PS1980

Hjælp mig med en goood undskyldning!

13 indlæg i dette emne

Hej piger...

Jeg er i ret lykkelig situation... Tror jeg....

Jeg er blevet gravid igen ved FØRSTE menstruation, efter en spontan abort... MEN, der er kun en meget svag 2. streg...men tror den er god nok....

Mit problem er, at jeg skal til julefrokost med to GODE veninder på lørdag, hvad kan min grund være til IKKE at drikke.... De forventer virkelig at vi gir den gas.... :-o

Hjælp :-)

På skal til lægen onsdag med noget andet, der vil jeg bede dem om at tjekke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At du skal køre hjem, eller at du er på en eller anden form for medicin, hvor man ikke må drikke. Kender nogle, der har sagt, at de fik penicilin for blærebetændelse. 

 

Er det en mulighed at sige, at du bare ikke har lyst til at drikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor ved siden af hende som skal holde det,så kan ikke køre ;-)

Det med at sige jeg ikke har lyst, går ikke, for de ved det ville være løgn....

Jeg tænker også på evt noget fake medicin hvor man ikke må drikke.... Nogen forslag?

Ved min mand vil synes det er ALT for tidligt at fortælle sandheden.... Pt ved han det heller ikke endnu, da jeg først lige har fundet ud af det selv, og kun er 90 % sikker? :-) :-o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bruge den, at jeg var på noget stærk antibiotika - evt. pga. en blærebetændelse, der ikke kunne slås ned i første omgang - og at lægen derfor havde sagt, at pillerne ikke måtte blandes med alkohol (det er der faktisk flere af dem, hvor det står direkte i indlægssedlen). Blærebetændelse er god, fordi man ikke kan se det og man ikke "føler sig syg".

 

Det er det, man kalder en hvid løgn ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men vær indstillet på at de måske ikke tror dig, og at de kan finde på at presse ud om du nu er gravid.

Jeg kunne ikke skjule det for vores omgangskreds, der var simpelthen ingen der troede på mine dårlige undskyldninger, så jeg endte med at måtte bekende kulør ret tidligt.

Ligesom jeg selv har "taget" flere af mine veninder i hvide løgne ang. deres graviditeter ;)

 

Og stort tillykke selvfølgelig håber virkelig den er god nok  :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker det samme :-D og tak....det håber jeg også ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved behandling med Metronidazol må man ikke indtage alkohol, da det kan fremkalde samme effekt, som hvis man drikker samtidig med antabusbehandling :)

Det kan man bl.a. blive behandlet med ved underlivsbetændelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der selvfølgelig tømmermænd eller overdrevne menssmerter.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv elendig til at lyve, så ingen hjælp herfra, men du skal da have et stort tillykke! :yay :glad :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :-) håber det er berettiget ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan forresten afsløre at jeg har været på denne, og jeg følte mig sgi totalt gravid-kvalm, og havde det SÅ skidt i de 10 dage :lol :lol

Jeg har også selv været på den i kombi med 2 andre præparater bare på mistanken om infektion. Uf, der var jeg godt nok også skidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fortæl semisandheden? Vil gerne være gravid så derfor drikker jeg ikke mens vi prøver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fortæl semisandheden? Vil gerne være gravid så derfor drikker jeg ikke mens vi prøver?

Det var da ikke en dårlig ide. Så længe man prøver er der jo perioder, hvor man vitterligt ikke ved om man er gravid og derfor bør afholde sig fra at drikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER