Guest

Vil i se på udviklingen af mine tests! SLUT :(

30 indlæg i dette emne

Jeg er frustreret og urolig og måske lidt hormonella!!! Men syntes ærlig talt godt bare jeg vil have et tydeligt svar!!!

Billig strimmel test:

Jeg kan vitterligt ikke fange stregen på kamera i dag, den er endda svær at se med det blotte øje!

C1Tciyi.jpg

Test fra Rema:

Bilder jeg mig ind at den nederste er tydeligere?

FjBX0wf.jpg

Jeg forstår ikke at 2 tests fra samme urin prøve kan vise 2 forskellige ting! Den ene siger jo nærmest at jeg ikke er gravid, mens den anden siger "der sker noget, langsomt men der sker noget"

Skulle sådan noget HcG ikke udvikle sig vildt hurtigt? Frygter virkelig at vi er ude i en bio!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den nederste rema-test ER tydeligere :)

Jeg har ærligt svært ved at bedømme på de to strimmelteste, pga lyset..

Men hcg skulle jo fordobles hver 2. Dag - ca.

Men det kan jo være en lille smule farligt at teste hver dag - alt efter koncentration af tis mm, kan tydeligheden variere en lille smule - særligt nu her hvor det trods alt er en lille smule tidligt endnu. Mine test var meget lig dine til at starte med - blev først for alvor rigtig tydelige en 4+5 agtig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den nederste test fra Rema er meget mere tydelig. :kram Majs, den er der den her gang! Det skal den bare være! Basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig i, at nederste Rema test er tydeligst. De andre har jeg svært ved at bedømme :chin: Er du helt sikker på, at du er 4+1? Altså jeg tænker, om din ÆL kan have lagt senere? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine test så lige sådan ud. Der var strimmeltestene også svagere end "plastic"testene.

Men den nederste er i hvert fald blevet tydeligere.

Håber ikke det er en bio :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tests er bare ikke så præcise at man kan bruge dem på den måde. Ved godt at det er svært ikke at have vished, de første måneder af en graviditet er bare psykisk hårde. Håber for dig at den er der denne gang :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :kiss det gav lidt ro!!! De andre gange jeg har testet har det været tydeligere. Ved Mie testede jeg med en plastik 4+1 ca og ved spiren testede jeg lige så positiv som i dag 3+6

Tror bare jeg dropper de ÅNDSVAGE strimmelteste!!!! De har svinget fra spøgelses streg, til der ER noget til ej den er vist nærmest negativ til den er tydeligere end før men stadig svag til nærmest negativ igen!!!

ÆL lå mellem 8-10 december min krop viste tegn (testede ikke den her gang men den er normalt ret præcis i forhold til woman logs udregningen som sagde 9 december)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I denne graviditet var min strimmelteste også meget tvetydige, mens rema testene udviklede sig stille og roligt.

Håber den bliver der :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I denne graviditet var min strimmelteste også meget tvetydige, mens rema testene udviklede sig stille og roligt.

Håber den bliver der :kram

Skal vi så ikke konkludere at det er strimneltestene der er :shooter for det er dem fra dig jeg bruger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde Majs .. Du har lige givet mig lidt håb :-)

Dine strimmelteste ser ud på samme måde som mine ser ud idag - så måske er der stadigvæk håb for mig? Jeg håber sådan for dig at den er god nok- det tror jeg nemlig den er :-D Jeg er kun 3+4 idag - så jeg håber sådan at jeg kan se noget snart - regner først med noget fra den 28. af (der er jeg 4+0) ..

Men dine strimmelteste -hvad måler de fra? :-) Jeg synes nemlig altid at man kan se skyggestreger som kameraet ikke kan fange på strimmelteste :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået testet mere? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået testet mere? :)

Ja tak fordi du spørger :kiss

9JdFyfL.jpg

Lyset er anderledes så syntes det er svært at se! Jeg bilder mig ind at den i hvert fald ikke er svagere, men hvis den er så drak jeg mega meget igår og måtte op og tisse i nat!

Imorgen tester jeg ikke! Så jeg venter til lørdag og så bør jeg kunne se lidt på testen igen. Strimmel testen har jeg droppet helt!

Mine symptomer er dog klokke klare jeg har "tømmermænd" tør mund og indimellem madlede. Og igår ønskede jeg inderligt at kunne ligge isposer på :hophop og Anders grinede af mig da jeg tog BHen af med et "AAAARRRRHHHHH" da vi kom hjem.

Jeg er TØRSTIG og jeg har drukket ca 2 liter i dag, er stadig tørstig! Og så skal jeg tisse KONSTANT!!!!

Muren i maven fortsætter i bølger og det er jeg rigtig glad for, for det er ikke mens muren!

Nu hvor jeg FØLER mig gravid er der meget mere ro i knolden!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser i hvert fald ikke svagere ud :)

Dejligt med symptomer :bd

Hvordan er det nu... Har du haft en bio før? Jeg ved at du har været gravid med Mie og spiren (MA?), men kan ikke lige huske om du også har oplevet en bio.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser i hvert fald ikke svagere ud :)

Dejligt med symptomer :bd

Hvordan er det nu... Har du haft en bio før? Jeg ved at du har været gravid med Mie og spiren (MA?), men kan ikke lige huske om du også har oplevet en bio.

Nej ingen bio før! Frygten er fra Spiren. Og ja det var en MA og et hårdt forløb med blodmangel som ovenikøbet faldt oven i andre lorte ting i vores liv. Jeg er ikke bange for at opleve den samme sorg som ved Spiren hvis det her er en bio, for Spiren var et barn for mig, det her vil mere være IRRITERENDE fordi vi bare har forsøgt at få et barn så længe og er blevet snydt en gang og jeg ville virkelig blive ked hvis vi bliver snydt igen. Giver det mening?

Denne graviditet føles ikke som Spirens men meget mere som med Mie og det er rigtig godt for mit hoved. Ved Mie kom madleden nærmest lige efter jeg testede positivt som det skete for mig igår, og Spiren fik jeg først kvalme i uge 7-8 samtidig med at det jo så "gik til" (hader stadig det udtryk :rolleyes ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde Majs .. Du har lige givet mig lidt håb :-)

Dine strimmelteste ser ud på samme måde som mine ser ud idag - så måske er der stadigvæk håb for mig? Jeg håber sådan for dig at den er god nok- det tror jeg nemlig den er :-D Jeg er kun 3+4 idag - så jeg håber sådan at jeg kan se noget snart - regner først med noget fra den 28. af (der er jeg 4+0) ..

Men dine strimmelteste -hvad måler de fra? :-) Jeg synes nemlig altid at man kan se skyggestreger som kameraet ikke kan fange på strimmelteste :-)

Mit bedste råd er at købe en test i fakta og rema de er meget mere fint følende og giver et klarere resultat!

Men :goodluck og :bd til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ingen bio før! Frygten er fra Spiren. Og ja det var en MA og et hårdt forløb med blodmangel som ovenikøbet faldt oven i andre lorte ting i vores liv. Jeg er ikke bange for at opleve den samme sorg som ved Spiren hvis det her er en bio, for Spiren var et barn for mig, det her vil mere være IRRITERENDE fordi vi bare har forsøgt at få et barn så længe og er blevet snydt en gang og jeg ville virkelig blive ked hvis vi bliver snydt igen. Giver det mening?

Denne graviditet føles ikke som Spirens men meget mere som med Mie og det er rigtig godt for mit hoved. Ved Mie kom madleden nærmest lige efter jeg testede positivt som det skete for mig igår, og Spiren fik jeg først kvalme i uge 7-8 samtidig med at det jo så "gik til" (hader stadig det udtryk :rolleyes ).

Ja, det giver fin mening :)

Øv en MA lyder bare ikke rar. Tænk i gamle dage, hvor man ikke vidste noget om det. Der kunne kvinderne jo rende blive ved med at rende rundt med det :unsure

Nå det var jo ikke det, tråden skulle handle om :btopic

Selvfølgelig bliver det her til en lillebrøster :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det giver fin mening :)

Øv en MA lyder bare ikke rar. Tænk i gamle dage, hvor man ikke vidste noget om det. Der kunne kvinderne jo rende blive ved med at rende rundt med det :unsure

Nå det var jo ikke det, tråden skulle handle om :btopic

Selvfølgelig bliver det her til en lillebrøster :biglove

Ja det er det det gør! Kom kvalme, kom ømme babser, kom moodswings, kom baby!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bedste råd er at købe en test i fakta og rema de er meget mere fint følende og giver et klarere resultat!

Men :goodluck og :bd til dig!

Tak for det.. Måske man så skulle købe nogle på mandag.. Hvis jeg altså ikke allerede har fået en positiv test på søndag :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det slut! Blod og det bliver bekræftet af dagens test:

yrv229J.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det slut! Blod og det bliver bekræftet af dagens test:

Nej altså Maja!! For f..... Hvor er det tarveligt!!! Håber du er nogenlunde ok, trods omstændighederne?

Kæft så uretfærdigt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej. Hvor er det bare dumt du skal igennem det her .....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram nej det er bare ikke fair :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej æv det gør mig ondt  :(  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER