Sensommerbaby

Klapvogn til to børn

5 indlæg i dette emne

Når lillepigen kommer til verden til foråret, vil vi jo dårligt kunne benytte storebrors klapvogn, når vi skal fragte os rundt alle 4.

Er der nogle der har tips til en god klapvogn med plads til både baby og tumling (2 1/2 år når baby kommer).

 

Storebrors klapvogn købte vi brugt men denne må gerne være ny og smart :) Sikkerheden er naturligvis det vigtigste. :balloons

Håber I har gode ideer.

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv evt. at kigge på en City Elite til tvillinger. Jeg kender den personligt kun i single-versionen, og der er det i hvert fald en super vogn, så jeg tænker den anden også ville være god.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mads var 2 år og 2 måneder, da vi fik William, og vi stod med samme overvejelser. Vi købte en brugt Teutonia Team Cosmo, hvor begge sæder kan lægges ned enkeltvis, og der er plads til, at man kan sætte en lift i den ene side, mens den store sidder ved siden af.

Vi sælger den dog igen, da William allerede er vokset ud af liften, og Mads sjældent gad sidde i den, men hellere ville gå selv <_<

 

Jeg synes, at denne klapvogn er en fin mulighed, og den er god at manøvrere rundt med trods dens størrelse. Den er dog ikke så stor i siddedelen, og nu er Mads selvfølgelig en lang dreng, men hans hoved kunne slet ikke komme ind under kalechen, med mindre han sad helt sammenkrøbet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle der har erfaringer med Phil & Teds?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER