Nitzen1987

Paradise Hotel

55 indlæg i dette emne

Er der nogle af jer der ser det der paradise after dark??? Jeg ser det normalt ikke, men lige i går gjorde jeg :D de viste et fraklip, hvor Nicklas svømmede i poolen, mens pigerne solede sig og så begyndte pigerne at tale om hvor meget de manglede sex :D - og så så man lige Nicklas stå op af poolen :D - nøj hvor var det sjovt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogle af jer der ser det der paradise after dark??? Jeg ser det normalt ikke, men lige i går gjorde jeg :D de viste et fraklip, hvor Nicklas svømmede i poolen, mens pigerne solede sig og så begyndte pigerne at tale om hvor meget de manglede sex :D - og så så man lige Nicklas stå op af poolen :D - nøj hvor var det sjovt :D

Ja jeg så det, han havde da vist lige glemt noget :D :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik ikke set gårdagens afsnit af PH, så vil lige høre efter hvad der skete i går og om der var nogle der røg ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger ikke rigtig med i det, men der var en der hed Emil der blev "myrdet" eller nowet :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De to nye valgte at tage Emil med på date.

Her fik de en magt: De fik lov til at se et billede af morderens øje helt tæt på.

Da Tina hørte at Emil havde fået en magt, blev hun bange for at den ku afsløre hende.

Derfor valgte hun, at dræbe ham i går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER