MrsMe

Klar til en ny omgang!

15 indlæg i dette emne

Hej de damer.

Min mand og jeg har besluttet at vi er klar til en ny kamp for at udvide vores familie. Jeg glæder mig til at se om der er nogle af "de gamle" men selvfølgelig også til at møde nye som man kan følges med i kampen.

Lidt om hvordan vores situation har været, så har jeg været gravid 2 gange og har desværre mistet begge gange. Sidste gang jeg mistede var for over et år siden i august 2013. Det var ekstra hårdt for de jeg lige var kommet hjem fra sygehuset med konklusionen om abort nummer 2, så ringede min storebror og fortalte at han og kæresten ventede deres første fælles barn og der havde kun været 3 dages mellemrum

Det var et rigtigt hårdt slag i maven og jeg havde desværre svært ved at glæde mig over det, men synes det var lidt selvisk af dem at de ikke lige kunne vente bare lige en uge med at fortælle det. Men jeg er selvfølgelig kommet videre og har en hel fantastisk nevø på 8mdr som jeg fik æren af at bære til barnedåben

Men den situation kombineret med at jeg 1/1 var blevet stedfortræder for den pædagogiske leder, som så bliver sygemeldt i midten af februar med stress og jeg 25 år gammel og med en ansættelse på lige over et år nu skulle ledeog fordele, var for meget for mig. Der var for mange følelsesmæssige ting jeg skulle forholde mig til og iveren efter at blive gravid tog overhånd i mit hovede og vi valgte derfor at tage en komplet pause, hvor jeg fik lov til at fokusere på min karriere og at vi kunne nyde bare at være os.

Nu har vi så besluttet at 2015 bliver året hvor vi starter op igen. Jeg skal starte med en tur til lægen da jeg har haft ure uregelmæssig mens og nærmest pletblødt lige siden marts indtil for 14 dage siden. Så nu er vi spændte på hvordan det skal gå og om 2015 bliver året hvor vi når længere end uge 8

Jeg har i første omgang besluttet mig for ikke at lave en tråd, men ville lige hilse på herinde og så glæder jeg mig til at følge Jer andre også. :-)

Kærlig Hilsen MrsMe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen tilbage :glad Håber 2015 bliver et godt babyår for jer :bd

 

Jeg har nået at føde siden sidst og har lige nu en glubsk sulten baby, der holder os vågen *suk* - men skøn er hun :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage :glad Håber 2015 bliver et godt babyår for jer :bd

 

Jeg har nået at føde siden sidst og har lige nu en glubsk sulten baby, der holder os vågen *suk* - men skøn er hun :wub

Hjertelig tillykke med hende - håber at alt gik godt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage.

Håber 2015 er året, hvor I bliver gravide og baby bliver i sin hule hele turen... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage :-)

 

Håber at dit besøg bliver kort - og at i rammer min 38 uger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjertelig tillykke med hende - håber at alt gik godt :-)

 

Jo tak. Hård fødsel og hårdt efterforløb for mig, men hun er dejlig og jeg har det meget bedre fysisk nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage.

Håber 2015 er året, hvor I bliver gravide og baby bliver i sin hule hele turen... ;)

  

Velkommen tilbage :-)

 

Håber at dit besøg bliver kort - og at i rammer min 38 uger :loveshower

Tusind tak skal I have og held og lykke til Jer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo tak. Hård fødsel og hårdt efterforløb for mig, men hun er dejlig og jeg har det meget bedre fysisk nu :)

Øv men godt det er i bedring :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage :-)

Tusind tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til, og håber at den lille spire snart kommer, og flytter ordentligt ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til, og håber at den lille spire snart kommer, og flytter ordentligt ind.

Tak skal du have :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan så fortælle at jeg tror min cyklus er ved at komme igen. Lige før jul og 4 dage frem havde jeg ømme bryster, som før i tiden betød ægløsning og for 3 dage siden startede så en rigtig menstruation med smerter og hele molevitten og jeg skal love for at det er kommet med fuld udblæsning - jeg bløder igennem i løbet af 3-4 timer og det har jeg aldrig gjort før. Og så har jeg haft smerter i 3 dage. Så et lille yay og vi håber det er et godt tegn for almindelige cyklusser :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan så fortælle at jeg tror min cyklus er ved at komme igen. Lige før jul og 4 dage frem havde jeg ømme bryster, som før i tiden betød ægløsning og for 3 dage siden startede så en rigtig menstruation med smerter og hele molevitten og jeg skal love for at det er kommet med fuld udblæsning - jeg bløder igennem i løbet af 3-4 timer og det har jeg aldrig gjort før. Og så har jeg haft smerter i 3 dage. Så et lille yay og vi håber det er et godt tegn for almindelige cyklusser :-)

Det lyder da som gode tegn, at kommer den lige renser 100% igennem. det kan det vel aldrig tage skade af. men ved i forhold igennem min uddannelse, at det jo er meget normalt at have en kraftigere mens efter Ja både ma,sa og pro.ab. så held og lykke. og håber det er overstået rimelig hurtigt.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da som gode tegn, at kommer den lige renser 100% igennem. det kan det vel aldrig tage skade af. men ved i forhold igennem min uddannelse, at det jo er meget normalt at have en kraftigere mens efter Ja både ma,sa og pro.ab. så held og lykke. og håber det er overstået rimelig hurtigt.. :-)

Ja jeg tror også der er ved at blive renset, det har heldigvis aftaget en lille smule i blødning, men stadig med smerter/ømhed :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER