lpd

Stop med p-piller og manglende sexlyst

8 indlæg i dette emne

Hej piger. Efter jeg er stoppet med p-piller har jeg slet ikke haft lyst til sex. Det er som en knap der bare er slukket. Min kæreste ved det godt og han er forstående, men har jo også et behov og jeg bliver så ked af det og frustreret fordi jeg ikke har lyst til sex.

Er det bare en periode indtil hormonerne er i balance igen, eller er det bare sådan det er? Det er jo svært at lave en baby uden sex :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sjovt.. Jeg har oplevet det modsatte.

Så har ingen råd eller kloge ord. Håber det vender snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt.. Jeg har oplevet det modsatte.

Så har ingen råd eller kloge ord. Håber det vender snart!

:ditto

Held og lykke med det! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig plejer det at være modsat.

 

Jeg oplever øget sexlyst i forbindelse med ægløsning (som man jo ikke får på p-piller) - og p-piller har også en tendens til at gøre mig kronisk "tør".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det også helt modsat og det var selvom vi ikke startede PB der.. Men altså det kan sagtens være dine hormoner bare lige skal have tid til at falde på plads  :)

Kan jo også være andre faktorer der spiller ind, fx. stress eller måske en reaktion på at PB skulle starte nu, men det ved du jo bedst selv  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også altid haft det modsat. :) så kan ikke give gode råd... men held og lykke med pb. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kun oplevet det modsatte. Min sexlyst var nærmest ikke eksisterende mens jeg tog p-piller.

Til gengæld kan jeg godt nikke genkendene til at pb var så skræmmende, at lysten forsvandt. Vi brugte kondom de første par måneder efter jeg smed pillerne og der var der gang i den :P men så snart kondomet røg gik jeg lidt i panik og havde overhovedet ikke lyst :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nu ikke det er fordi jeg er skræmt over pb, det glæder vi os jo rigtig meget til. Det er ligesom en knap der bare er slukket. Vi har haft sex både i går og i forgårs, men nøøøøj der skal kæmpes for at få lysten frem :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER