håber det kommer til at gå godt til trods for igangsættelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God fødslen Emilie! Håber det kommer til at gå godt til trods for igangsættelse :)

Tak :) Det håber jeg også.

Har lige læst at der er ikke øget risiko for kejsersnit når man bliver sat igang. Det har givet en del mere ro i maven.. :)

Pyh men altså.. nu er det bare nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER