Balloneventyr

Jeg tror, at jeg er ved at miste. Update:Gravid!

49 indlæg i dette emne

Hvor er I skønne! Tak for opbakning, kram og råd :)

 

Haarup - Du har ret, nu ved vi, at det kan lykkes. Er det virkelig nemmere at blive gravid nu? Hvorfor mon?

 

Just me- Vi har fået at vide, vi skal vente 14 dage med sex og så skulle vi som sagt vente med at prøve på at blive gravid til efter første rigtige mens, men jeg synes ikke det giver mening, hvis det blot er for at udregne termin. Jeg har jo så meget brug for at komme i gang med at prøve igen. Psykisk ville det være godt for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke hvorfor. Fik at vide dengang at 80 % blev gravide igen inden for det første år.

Kan kun sige hvordan det var for mig.

Det tog 2 år at blive gravid med vores søn. Det tog os 2 1/2 år at blive gravid, der endte i en abort. Og nu 9 mdr efter er jeg gravid igen.

Held og lykke med at i snart står med en positiv test igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det håber og tror jeg på at vi gør :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gravid igen :yay

Jeg har kun taget en test i går, så jeg skal helt klart gå testmonsteramok, før jeg rigtig tør tro :P

Jeg er nervøs for at miste igen, så denne gang tror jeg, at jeg venter til enten en tidlig scanning har vist hjertebanken eller til 3 mdr. scanningen med at fortælle de nærmeste det. Måske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:yay kan være du skal ændre din overskrift... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt, TILLYKKE!  :yay  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er gravid igen :yay

Jeg har kun taget en test i går, så jeg skal helt klart gå testmonsteramok, før jeg rigtig tør tro :P

Jeg er nervøs for at miste igen, så denne gang tror jeg, at jeg venter til enten en tidlig scanning har vist hjertebanken eller til 3 mdr. scanningen med at fortælle de nærmeste det. Måske.

Stort tillykke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, Snublefod, Little Miss, Mor igen, Haarup, Håbetsglæde og Solvej80! Hvor er I søde :D

Og jo, det var en god idé med en ændring i overskriften. Jeg beholder dog trådens oprindelige også, da det ikke er alle, der ønsker at læse om trådens egentlige emne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med de 2 streger :loveshower Jeg krydser fingre for en keeper denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke! Hvor langt er du nu? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke!! Hvor er det dejligt for dig at du allerede er gravid igen! Håber SÅ meget at det er en keeper denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Camils. Ja, det er så lige dét. Jeg har en cyklus på 33 dage, så jeg kan vel ikke gå helt ud fra en almindelig terminsberegner? Skal man ikke trække lidt fra så? Jeg har først kunne teste positiv nu, men terminsberegneren siger, at jeg er i uge 6.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan læse mig frem til at man også kan bruge ÆL til noget, så jeg tror, at jeg er 5 uger henne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da spændende med hvor langt du er. Men det lyder til, at du også får et septemberbarn så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da spændende med hvor langt du er. Men det lyder til, at du også får et septemberbarn så :)

 

Ja  :)  Og med det mener du, at du også er gravid med et septemberbarn eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har termin omkring 15. september :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er gravid igen :yay

Jeg har kun taget en test i går, så jeg skal helt klart gå testmonsteramok, før jeg rigtig tør tro :P

Jeg er nervøs for at miste igen, så denne gang tror jeg, at jeg venter til enten en tidlig scanning har vist hjertebanken eller til 3 mdr. scanningen med at fortælle de nærmeste det. Måske.

Hej stort tillykke med graviditeten

Det kunne være du havde lyst til at joine os i september terminsgruppe

Mvh diazbebs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! Din tråd giver mig lidt ekstra håb, da jeg lige har oplevet en SA her i december. Ventede du til efter en menstruation?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke!! Hvor er det dejligt for dig at du allerede er gravid igen! Håber SÅ meget at det er en keeper denne gang

 

Mange tak, det håber jeg også! :)

 

Ja, jeg har termin omkring 15. september :D

 

Tillykke :yay

Hvis du kender din dag for ÆL kan du beregne din terminsdato mere præcist via dette link :)

http://www.copenhagenfertilitycenter.com/termins-beregning.htm

 

Tak. Jeg kender ugen, hvor jeg havde Æl, og sammenholdt med min mens, så siger den: 5 uge, 0 dage.

Termin den 14 september :loveshower

 

Hej stort tillykke med graviditeten

Det kunne være du havde lyst til at joine os i september terminsgruppe

Mvh diazbebs

 

Tak diazbebs. Jeg kigger ned :super

Stort tillykke! Din tråd giver mig lidt ekstra håb, da jeg lige har oplevet en SA her i december. Ventede du til efter en menstruation?

 

Tak Pippi. Det er jeg ked af at høre, men jeg er glad for at tråden giver håb. Det er der alt mulig grund til, i hvert fald i følge flere herinde, fordi man skulle have nemmere ved at blive gravid efter en SA. I mit tilfælde passede det i hvert fald :)  Jeg er selvfølgelig nervøs, men mest af alt bare meget meget glad. Jeg håber, du snart får to streger igen.

 

Vi begyndte ikke at beskytte os selv, men vi brugte ikke ægløsningsteste og  i og med man ikke må have sex de første 14 dage og min mens efter SA varede 11 dage, så var det begrænset med hankypanky  :P

Jeg hældte også mest til at vente til efter første mens, men altså vi kunne som sagt heller ikke få os til at bruge beskyttelse, når nu vi så gerne vil have et barn :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER