tazdiginez

Til barnepigen - er dette ok?

6 indlæg i dette emne

Vi har fået barnepige til ungerne - dagplejerens datter ( :yay )

Hun skal hente begge børn imorgen og passe dem, indtil vi kommer hjem ved 18.00 tiden.

J skal starte på nyt arbejde og jeg skal bekræfte min start på nye hold, ved min flex-uddannelse.

Så vi er "hængt lidt op" - så derfor skal hun hente og passe :)

Jeg har tænkt mig at skrive dette brev.

Hej ***.

Endnu engang, velkommen til vores lille hjem :)

Jeg har sørget for at alt er klar til jer herhjemme.

Der er en flaske klar i mikrobølgeovnen, du skal blot trykke på ”start” og så fylde pulver i (7 skefulde (måleskeen ligger ved pulveret i skabet)).

Logans bleer er under hans seng, inde på børneværelset. Der ligger vådservietterne og puslepuden også. Fjernsynet er sat på den rette kanal – hvis det flimre ved start skal du tage Samsung fjernbetjeningen og trykke ”Source” et par gange, indtil der kommer billede – knappen findes øverst, ved siden af den røde sluk knap :)

Hvis børnene og du bliver sultne, må du gerne lave mad til jer. Vi ved jo ikke helt hvornår vi er hjemme, så hellere at i får mad, end at i skal holdes til aftensmaden.

De *** kr. som aftalt, ligger her ved brevet.

Du tager bare af, hvad der er at finde. Vi har ingen låse eller hemmeligheder i skabene ;)

Du kan logge på vores internet ”JJDUO” og diverse udgaver af dette - ”JJDUO2” er den bedste forbindelse – med koden ****

Ellers, lad som om du er hjemme og må i få en super god eftermiddag <3 :)

Men er det okay?

Del dette indlæg

Vi fik aldrig snakket om, hvad hun skal huske nede i børnehaven - så der har jeg lavet en seddel til at hænge på Ms rum, hvor barnepigen kan se, hvad hun skal huske - er det for meget?

Jeg synes ikke at jeg lister for meget op, men det er mere end "dette skal du lige huske at få med hjem" - for det kan sq være så nemt at glemme madkasserne, hvis man ikke ved at de skal med hjem :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det ser fint ud, og god ide med en seddel så hun ved hvad der skal med hjem

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor gammel er barnepigen, synes at svaret afhænger meget af hendes alder... Fx hvad angår aftensmad :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor gammel er barnepigen, synes at svaret afhænger meget af hendes alder... Fx hvad angår aftensmad :)

Hun er 19 år :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er rigtig fint! Jeg ville i hvert fald blive glad for det :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER