NoEmMor

Dyrlæge i Århus

7 indlæg i dette emne

Vi får kat imorgen og den skal steriliseres og øremærkes

Har ringet lidt rundt og forhørt mig, og vil gerne vide om I har nogle erfaringer? Både gode og dårlige

SAra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg vil klart anbefale Holme dyreklinik, den ligger ude ved siden af det, som hed plumrose/tulip i Slet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dyrelægen på Oddervej (Jens) er meget meget sød og behagelig og de er søde i modtagelsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input

Har ringet lidt rundt og forhørt mig og vil lige spørge om I har dårlige erfaringer, kender nogle fra syrlægen i tranbjerg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilst dyrehospital er også meget god. Og Åbyhøj dyreklenik er rigtig gode til øretatoveringer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores hund har en meget sjælden øjensygdom, så derfor bruger vi dyrehospitalet i Viby. de er super dygtige, og vi er meget trygge ved at overlade vores hund i deres hænder.

Vi har tidligere brugt dyrlægen i Skejby Centeret, men de fejlbehandlede vores gamle hund. Den var meget syg, og kunne ikke redes, men det har brudt tilliden. De kunne desuden heller ikke finde ud af, hvad der var galt med vores nuværende hund, så derfor er vi rigtig glade for, at vi kan til Viby. Jeg vil dog ikke fraråde dig at bruge dyrlægen i Skejby. De er søde og rare og vil det bedste for dyrene.

Jeg vil på det kraftigste fraråde at nogen som helst bruger dyrlæge Breth Hansen i Risskov. Han vil absolut ikke hundes bedste. HAN VIL TJENE PENGE!. Vi var derude med vores dengang lille hvalp på 6 måneder. Vores hun havde pludselig fået meget ondt i øret og dyrlægen derude lagde med det samme hunden i narkose. Det tog en halv time og bagefter fik vi en meget slap lille hvalp tilbage. Bagefter gik vores hund og nøs og vil tror det er fordi, den har ligget på et koldt gulv og vågnet op. Der er blevet lavet en hjemmeside, for at stoppe ham. Det er desværre ikke lykkes endnu... Det er ikke uden grund, han bliver kaldt dyredoktor død

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores hund har en meget sjælden øjensygdom, så derfor bruger vi dyrehospitalet i Viby. de er super dygtige, og vi er meget trygge ved at overlade vores hund i deres hænder.

Vi har tidligere brugt dyrlægen i Skejby Centeret, men de fejlbehandlede vores gamle hund. Den var meget syg, og kunne ikke redes, men det har brudt tilliden. De kunne desuden heller ikke finde ud af, hvad der var galt med vores nuværende hund, så derfor er vi rigtig glade for, at vi kan til Viby. Jeg vil dog ikke fraråde dig at bruge dyrlægen i Skejby. De er søde og rare og vil det bedste for dyrene.

Jeg vil på det kraftigste fraråde at nogen som helst bruger dyrlæge Breth Hansen i Risskov. Han vil absolut ikke hundes bedste. HAN VIL TJENE PENGE!. Vi var derude med vores dengang lille hvalp på 6 måneder. Vores hun havde pludselig fået meget ondt i øret og dyrlægen derude lagde med det samme hunden i narkose. Det tog en halv time og bagefter fik vi en meget slap lille hvalp tilbage. Bagefter gik vores hund og nøs og vil tror det er fordi, den har ligget på et koldt gulv og vågnet op. Der er blevet lavet en hjemmeside, for at stoppe ham. Det er desværre ikke lykkes endnu... Det er ikke uden grund, han bliver kaldt dyredoktor død

Sikke da en ubehagelig oplevelse!

Vi har valgt tranjerg dyrelæge efter anbefaling. Vi har selv haft en dårlig oplevelse med dyrlægen i Holme så der vil vi ikke ud igen, men altså så længe man er tryg ved den person man afleverer sit dyr til, der vil nok altid være gode og mindre gode erfaringer med diverse dyrlæger

Sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER