Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

:ditto :boo

Bortset fra manden er taget hjem og jeg er på Samsø. Mie har været vågen en milliard gange. Men tand nr 2 er brudt igennem så tegner med den er skyldneren. Gav hende 1 ml panodil junior igår så hun faldt til ro - men søvnen var stadig elendig :(

Suk.

Kæmpe kram til dig :kram2 :kiss

Forstår bar ikk når hans tand nr 2 kom den anden dag og han ikke døjer med feber eller nedsat appetit mere nu...

Måske de to tænder han har nu er ømme eller en 3. Så småt er på vej...idag tager jeg et smut i ønskebørn til udsalg og køber en køle bidering...og så på apoteket efter noget til gummerne i aften/nat...

Håber dæleme snart det er ovre hader når han er så ulykkelig :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører Julius og jeg til herinde :loveshower

rkGmhKn.jpg

 

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for nogle aftener vi har i øjeblikket! Laura er bare umulig at putte, vi bruger en krig på det og hun er hysterisk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for nogle aftener vi har i øjeblikket! Laura er bare umulig at putte, vi bruger en krig på det og hun er hysterisk :(

Også jer? :( Det er jeg ked af søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor pokker hedder det ikke hånd-mund-fod-mås syge??? det er sq måsen der er hårdest ramt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor pokker hedder det ikke hånd-mund-fod-mås syge??? det er sq måsen der er hårdest ramt :(

:kram God bedring med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til jer med svære putningen og dårlige nætter.

I går knækkede Leonora vist koden til at komme fra mave til ryg :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius har sovet 5 timer i streg nu :glad 2 dage gammel. Men at den var 01.30 før der var ro, er så en anden historie ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også jer? :( Det er jeg ked af søde :kram2

Tak søde! Ja man bliver sindssyg af det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm er helt rød i ydersiden af det venstre øje.

Han virker ikke generet på nogen måde.

Kan babyer få ufarlige blodsprængninger ligesom voksne?

Eller ja, det kan de selvfølgelig nok, men det ser bare voldsomt ud.

Jeg har aldrig selv haft det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram God bedring med hende.

Tak! :kiss

Nu også med feber. Håber ikke hun bliver lige så ramt som Luna.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A's sultestrejke er slut. Nu er han blevet en lille ædedolk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A's sultestrejke er slut. Nu er han blevet en lille ædedolk :yay

:yay fedt for jer :kiss

Men øh I havde da ikke behøvet sende det videre til Mie :( suk sultestrejke, sovestrejke = pyl og hidsig baby. Vil have min milde glade pige igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay fedt for jer :kiss

Men øh I havde da ikke behøvet sende det videre til Mie :( suk sultestrejke, sovestrejke = pyl og hidsig baby. Vil have min milde glade pige igen

Undskyld! Skynd dig at sende det videre til nogen vi ikke kender ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld! Skynd dig at sende det videre til nogen vi ikke kender ;)

Haha det vil jeg gøre :P

Tror måske tand nr 3 spøger (på 1 uge) kunne svagt ane den i munden. Så ingen overraskelse i hun er lidt mærket af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det vil jeg gøre :P

Tror måske tand nr 3 spøger (på 1 uge) kunne svagt ane den i munden. Så ingen overraskelse i hun er lidt mærket af det.

Årh.. Men så er det da i det mindste hurtigere overstået, når der kommer tre på så kort tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det helt åndssvagt at glæde sig lidt til første tigerspring? Eller er det bare, fordi jeg ikke ved, hvad jeg går ind til? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det helt åndssvagt at glæde sig lidt til første tigerspring? Eller er det bare, fordi jeg ikke ved, hvad jeg går ind til? :blush

Haha det er fordi du ikke ved hvad du går ind til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det er fordi du ikke ved hvad du går ind til :P

Enig! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om 7 minutter er det er år siden min lille Adam blev født, så jeg hopper nu videre til tumlinge-forum :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om 7 minutter er det er år siden min lille Adam blev født, så jeg hopper nu videre til tumlinge-forum :balloons

Stort tillykke med ham igen :balloon

Vi ses i tumlinge smalltalk om 5 måneder :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det helt åndssvagt at glæde sig lidt til første tigerspring? Eller er det bare, fordi jeg ikke ved, hvad jeg går ind til? :blush

Det synes jeg slet ikke det er! Jo, det er surt og hårdt, og synd at baby er forvirret og ked af det..... Men det er så vildt at se den udvikling der kommer lige pludseligt, det er så stort at være vidne til at deres øjne ligesom åbnes, og når man er meget opmærksom på det, kan man se og mærke forandringerne fra dag til dag.

Det handler virkelig om at sætte sig ind i hvad der sker, og sørge for at give plads og ro til at der sker noget ekstraordinært i dit barns liv. Det kræver en hel del af os, men det er afgørende for at lære og forstå den verden de skal vokse op i.... Omsorg, tryghed, kærlighed og tålmodighed er nøgleordene, og så nyd at se dit barn blomstre :wub

Jeg både glæder mig, og er lidt nervøs hver gang....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah er bare blevet den gladeste lille pige!

Hun er selvfølgelig utilfreds når hun vil have skiftet ble eller er sulten.. Men så snart bleen er af, griner hun!

Åh hvor jeg elsker at de første 2 måneder er overstået... Og at jeg nu kan hygge mig med en baby der "giver igen"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om 7 minutter er det er år siden min lille Adam blev født, så jeg hopper nu videre til tumlinge-forum :balloons

Vi vil savne dig herinde :kram2

Men tillykke med Adam og ses i tumlinge-delen om 5,5 måned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.