finken

Hvilken barnevogn er den bedste?

10 indlæg i dette emne

Her taler jeg IKKE om den pæneste og mest moderigtige, men udelukkende funktion.

 

Vores gamle barnevogn som vi gav 500 kr for, holder ikke til en baby mere. Denne gang er vi begge færdiguddannede og jeg ønsker mig en NY barnevogn. Vi har en stor stationcar, så jeg tror ikke det kniber med pladsen.

 

Jeg vil gerne have en vogn der holder til lange gåture på både grus os asfalt og som er rimelig let at klappe sammen og smide i bilen. Vi har ikke som sådan en makspris, men det skal altså også give mening :)

 

Kom med jeres bedste bud for vi er fuldstændig på bar bund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er nok lige så mange meninger som der er mødre, men jeg ville vælge en Odder Zip på x-dream stel med lufthjul ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke I har plads-udfordringer i bilen vil jeg vælge Odder zip på alm stel. Den har bedre affjedring end X-Dream, men fylder også mere.

Men lynlåsen i forlæderet var jeg SÅ glad for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare bremsen på x-dream er noget mere behagelig end på alm stel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, det er der noget om. Jeg synes også bremsen på vores x-Dream var superlet at bruge, i modsætning til nogle af de andre vogne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nok lige så mange meninger som der er mødre, men jeg ville vælge en Odder Zip på x-dream stel med lufthjul ;)

Helt enig vi er så glade for vores. Den er næsten som ny stadig selvom vi er på 2. barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nok lige så mange meninger som der er mødre, men jeg ville vælge en Odder Zip på x-dream stel med lufthjul ;)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal tage ud og prøve nogen af vognene!

Jeg selv har en emmaljunga big star supreme med letvægtsstel og punkterfrie dæk - Jeg ELSKER min barnevogn!

Jeg prøvede både Odder og emmaljunga inde i butikken, jeg synes Odder havde nogen federe designs, men synes også den både var tung og klodset at køre med, men jeg er heller ikke så høj, og det kan sagtens have noget at sige - så valget faldt på emmaljunga :)

Da jeg har hund er barnevognen ofte med på tur, det være sig grusvej, skovstier, træningspladsen mv.

Så er der lige kommet et nyt mærke STORK, den var måske også værd at prøve at have i hænderne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elskede min Emmaljunga Big Star Supreme, desværre kan den ikke være i vore nye bil, så vi har bestilt en Stork... Håber jeg bliver lige så glad for den, som jeg var ved min Emmaljunga..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg takker mange gange for jeres svar, nu har vi lidt at starte ud med. Er der ikke udsalg på barnevogne i januar eller hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER