AnnikaF

Svømme blebukser

10 indlæg i dette emne

Vi har været i svømmehallen med tvillingerne for første gang - og det var ret meget et hit. Og Anton reagerede heldigvis ikke kæmpe meget bagefter, vi var så også de eneste i svømmehallen, så han skulle kun forholde sig til nyt sted - ret luksus.

Nå men - det vil vi jo gerne gentage og så skal ballademagerne have svømme blebukser. Har I nogen anbefalinger til mærke? Kigger lidt på Imse Vimse eller Splash About. Hende i Ønske Børn anbefalede mig også nogen, man selv kunne stramme til, men nu kan jeg selvfølgelig ikke huske, hvilke det var.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Imse vimse er super gode!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imse vimse er super gode!

Ja dem har vi også! De er mega goe :) og total nuttede at se på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også altid brugt imse vimse og har været super glade for dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger splads about :) de lukker fint men behageligt om lårene og går godt op ad maven. Mange af dem, jeg ser i de små badebleer viser "rende" halvdelen af tiden - det kan ikke være særligt effektivt til at holde den værste mængde bæ inde ved uheld... Men imse vimse har vist fundet tests osv, så hvad ved jeg :) Anyway, vi har generelt været rigtig glade for splash about. Vi bruger engangsbadebleer indenunder, men det er vist en smagssag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har altid brugt ImseVimse til Lise (og nu også til Simon) og har været mega glade for dem. Vi har prøvet at Lise lavede stort to gange nu og der var intet, der slap ud. På både hende og Simon går badebukserne dog op over "revnen" bagtil :P

Og ja, ImseVimse er prisbelønnede som badebukser til de små.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo da i hvert fald gode 'anmeldelser' af begge mærker. Tak :) Så er det nok bare op til mit temperament, hvad jeg helst vil.

Bruger I generelt engangsbadebleer under eller ej?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger ikke noget under, nej. Stoffet er lækage-sikkert og der er elastik omkring lår og i livet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger heller ikke noget under :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle svømmehaller kræver både bukser og bleer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER