Hoptimisten

Bløder lidt... har læst det er normalt meeeeen!

20 indlæg i dette emne

Hej Jeg bløder en smule og det spænder i underlivet. ikke nogen smerter. Bliver bare bekymret... Skal til læge på onsdag, men kan ikke finde  ud af om jeg skal ringe inden eller? er førstegangs gravid så ved heller ikke hvad der er normalt og hvad ikke.. HJÆÆÆÆLLP?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Jeg bløder en smule og det spænder i underlivet. ikke nogen smerter. Bliver bare bekymret... Skal til læge på onsdag, men kan ikke finde  ud af om jeg skal ringe inden eller? er førstegangs gravid så ved heller ikke hvad der er normalt og hvad ikke.. HJÆÆÆÆLLP?

Er det en pletblødning eller bløder du som ved mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bare lidt kun når jeg er på wc...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bare lidt kun når jeg er på wc...

Det kunne godt lyde som en pletblødning. Som du selv siger er normalt(men man når at blive s...e nervøs)

Men hvis du begynder at bløde mere end hvad du kan tørre af, ville jeg ringe til lægen og understrege at det ikke er en pletblødning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! syntes det er så svært hvad der er normalt og hvad der er farligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! syntes det er så svært hvad der er normalt og hvad der er farligt!

:kram

Håber det snart stopper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sidste uge blødte jeg også gammelt blod en enkelt dag. Jeg ringede til lægen, som sagde at det var helt normalt, og så længe jeg ikke blødte igen og jeg ikke havde nogle smerter, skulle jeg regne med, at den stadig var der. Nu skal jeg til lægen på tirsdag, og jeg har ikke haft noget siden dengang i sidste uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt er du henne? Jeg har desværre kun haft dårlige oplevelser med blod i graviditet.. Håber det bare er sarte slimhinder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det ikke er noget alvorligt.... Det er så stressende at skulle tolke på alle de signaler man får for kroppen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 8 uger henne. Og det har været over en uges tid nu. der er ikke ret meget men stadig. Bekymre mig noget over det... men tænker lægen kan jo ikke forhindre det men kun give mig vished via scanning. som skrevet skal jeg til læge onsdag men kan virkelig ikke finde ud af om jeg skal prøve at ringe mandag..

 

tak for alle jeres ord:) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens forstå din bekymring. Jeg er også førstegangsgravid og jeg ville ringe mandag, mere for at få vished, som du selv siger.

Jeg var til en tidlig scanning (6+3) og fik at vide af jordemoderen at jeg godt kunne forvente en lille pletblødning, da der stod noget gammelt blod og ventede (heldigvis udenfor livmoderen). Er dit blod frisk, klumpet, gammelt eller hvordan?

Sender tanker din vej  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt blandet. i starten helt frisk og stadig det en gang i mellem. ellers så mørkt. men ingen klumper og ingen smerter.

og tak:) Er træls at være nervøs hele tiden... suk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg forstår dig virkelig! Ring til lægen i morgen, det kan være de vil se dig før tid så  :)

Vi krydser for at alt er som det skal være. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jaaaa ring og få det afklaret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også ringe til lægen.

Håber det bedste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er læge besøg og scanning overstået. alt er som det skal være. Er så lettet. Dog har jeg været så dårlig jeg ikke har kunnet noget som helst i dag. suk... ikke 7 mdr. mere med det her. :) men der var det fineste lille hjerteblink.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg glad for at høre at alt er præcis som det skal være! 

Pyha!  :) Og tillykke med det fine hjerteblink :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor må det være fantastisk at se. Tillykke:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak hvor er i søde! jeg er så lettet:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER