Antonsmor82

Så usikkert endnu

3 indlæg i dette emne

Hej Allesammen.

Jeg er gravid :) det ved jeg fordi jeg har taget 5 tests der alle viser 2 streger :) . Det er 100% planlagt og vi er glade. Det er vores nr 2 barn. Anton er knapt 2 år nu. MEN pludselig blir jeg usikker! Tænk hvis graviditeten aldrig blir til noget? Det lille frø indeni forgår? Vi var så høje i hatten, at så straks der var 2 steger skulle alle de nærmeste vide det. Det spiller jo osse en rolle. Min første graviditet gik perfekt. Men kan mærke at jeg ikke rigtigt kan glæde mig før 12 uge (KOM NU 12 uge). Grunden til at jeg er blevet usikker, er at jeg har haft influenza i en uge nu og de sidste 2 tests jeg tissede på var hcg stregen svagere end på de foregående. Åh denne ventetid! Ikke let altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Antonsmor82

Stort tillykke med graviditeten! Jeg er selv førstegangsgravid, så hvad symptomer osv. angår, så kan jeg ikke være så behjælpelig. Jeg kender dog alt til følelsen om at tænke i "worst case" scenarier, og jeg tror, at det er fuldstændig normalt at få sådan nogle panikagtige tanker af og til. Vi tænker sådan, fordi vi allerede tager os af og bekymrer os for det kommende barn - som en god mor bør gøre Desuden så kan jeg se, at mange flergangsgravide skriver, at ikke 2 graviditeter er ens!

Jeg håber, at du får ro på og slapper af, så dit kommende barn får de bedste betingelser for at vokse sig sundt og stort!

God weekend!

Guldpigen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Antonsmor82

Stort tillykke med graviditeten! Jeg er selv førstegangsgravid, så hvad symptomer osv. angår, så kan jeg ikke være så behjælpelig. Jeg kender dog alt til følelsen om at tænke i "worst case" scenarier, og jeg tror, at det er fuldstændig normalt at få sådan nogle panikagtige tanker af og til. Vi tænker sådan, fordi vi allerede tager os af og bekymrer os for det kommende barn - som en god mor bør gøre Desuden så kan jeg se, at mange flergangsgravide skriver, at ikke 2 graviditeter er ens!

Jeg håber, at du får ro på og slapper af, så dit kommende barn får de bedste betingelser for at vokse sig sundt og stort!

God weekend!

Guldpigen

Tak for dit søde svar guldpige <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER