Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

PS jeg tillod mig at fejre det med kinder chokolade og chips og et stort glas mælk ( ja wuhuhuuuu hvor slår jeg mig løs sådan en fredag aften! Men mælk går nu altså godt til begge dele)

Mælk er altid godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:super Tina. Det er slet ikke så svært/slemt ;)

Nej - men begge har opført sig ualmindelig pænt... Det er ret mærkeligt egentligt. Ingen konflikter eller noget med elin og august har bare leget sødt og været helt stille.. Hmm jeg skal vist sende Torben mere afsted...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mælk er altid godt :)

Ja til mange ting i grunden... Hva så - er Ida og Eigil blevet puttet, så du ku se håndbold?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej - men begge har opført sig ualmindelig pænt... Det er ret mærkeligt egentligt. Ingen konflikter eller noget med elin og august har bare leget sødt og været helt stille.. Hmm jeg skal vist sende Torben mere afsted...

Ida er også forfærdelig at putte når Rasmus er hjemme(så ved hun nemlig far kommer springende ind til hende når hun kalder på ham). Hvor hun bare lægge siges det samme de dage vi bare er tre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida er også forfærdelig at putte når Rasmus er hjemme(så ved hun nemlig far kommer springende ind til hende når hun kalder på ham). Hvor hun bare lægge siges det samme de dage vi bare er tre.

Haha ja de er jo ikke dumme! Men hun ved jo selvf nok at når det bare er dig, så er der ikke en mulighed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået puttet begge børn - og de sover begge to! Så nu kan jeg sidde og se de sidste min af håndbold! Jeg ku skisme godt!!! Fed oplevelse :yay

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super

Tak Susanne :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min amning fucker helt op. Iiiihhh!!!! Jeg kan simpelthen ikke mætte ham, og jeg kan tydeligt mærke at der er low på mælk, OG jeg har fået min mens. Lortekrop!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min amning fucker helt op. Iiiihhh!!!! Jeg kan simpelthen ikke mætte ham, og jeg kan tydeligt mærke at der er low på mælk, OG jeg har fået min mens. Lortekrop!

Hæng i!

Sofie har helt tydeligt også haft gang i at oppe produktionen det sidste døgn og jeg tilskriver det 3 mdr appetitspring :prik

Men det er bare røvhårdt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor jeg bare ikke gider det her putte helvede om aftenen.

Skrid Tiger :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæng i!

Sofie har helt tydeligt også haft gang i at oppe produktionen det sidste døgn og jeg tilskriver det 3 mdr appetitspring :prik

Men det er bare røvhårdt :kiss

I'm hanging...men jeg begynder at tvivle på hvor længe jeg vil hænge, for det har været lort i en uges tid nu. Jeg tilskrev det også appetitspring da det drillede ved 10 uger...

 

Der sker bare en masse omkring mig i øjeblikket, og jeg tror måske jeg bliver mere påvirket end jeg umiddelbart går og tror, og så er min krop jo helt vild, når det kommer til at overreagere meg't meg't hurtigt. Egentlig er jeg jo slet ikke bange for flasken, og jeg har heller ikke et forhold til, at det er rarere at amme end at give flaske (men det er nemmere og billigere og helt basically det naturlige udgangspunkt); jeg er bare frustreret over, hvis jeg ikke selv kan vælge, hvornår jeg slutter, nu da det startede så godt denne gang. Så bliver jeg træt af min krop og det latterlige stressmonster, der gemmer sig derinde.

Kan det lort ikke bare virke.

 

(Og hvem fanden gider ha' sin menstruation nu midt i det hele!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sejt Tina! :yay

Kæft det er fedt med den jubel jeg får herinde fra! Jeg tænkte egentlig først at det er skørt at jeg har været så nervøs for det og nu er så stolt over det... Men så ser man herinde og på facebook hvor mange der jubler med mig...

Det jeg egentlig ville sige var - tak søde Alice :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra jeres baby er blevet mega snottet og totalt stoppet til, indtil snotten er væk - hvor lang tid 'plejer' der at gå?

Følger lige med for min baby er også snottet og har været det knap 2 uger nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucca tog et fem timers stræk i nat :yay Helt fantastisk efter hun i et par uger har holdt sig på 2,5 - maks 3 timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie faldt i søvn i stuen omkring kl. 21.30, blev båret i seng kl. 22 og sov uroligt til ca 22.30. Fik sutten kl. ca. 02.30 og sov så videre til kl. 05.25 :o :loveshower Spiste og var urolig i en times tid, men sov så videre helt tæt sammen med mig til kl. 08! :yay

Nu er Søren ved at putte hende efter næsten 2 timers vågentid, hvor hun normalt er vågen allerhøjst 1,5 time om morgenen. Crazy! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie faldt i søvn i stuen omkring kl. 21.30, blev båret i seng kl. 22 og sov uroligt til ca 22.30. Fik sutten kl. ca. 02.30 og sov så videre til kl. 05.25 :o :loveshower Spiste og var urolig i en times tid, men sov så videre helt tæt sammen med mig til kl. 08! :yay

Nu er Søren ved at putte hende efter næsten 2 timers vågentid, hvor hun normalt er vågen allerhøjst 1,5 time om morgenen. Crazy! :wub

Lovely :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig altså lidt til, at en lur på 1 time ikke længere betragtes som en lang lur!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig altså lidt til, at en lur på 1 time ikke længere betragtes som en lang lur!

Sådan er det stadig her :rolleyes

Eller, næsten. Halvanden time er lang tid, 45 min er standard..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det stadig her :rolleyes

Eller, næsten. Halvanden time er lang tid, 45 min er standard..

Herhjemme er standarden 30 minutter, så skal han hjælpes videre og efter 1 time vil han op! Og så er han skide træt efter 10-15 minutter. Tit putter jeg han efter 30-45 minutter igen. Så han når gerne 7-8 lure i løbet af dagen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft det er fedt med den jubel jeg får herinde fra! Jeg tænkte egentlig først at det er skørt at jeg har været så nervøs for det og nu er så stolt over det... Men så ser man herinde og på facebook hvor mange der jubler med mig...

Det jeg egentlig ville sige var - tak søde A :loveshower

Velbekomme :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er lidt træt af en pyller-baby om natten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu prøver vi at ligge J på eget værelse. Vi har en mistanke om at vi vækker ham når vi kommer i seng/vender os. Så det er et forsøg værd :) men er noget spændt på hvor meget søvn jeg får :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har prøvet noget nyt i dag. Lily er nu lagt til at sove i sin vugge i soveværelset, mens vi sidder i stuen. Er spændt på hvordan det bliver :) Om vi kan få en aften helt for os selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov og vi havde også Lily med i svømmehallen for første gang i dag. Så hyggeligt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.