Camils

Cravings!

66 indlæg i dette emne

min er bare at det ikke skal være ens. Får jeg tingene 2-3 gange så kan jeg slet ikke klare tanken om det. så det er ret svært at finde på noget jeg kan finde lyst til at spise... men er nok os kvalmen der gør det ekstra svært.

Ej har det på samme måde. :/ og nogen gange ved jeg ikke engang hvad jeg har lyst til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej har det på samme måde. :/ og nogen gange ved jeg ikke engang hvad jeg har lyst til.

 Ja det er der det er ekstra svært at sørge for at få noget ned. Men så tager jeg tit havregrød bare for at få et eller andet ned. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det efterhånden også tit sådan. Hvis L foreslår noget til aftensmad kan jeg sagtens sige at jeg virkelig ikke har lyst til det. Men jeg kan overhovedet ikke komme på et alternativ :rolleyes Efterhånden er jeg bare begyndt at spise det, som vi nu har besluttet, for jeg kan alligevel ikke komme på noget mere fornuftigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg også haft det såå længe!!!

Det føles lidt dumt! Men nu har min kvalme lagt sig ret meget efterhånden og har den vilde appetit ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det efterhånden også tit sådan. Hvis L foreslår noget til aftensmad kan jeg sagtens sige at jeg virkelig ikke har lyst til det. Men jeg kan overhovedet ikke komme på et alternativ :rolleyes Efterhånden er jeg bare begyndt at spise det, som vi nu har besluttet, for jeg kan alligevel ikke komme på noget mere fornuftigt.

Det kan godt være jeg bare skal det. Har bare svært ved at få det ned...

 

Sådan har jeg også haft det såå længe!!!

Det føles lidt dumt! Men nu har min kvalme lagt sig ret meget efterhånden og har den vilde appetit ;-)

Håber mit os snart bliver mindre.  Ville gerne have det bare lidt bedre så det var nemmere at nyde at være gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt være jeg bare skal det. Har bare svært ved at få det ned...

 

 

Jeg spiser ikke så tit op mere. Jeg kan bare ikke spise lige så meget nu, som jeg kunne før. Ret spøjst, men meget rart, når jeg har lidt for meget på sidebenene :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået en virkelig stærk lyst til ris ala mande - det tager jo noget nær 100 år at lave  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået en virkelig stærk lyst til ris ala mande - det tager jo noget nær 100 år at lave <_<

Kan risifrutti ikke være en nem snydeversion (ikke helt samme smag, men derhen af)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan risifrutti ikke være en nem snydeversion (ikke helt samme smag, men derhen af)

 

Uuuuh, det var faktisk en god idé :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bacon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rosiner :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kiks med ost  :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har dælme fået den syge lyst til rå løg..

Hvad sker der lige for det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu er god dansk mad, UDEN fancy krydderier hittet :-D   :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er bananer et kæmpe hit i øjeblikket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, begge dele lyder ikke dårligt :D

 

Jeg har en enorm lyst til Sunlolly lige i øjeblikket :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig stadig kvalme så jeg er hoppet på grøntvognen og lever stort set udelukkende af grøntsager og frugt pt.... krydret med questbare for at få bare lidt protein i systemet.... Synes virkeligt det er ved at være en belastning i hverdagen at jeg bliver ved med at have det skidt.... Går snart ind i uge 17 altså....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig stadig kvalme så jeg er hoppet på grøntvognen og lever stort set udelukkende af grøntsager og frugt pt.... krydret med questbare for at få bare lidt protein i systemet.... Synes virkeligt det er ved at være en belastning i hverdagen at jeg bliver ved med at have det skidt.... Går snart ind i uge 17 altså....

 

Øv... har det på samme måde. Håber snart at vi får det bedre:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... har det på samme måde. Håber snart at vi får det bedre:)

Jeg har pt tabt 17 kg siden start og min JM er langt fra glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har pt tabt 17 kg siden start og min JM er langt fra glad

 

Hold da op :-O 

Det lyder da helt vidt, så kan jeg da godt se jeg ikke skal brokke mig over mine syv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op :-O 

Det lyder da helt vidt, så kan jeg da godt se jeg ikke skal brokke mig over mine syv.

Ja det er lige i overkanten, skulle godt nok helst ikke tage så meget på i løbet af graviditeten, men det er jo heller ikke godt den anden vej rundt... Jeg håber på at jeg kan holde vægten bare nogenlunde stabil så jeg kan holde den truende sygemelding på afstand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er lige i overkanten, skulle godt nok helst ikke tage så meget på i løbet af graviditeten, men det er jo heller ikke godt den anden vej rundt... Jeg håber på at jeg kan holde vægten bare nogenlunde stabil så jeg kan holde den truende sygemelding på afstand

 

Det er sgu noget rigtig øv.. Det kan altså godt være graviditet ikke er en sygdom som man hører så mange sige. Men det kan dælme være træls.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sgu noget rigtig øv.. Det kan altså godt være graviditet ikke er en sygdom som man hører så mange sige. Men det kan dælme være træls.

Præcis, tror faktisk aldrig jeg har følt mig så syg og så sølle som jeg gør i den her graviditet og der er bare mange der synes man er lidt småfjollet og burde tage sig sammen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis, tror faktisk aldrig jeg har følt mig så syg og så sølle som jeg gør i den her graviditet og der er bare mange der synes man er lidt småfjollet og burde tage sig sammen....

 

Jep, nogen gange kan det sgu godt føles som om, man nærmest skal yde en ekstra indsats når man er gravid, bare for ikke at blive set skævt til. Det er altså ikke fair. Basta :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved man er gravid når.... Man uden at tænke over det tager en kold rød pølse, smører nutella på og spiser molevitten med stor vellyst!! 

 

Manden min kom og så meget bebrejdende på mg, men besluttede vist med sig selv, at kampen var tabt på forhånd. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER