Guest

Hvad glæder du dig til?

2,416 indlæg i dette emne

At få brev fra Skive fertilitetsklinik :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At Ronja skal til dans for første gang i morgen :) Jeg glæder mig til at se hvad det egentlig er og om hun kan lide det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Ronja skal til dans for første gang i morgen :) Jeg glæder mig til at se hvad det egentlig er og om hun kan lide det :)

Det skal Me. Også - jeg er så spændt :) Jeg håber, at hun bliver lige så glad for det, som moderen har været (og er). Sådan rent egoistisk kunne det være fedt at min datter har startet sin første sæson og moderen tager den 30. :blush

Glæder mig til at høre, hvad R. Siger til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så alligevel lidt det samme, for min mand har jo været hjemme stort set hele tiden siden bassen kom. Det bliver SÅ underligt, at vi skal være alene hver dag, jeg skal have alle nætterne osv efter fire mdr :O Men det bliver godt, det er jeg sikker på :)

Ja okay - her har han kun været hjemme i 3 uger ;) men det bliver noget specielt - min mand arbejder jo fast aften - dog fri hver fredag, så det er kun 4 aftener/ugt han er væk. Mon ikke vi klarer den, mig og ham den lille? :p og det gør i også er jeg sikker på :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal Me. Også - jeg er så spændt :) Jeg håber, at hun bliver lige så glad for det, som moderen har været (og er). Sådan rent egoistisk kunne det være fedt at min datter har startet sin første sæson og moderen tager den 30. :blush

Glæder mig til at høre, hvad R. Siger til det :)

 

Det kan jeg godt forstå du synes er fedt :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At modtage alle de pakker jeg har bestilt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay - her har han kun været hjemme i 3 uger ;) men det bliver noget specielt - min mand arbejder jo fast aften - dog fri hver fredag, så det er kun 4 aftener/ugt han er væk. Mon ikke vi klarer den, mig og ham den lille? :p og det gør i også er jeg sikker på :kram2

Det lyder da sådan rimelig fedt med en baby? :D Eller misforstår jeg :unsure

Vi klarer den helt sikkert! Vi skal bare lige lære det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da sådan rimelig fedt med en baby? :D Eller misforstår jeg :unsure

Vi klarer den helt sikkert! Vi skal bare lige lære det ;)

Jeg tænker at der er både fordele og ulemper ved han er væk om aftenen - men umiddelbart flest fordele - også på sigt, når jeg starter job. Barns syg mm bliver jo ikke noget problem + hanka aflevere :)

Ja vi gør da :D Det bliver sikkert hverdag lynhurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At modtage alle de pakker jeg har bestilt :blush

:ditto

Ej kun 2 :rolleyes jeg glæder mig mest til det garn jeg har bestilt - til 3 lææææææækre trøjer til W :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at der er både fordele og ulemper ved han er væk om aftenen - men umiddelbart flest fordele - også på sigt, når jeg starter job. Barns syg mm bliver jo ikke noget problem + hanka aflevere :)

Ja vi gør da :D Det bliver sikkert hverdag lynhurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at se hvad Johannes siger til trille trolle håndbold i dag:) håber det er noget, så kan han gå til det og gymnastik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Ej kun 2 :rolleyes jeg glæder mig mest til det garn jeg har bestilt - til 3 lææææææækre trøjer til W :glad

Har 4 :blush på vej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at se hvad Johannes siger til trille trolle håndbold i dag:) håber det er noget, så kan han gå til det og gymnastik :)

Hvad er det for noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har 4 :blush på vej!

:ditto :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :blush

Sikke i kan dig og Sara :lol

Er det efters/vinteroutfit til ungerne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke i kan dig og Sara :lol

Er det efters/vinteroutfit til ungerne?

Jeg venter:

- 1 pakke uldundertøj fra nøstebarn til V og E

- 2 pakker med heldragter på udsalg til V

- 1 julestjerne

Overtøj er vistnok så småt på plads bortset fra vinterstøvler, hue og måske flere vanter til V. :)

(Og har derudover faktisk modtaget endnu en pakke idag, med GJ-uroer til mig og E :blush)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter:

- 1 pakke uldundertøj fra nøstebarn til V og E

- 2 pakker med heldragter på udsalg til V

- 1 julestjerne

Overtøj er vistnok så småt på plads bortset fra vinterstøvler, hue og måske flere vanter til V. :)

(Og har derudover faktisk modtaget endnu en pakke idag, med GJ-uroer til mig og E :blush)

Lækre pakker!

Barsel og internetshopping er meget tæt forbundet ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækre pakker!

Barsel og internetshopping er meget tæt forbundet ikke ;)

Overhovedet ikke :whistling Man har bare alt for god tid til at finde de gode tilbud :lolhit

Men hey, børnene skal jo have tøj på kroppen, ikke? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for noget?

Sådan noget håndbold for de helt små. Leg og lidt boldspil og det var bare et hit :) (at Johannes så ikke lige kunne holde fokus hele vejen igennem og stak af flere gange, det er så en anden sag :rolleyes

;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :blush

Og de første to skulle gerne komme i morgen :yay :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke i kan dig og Sara :lol

Er det efters/vinteroutfit til ungerne?

Nej ikke rigtigt :blush

1. Pakke er wallstickers til pigernes værelser.

2. Er støvletter til moi! :glad

3. Er fra jollyroom. - Badestol + dims til autostol så Liff ikke sveder på ryggen + plastdims til vådservietter.

4. Fra kools.dk - bluser og undertøj til Luna som hun skal ha i fødselsdagsgave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min skønne veninde kommer på barselsbesøg i eftermiddag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan noget håndbold for de helt små. Leg og lidt boldspil og det var bare et hit :) (at Johannes så ikke lige kunne holde fokus hele vejen igennem og stak af flere gange, det er så en anden sag :rolleyes

;) )

Hvor går I til det henne? Jeg kan kun finde det i weekenden nemlig og vi ville helst en hverdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor går I til det henne? Jeg kan kun finde det i weekenden nemlig og vi ville helst en hverdag :)

I christiansfeld (som i Sønderjylland), så det er vist lidt langt for jer så vidt jeg husker? Er rigtig glad for at det er i hverdagen, men gad godt at vi ikke skulle afsted to dage i streg.. men nu må vi se om ikke det går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi skal ned og besøge Marius dagplejer imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.