Mistel

Ideer til fastelavn for de helt små?

4 indlæg i dette emne

Jeg har tænkt på, om det kunne være hyggeligt at holde en lille fastelavnsseance for min mødregruppe samt et par veninder, som har børn på Vitus alder - dvs. 15-16-17 måneder, når vi når fastelavn. Jeg tænker lidt, at de er for små til at slå katten af tønden også selvom, man kan få de der paptønder. Eller hvad?

 

Kan I se for jer, at man kan lave andet, end at diske op med nogle snacks til børn og voksne og der så ellers er fri leg? Tænker lidt, det er svært at strukturere en aktivitet med så små børn - især hvis de også er for små til tøndeslagning.

 

Gode ideer modtages meget gerne - evt. også en god ide til, hvordan jeg får manden til at synes, at det her kunne være vildt hyggeligt! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville ikke regne med at de kan slå katten af tønden nej! Men man kan altid give dem en bolle og kalde den fastelavnsbolle og lave fastelavnsboller til mødrene, et farvestrålende frugtfad osv.

Jeg tænker sæbebobler og sådan nogle vindmøller, du ved dem der drejer når man puster? Men ved ikke om de er til at finde nu.

Men altså et fint og farvestrålende bor med serpentinere og servietter det forstår de godt er noget særligt!!! Og så fri leg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set vuggestue børn slå katten af posen med en papirspose - måske det kunne være en ide?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste pr i min dagpleje var børnene omkring 18 mdr. Jeg lavede en tønde af papir og en kølle af avis.mfor dem var det sjovt bare at slå og så lavede jeg den så den nemt kunne gå i stykker. Vi puttede dog ikke noget i den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER