Posted February 7, 2015 Er sikker på Jeg har fpetbdet der hedder bihulebetændelse :-( Hvordan får jeg de helveds smerter væk. Kan ikke sove eller snakke pga smerterne og synes kun panodiler virker en halv time :-( Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2015 Hmm er i tvivl om det er bihulebetændelse. For smerten går fra munden og op til venstre øre Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2015 Lægevagten må vist have et kald, tænker jeg. God bedring! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2015 Lægevagten må vist have et kald, tænker jeg. God bedring! Jep - antibiotika og lidt næsespray. God bedring :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2015 De umenneskelige smerter kommer i bølger, og lægger jeg hånden på kinden gør det bare mere ondt :-( Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2015 Åh altså Tina :( Din stakkel, god bedring! :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2015 Afsted og få noget penicilin! lyder som bi- og kæbehulebetændelse! :( Share this post Link to post Share on other sites