Camils

Cravings!

66 indlæg i dette emne

Er I kommet til det punkt, hvor der er noget bestemt mad/drikke, som I bare må have?  :mam

 

Lige nu er det pasta for mig! Uhm! Heldigvis er manden med på den :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kiks og flutes m. tzatziki er min craving i øjeblikket også alt der er sødt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kartofler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Friskpresset appelsinjuice,øj det er godt! Og grønne bønner og æg med goood mayonnaise mmmm.. Smeltet ost er nu heller ikke værst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pasta, cheeseburger og kebab - ting jeg normalt kun craver når jeg er tømmermændsramt.

Og så siger chokolade mig slet ikke noget i nogen som helst form (får kvalme ved tanken), hvilket inden graviditeten var min lille last.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pasta, cheeseburger og kebab - ting jeg normalt kun craver når jeg er tømmermændsramt.

Og så siger chokolade mig slet ikke noget i nogen som helst form (får kvalme ved tanken), hvilket inden graviditeten var min lille last.... :)

Jeg har det på samme måde med chokolade, bare tanken får det hele til at vende sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lyst til chokolade er også på et minimum. Det samme med kaffe. Jeg tror det er fordi begge ting indeholder koffein, som den lille prik i maven ikke gider at have for meget af, da det ikke kan udskilles. Påståes det i hvert fald i et par undersøgelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder meget rigtigt!

Det er sgu meget sjovt og heldigt at kroppen selv regulerer det - jeg drak spandevis af sort kaffe før og nu kan jeg slet ikke klare tanken om det :)

Er der andre end mig der lider af kvalme dagen lang og samtidig craver alt muligt mad? Den eneste måde jeg kan holde kvalmen nede er ved at spise nærmest hele tiden - og det er desværre ikke just grøntsager jeg craver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også. Konstant kvalme og sulten. SÅ sulten. Det føles helt skørt at have så meget lyst til at æde (ofte noget helt bestemt!) samtidig med man bare har kvalme.

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre man ikke er alene!

Føler mig sgu lidt skør nogle gange når man bare kører det ene ind efter det andet og samtidig beklager sig over slem kvalme... :)

Men forhåbentlig og efter sigende varer kvalmen ikke ved... Det krydser jeg fingre for, er en lille smule træt af at ligge i sengen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ellers haft et kæmpe forbrug af avocado og især guacamole pga kvalmen da jeg smed p-pillerne, men nu hvor ærten er der så giver det mig også kvalme.... Lige nu har jeg vildt meget Sugarcravings (ikke fedt når man har PCOS) og saltcravings (det var vidst heller ikke så sundt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden er lige gået efter cola og vanilje is til mig. Det måtte jeg bare have

Edit: synes det er ret tidligt med den slags...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt hooked på pølser i øjeblikket kan slet ikke få nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig helt hooked på saltlakrids. Tyrkisk peber ryger altså ned pt - ved godt der er blandede meninger om den lakrids, men det er sgu svært at nægte sin krop noget den bare craver så meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig helt hooked på saltlakrids. Tyrkisk peber ryger altså ned pt - ved godt der er blandede meninger om den lakrids, men det er sgu svært at nægte sin krop noget den bare craver så meget!

Ej jeg har det lige som dig lakrids bolcher med pulver i...Mmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik man lyst til brun sovs, ikke smart når man havde gang i sur sød sovs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig helt hooked på saltlakrids. Tyrkisk peber ryger altså ned pt - ved godt der er blandede meninger om den lakrids, men det er sgu svært at nægte sin krop noget den bare craver så meget!

Åh saltlakrids.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tyrkisk peber er en del af dagligdagskosten hos mig pt, prøver at skære ned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æbler, kartofler og avocadoer er den primære bestanddel af min kost for tiden. Jeg har fuldstændig mistet lysten til kød (hvilket ikke ligner mig)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kakao ALTID.. MUMS.

Hvis der er noget jeg IKKE kan er det alt der hedder pulled foran. Bare at se det i køledisken vender det sig i mig.. puha længe leve kvalme og mavesyre !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kage kage kage kage - i alle afskygninger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ristet brød med reje ost, danskvand og saltlakrids

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rugbrød med makrelsalat er et hit lige i øjeblikket også lakrids, bananer og gulerødder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt hooked på bananer dagen lang, mælk - gerne 2 liter og så hjemmelavede popcorn  :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min er bare at det ikke skal være ens. Får jeg tingene 2-3 gange så kan jeg slet ikke klare tanken om det. så det er ret svært at finde på noget jeg kan finde lyst til at spise... men er nok os kvalmen der gør det ekstra svært.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER