babyboy

rigtigt valg af ammebh?

11 indlæg i dette emne

Puha .. Er helt forvirret .. Hvad er bedst at bruge når man ammer, med eller uden bøjle? Kender nogle der har brugt almindelige bh'er imens .. Men ved virkelig ik hvad jeg ska .. Det er også svært med størrelsen ... Hjælp ! :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg brugte Bh'er med bøjle om dagen - og uden bøjle om natten.

Jeg synes selv det er rarest med bøjle, så der er noget støtte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun haft ammebh'er med bøjle, men det er sikkert en smags sag ^_^

Ville ikke ha' undværet ammebh'er!

Men vent med at købe til du har født og mælken er løbet til .. du risikerer nemt at bh'en vil være for lille hvis du køber en nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay .. Ville også føle mig bedst tilpas med bøjle .. Gider bare ik at gi en krig for dem :-/ ..

Syns bare det virker stressende at man ik har når man føder ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du kigget på nogle sider?

her er en side, hvor der er 3 stk for 300. det er ret billigt.

Desværre er de ikk tilbage i min str.

Ellers havde jeg købt dem.

MomShells.dk

Her på ASOS er der også mulighed for at finde en ammebh til en ordentlig pris.

og der er fri fragt til DK.

Skriv "nursing" i søgefeltet

Har selv lige købt en derinde :)

Størrelserne er skrevet op anderledes.

Jeg bruger f.eks. selv 85F og i deres str. hedder det 38F.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja for pokker.... du skal vente med at købe til mælken er løbet til....

jeg tager helt sikkert ind i en undertøjsbutik og får hjælp til det helt korekte mål, da jeg har hørt at en forkert størrelse kan gi brystbetændelse og en dårlig "løbegang" for mælken....

God ide mht uden bøjle om natten....

jeg var inde i vores lokale i går for at sikre mig hvad de koster og om de har i ca min størrelse.... omkring 400,- men også billigere i længden end at købe modermælkserstatning....

men har man fået hjælp til den rigtige størrelse er det jo bare at shoppe løs på nettet!!!

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg skulle have en mere, ville jeg altså have en enkelt amme bh liggende til at starte med. Jeg synes nemlig det var super irriterende, at jeg ikke havde en fra start. Der var så mange i starten, der kom og så vidunderet, og jeg synes virkelig ikke det er fedt at sidde med totalt blottet bryst, og at man skulle sidde og tage den almindelige bh næsten helt af. Jeg synes de gav sig fint nok, så jeg havde de samme amme-bh´er hele ammetiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vente endelig til mælken er løbet til.

Første gang jeg fødte, gik jeg på enkelt nat, fra en b-skål til en d-skål :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg skulle have en mere, ville jeg altså have en enkelt amme bh liggende til at starte med. Jeg synes nemlig det var super irriterende, at jeg ikke havde en fra start. Der var så mange i starten, der kom og så vidunderet, og jeg synes virkelig ikke det er fedt at sidde med totalt blottet bryst, og at man skulle sidde og tage den almindelige bh næsten helt af. Jeg synes de gav sig fint nok, så jeg havde de samme amme-bh´er hele ammetiden :)

Enig.. det er en god ting at ha en liggende.

Jeg startede ud med at købe 3 stk, da jeg var omkring de 30 uger henne.

2 stk i normal str. og en i et nr. større.

købte nogle forlængere til at sætte i.

Passede dem alle 3 før - og efter mælken løb til.

Ammebh'er er ikke lige det første man har lyst til at skal ud og shoppe efter man har født.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syns virkelig det er svært .. Har købt to uden bøjle, og de hedder så s - xl, og købte i xl, men dem kan jeg bestemt ik passe bagefter ..

Vil bare ik bruge for mange penge på det, hvis lortet så ik passer .. Aner jo ik hvor meget større de blir ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flere erfaringer eller råd?

Jeg kan nemlig ikke holde mine almindelige BH'er ud mere. De strammer helt vildt :(

Jeg har investeret i en enkelt amme-bh uden bøjle og den er fin, men jeg kan jo ikke klare mig med én BH fra nu af... Synes det er møg-svært at finde ud af størrelser, for de passer slet ikke med de normale BH-størrelser...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER