My love

Noget man kan gøre?

15 indlæg i dette emne

Nu har vi godt nok kun været i gang i 7 mdr men denne gang var skuffelsen stor hos begge da jeg gik over tid men der alligevel ikke var nogen graviditet. Min mens kom i går, dog med lidt start både lørdag og søndag. Ved dog ikke om det regnes med da det kun var meget lidt blod på papir.

Men min kære mand spørger man så i dag om der ikke er noget man kan gøre.

Og jeg må jo være ham svar skyldig. Ved der er ægløsning test men så nødvendig er de vel ikke?

Gravitamin gør vel ikke noget for det at blive gravid?

Jeg vil heller ikke købe mig fattig i alt muligt men vil gerne give det lidt hjælp.

Hvad har i af ideer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså sex hver anden dag i den fertile periode, der findes en masse apps der kan hjælpe dig med at holde øje med din cyklus.

Mht gravitamin så indeholder de jo folinsyre, som anbefales allerede fra man førsøger, men det kan jo også tages seperat. Men det gør jo i sig selv ikke noget for fertiliteten.

Nohgle kan have gavn af at skære ned på koffein mv, du kan jo evt prøve at låne bogen "spis dig gravid" på biblioteket.

Håber da at det snart lykkedes for jer æl-test kan fåes ret billigt på ebay/trendsales mv.

:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså sex hver anden dag i den fertile periode, der findes en masse apps der kan hjælpe dig med at holde øje med din cyklus.

Mht gravitamin så indeholder de jo folinsyre, som anbefales allerede fra man førsøger, men det kan jo også tages seperat. Men det gør jo i sig selv ikke noget for fertiliteten.

Nohgle kan have gavn af at skære ned på koffein mv, du kan jo evt prøve at låne bogen "spis dig gravid" på biblioteket.

Håber da at det snart lykkedes for jer æl-test kan fåes ret billigt på ebay/trendsales mv.

:bd

Jeg er bare inde i en periode hvor jeg bare ikke gider sex. Men manden bliver da nok glad for det vil være så ofte ;)

Jeg vidste faktisk ikke det var godt at tage gravitamin mens man forsøgte for mindes ikke jeg gjorde det med den første. Men om ikke andet så skader det jo i hvert fald ikke.

Jeg drikker ikke kaffe og cola er pepsi max men der er der vel også noget koffein i så det kan da fjernes selv om jeg elsker min cola.

Men må da lige findes ægløsnings test der så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har det hjulpet at bruge babyklisert.

Har lige brugt det i en cyklus, og har her til morgen fået de fineste II

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har det hjulpet at bruge babyklisert.

Har lige brugt det i en cyklus, og har her til morgen fået de fineste II

Ej et stort tillykke. Hvor spændende :)

Så spørger jeg dumt. Hvad er baby klister?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej et stort tillykke. Hvor spændende :)

Så spørger jeg dumt. Hvad er baby klister?

Du har ikke haft problemer med at holde på nogen graviditeter, vel? Det er egentlig til de formål, at man bruge babyklister :)

Du kan søge på babyklister/fructus femina- der er også flere tråde herinde om det :)

Ellers kan du forsøge med Bidro Ren (Gele Royale) til boostning af æggene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har ikke haft problemer med at holde på nogen graviditeter, vel? Det er egentlig til de formål, at man bruge babyklister :)

Du kan søge på babyklister/fructus femina- der er også flere tråde herinde om det :)

Ellers kan du forsøge med Bidro Ren (Gele Royale) til boostning af æggene.

Nej min første og eneste graviditet holdt ved. Men så er det jo ikke nødvendigt. Det andet du nævner har jeg godt hørt om. Men både dårligt og skidt. Så har været lidt i tvivl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej min første og eneste graviditet holdt ved. Men så er det jo ikke nødvendigt. Det andet du nævner har jeg godt hørt om. Men både dårligt og skidt. Så har været lidt i tvivl.

Jeg blev gravid den cyklus jeg startede med en kur på dem, det samme med BBM ;) Flere herinde er startet op med en kur på det seneste, så er spændt på, om de følger samme statistik :)

Du kan også prøve akupunktur eller zoneterapi- evt men kombi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev gravid den cyklus jeg startede med en kur på dem, det samme med BBM ;) Flere herinde er startet op med en kur på det seneste, så er spændt på, om de følger samme statistik :)

Du kan også prøve akupunktur eller zoneterapi- evt men kombi.

Så er det da værd at prøve når man kan se nogen har gode erfaringer med det :) det må jeg prøve :)

Uha er sådan noget ikke frygtelig dyrt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det da værd at prøve når man kan se nogen har gode erfaringer med det :) det må jeg prøve :)

Uha er sådan noget ikke frygtelig dyrt?

Tænker du på Bidro eller akupunktur/zoneterapi?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker du på Bidro eller akupunktur/zoneterapi?

Tænker på akupunktur

Har ingen ide prismæssigt hvor hele Royal ligger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare inde i en periode hvor jeg bare ikke gider sex. Men manden bliver da nok glad for det vil være så ofte ;)

Jeg vidste faktisk ikke det var godt at tage gravitamin mens man forsøgte for mindes ikke jeg gjorde det med den første. Men om ikke andet så skader det jo i hvert fald ikke.

Jeg drikker ikke kaffe og cola er pepsi max men der er der vel også noget koffein i så det kan da fjernes selv om jeg elsker min cola.

Men må da lige findes ægløsnings test der så :)

 

Pepsi Max er en af de colaer, der har det absolut største koffeinindhold, bare til info. Den var min yndlingscola (seriøst cola afhængig her også) af selv samme grund. Nu er jeg dog begyndt at drikke en anden i stedet.

 

Man anbefaler et indtag på max. 200 mg. koffein per dag. Det der svarer til indholdet i de fleste koffeinpiller. En 1½ liters Pepsi Max indeholder 180 mg. Så hvis du ikke drikker mere end én om dagen, nu hvor du heller ikke drikker kaffe, og ikke får koffein af anden vej (te, chokolade etc.), så burde det være ok. Men hvis man vil være helt på den sikre side, så er det vel selvfølgelig bedst at lade helt være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pepsi Max er en af de colaer, der har det absolut største koffeinindhold, bare til info. Den var min yndlingscola (seriøst cola afhængig her også) af selv samme grund. Nu er jeg dog begyndt at drikke en anden i stedet.

Man anbefaler et indtag på max. 200 mg. koffein per dag. Det der svarer til indholdet i de fleste koffeinpiller. En 1½ liters Pepsi Max indeholder 180 mg. Så hvis du ikke drikker mere end én om dagen, nu hvor du heller ikke drikker kaffe, og ikke får koffein af anden vej (te, chokolade etc.), så burde det være ok. Men hvis man vil være helt på den sikre side, så er det vel selvfølgelig bedst at lade helt være.

Ej okay det var jeg ikke klar over. Var gået over å den i forbindelse med vægttab men når den indeholder så meget så vil jeg hellere stoppe med at drikke den og så hellere nyde chokolade en gang i mellem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ægløsningsteste, min ægløsning lå nogle gange anderledes end beregningerne, så dem vil jeg helt klart bruge igen. Hver gang.

Sex så ofte i den frugtbare periode.

Jeg har i øvrigt læst at mælk kan påvirke mænds sædkvalitet negativt, det vil jeg selv læse op på i hvert fald.

Derudover er alkohol og tobak ikke godt for frugtbarheden.

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ægløsningsteste, min ægløsning lå nogle gange anderledes end beregningerne, så dem vil jeg helt klart bruge igen. Hver gang.

Sex så ofte i den frugtbare periode.

Jeg har i øvrigt læst at mælk kan påvirke mænds sædkvalitet negativt, det vil jeg selv læse op på i hvert fald.

Derudover er alkohol og tobak ikke godt for frugtbarheden.

:)[/quote

Jeg hverken drikker eller ryger så der er jeg godt på vej.

Men vil klart prøve de teste. Om ikke andet så giver det da en ekstra sikkerhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER