Pumpkins

Julegaver på nettet? (Hvordan med bytte)

8 indlæg i dette emne

Vi skal købe julegaver til en del børn i år, og det er så meget nemmere at få det overstået hjemmefra. 

Men jeg er ikke super meget for at give en gave, der er bøvlet at bytte, og 14 dages returret hjælper ikke meget, når der er over en måned til jul. 

 

Er der nogle af jer, der har gode erfaringer med netbutikker, der enten

- har fysiske butikker i københavnsområdet, hvor man kan bytte det, man køber over nettet eller

- bytter efter jul, og på en nem måde. Altså returlabel eller lignende, god kundeservice og forholdsvist stort udvalg (det duer ikke at købe til en butik, der kun fører et bestemt mærke, hvis modtagerne ikke bryder sig om det mærke og kun kan få tilgodebevis)

 

 

 

 

Hvad gør I, når I køber julegaver på nettet?

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er vidst 14 dage retur, nogle steder har lidt mere. Det er bøvlet synes jeg.

BR bytter uden bon alt legetøj der kan købes i BR. Det er smart!

Jeg har også oplevet at netshops med tilknyttede fysiske butikker gerne vil bytte med kvittering. Fx Bahne hvorfra jeg købte en P-skive i deres netshop, der vil de gerne tage retur/bytte/reperere/give tilgodebevis i fysisk butik.

Flere netshops giver også byttemærke på og det gør det vidst lidt nemmere.

Men jeg er ikke så meget inde i reglerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magasin bytter også i de fysiske butikker og der kan man bytte julegaver indtil 24/1-15

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er vidst 14 dage retur, nogle steder har lidt mere. Det er bøvlet synes jeg.

BR bytter uden bon alt legetøj der kan købes i BR. Det er smart!

Jeg har også oplevet at netshops med tilknyttede fysiske butikker gerne vil bytte med kvittering. Fx Bahne hvorfra jeg købte en P-skive i deres netshop, der vil de gerne tage retur/bytte/reperere/give tilgodebevis i fysisk butik.

Flere netshops giver også byttemærke på og det gør det vidst lidt nemmere.

Men jeg er ikke så meget inde i reglerne

Det er korrekt med BR, dog skal man være obs på at man ikke nødvendigvis får købsprisen, til en anden gave, men det varen koster på tidspunktet, hvor du returnerer. Okay, lidt bøvlet formuleret, men Andrea har lige fået et køkken i fødselsdagsgave, som pt er nedsat med julevarene. Så selvom det er købt til fuld pris, kan vi kun få et tilgodebevis på tilbudsprisen med mindre vi får fat i bonnen (eller venter med at bytte til varen er normalpris igen).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste netshops har vidst forlænget bytteservice her i julen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, rigtig mange netbutikker tilbyder forlænget byttefrist, når det er op til jul. Så jeg tænker, at jeg vil gå efter dem, som gør det - eller evt. kontakte dem og spørge om det ikke kan lade sig gøre, når nu det er en julegave...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek deres bytteservice på siden, de fleste forlænger i julen!

Og tjek trustpilot på virksomheden, så får man som regel et fingerprej om man bare skal holde sig helt væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super med forlænget byttetid :super Tænkte det nok, men havde ikke lige set det nogle steder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER