Carcassonne

mødregrupper

7 indlæg i dette emne

Hej :-) 

har i andre hørt noget om mødregrupper? 

ved i hvornår og om man bliver tildelt en gruppe? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidst jeg var gravid, blev jeg spurgt af JM til sidste JM-besøg inden fødslen, om det var noget, jeg var interesseret i, og så fik jeg en mail en uges tid efter fødslen med 5 andre, der havde født lige omkring samtidig med mig og som boede geografisk nogenlunde fornuftigt i forhold til mig. Første gang vi mødtes var så hos SP til noget baby-snak, og så var det op til os selv, om vi ville ses igen samt under hvilke former. Der var desværre ikke den vilde kemi mellem os, og vi var meget langt fra hinanden både aldersmæssigt og holdningsmæssigt, så vi mødtes kun to gange, og så opløste vi gruppen i enighed… Men de fleste har jo stor glæde af deres mødregruppe, og jeg HÅBER, jeg kommer i en bedre én denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

troede faktisk at de inddelte lidt efter demografi  :-s selvom det jo ikke er ensbetydende med kemi, er chancen da højere... var der ikke så mange som fødte i dit område evt?:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skyder lige ind her;

 

Jeg fødte i november, og jeg har stadig intet hørt om mødregruppe. Så det kan åbenbart være forskelligt hvordan det foregår. Jeg blev spurgt om det var noget jeg var interesseret i, da SP var på besøg første gang. Og hun sagde at der ville blive samlet en gruppe når der var nok mødre i mit område. Så her bliver det kun delt op efter geografi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går til privat fødselsforberedelse, og der bliver holdet automatisk en mødregruppe, hvis ellers kemien er til det.

Har ikke hørt fra jm eller sp endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

troede faktisk at de inddelte lidt efter demografi  :-s selvom det jo ikke er ensbetydende med kemi, er chancen da højere... var der ikke så mange som fødte i dit område evt?:-)

 

Jo, det skulle man mene - jeg boede på Frederiksberg sidst, og alle bebserne i gruppen var født indenfor en uge… Så der burde jo have været en del at vælge imellem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mit område har vi allerede mødtes en 3-4 gange ved jdm og i dag mødtes vi med SP..

Vi har allerede aftalt en dato for første besøg hjemme ved en.. Synes det er en super dejlig måde og gøre det på..

Min svigerinde som bor i nabo kommunen aner ikke noget endnu.. så det er vist meget forskelligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER