Guest

Hvad glæder du dig til?

2,416 indlæg i dette emne

At give min søster hendes fødselsdagsgave. Jeg er temmelig sikker på, hun bliver vildt glad og overrasket. Jeg har allerede haft den liggende i tre uger, så nu må den næste 1,5 uge gerne gå stærkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At give min søster hendes fødselsdagsgave. Jeg er temmelig sikker på, hun bliver vildt glad og overrasket. Jeg har allerede haft den liggende i tre uger, så nu må den næste 1,5 uge gerne gå stærkt :)

Hvad er det? Du kan ikke komme med sådan en halv vind :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det? Du kan ikke komme med sådan en halv vind :p

Haha! Det er sådan et altanbord, som kan hænges på gelænderet eller hvad det hedder. Hun har talt om det i 2,5 år, men har ikke kunnet finde et, og pludselig fandt jeg det på tilbud til 100kr, så det bliver gaven fra A.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh det lyder bare virkelig hyggeligt :)

Det har virkelig også været dødhyggeligt! :biglove Elsker at have hus og have!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ferie.. :glad Vi har fået en mand i nyttejob på arbejdet og han irriterer mig grænseløst, så det bliver godt at slippe for ham :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld, men jeg synes, det er ret sjovt, at du har skrevet det så mange gange ;) :lol

Det er fordi jeg virkelig glæder mig ;) jeg havde bare lige et par sammenstød med ham igen i dag. Det ene kom vi vist til at snakke lidt højt og det var tydeligt vi ikke var enige, så der var et par stykker der kommenterede det efterfølgende <_< Jeg prøver virkelig at lade være med at han går mig på nerverne men det er svært nogen gange. Jeg prøver virkelig også at snakke pænt men når han ikke lytter så er det svært.

Jeg har heldigvis ferie fra d 4/7 og 3 uger frem og så er der kun 10 arbejdsdage tilbage efter til han stopper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til at få besøg af vores SP i morgen - glæder mig til at høre hvad hun mener om vore Berte :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi jeg virkelig glæder mig ;) jeg havde bare lige et par sammenstød med ham igen i dag. Det ene kom vi vist til at snakke lidt højt og det var tydeligt vi ikke var enige, så der var et par stykker der kommenterede det efterfølgende <_< Jeg prøver virkelig at lade være med at han går mig på nerverne men det er svært nogen gange. Jeg prøver virkelig også at snakke pænt men når han ikke lytter så er det svært.

Jeg har heldigvis ferie fra d 4/7 og 3 uger frem og så er der kun 10 arbejdsdage tilbage efter til han stopper :)

Haha! Åh, din stakkel :kram2 Hvad laver du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Åh, din stakkel :kram2 Hvad laver du?

Tak for kram :)

Jeg er project & finance controller i et it-konsulent-firma :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sommerferie! Bare to arbejdsdage endnu :yay

Synes virkeligt det er tiltrængt efterhåneden ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tryghedsskanning kl 14 idag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På lørdag, hvor jeg kan sove længe. Trænger til at sove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til eksamen er overstået i morgen. Og MD scanning i morgen, og bøf på hereford i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til eksamen er overstået i morgen. Og MD scanning i morgen, og bøf på hereford i morgen ;)

Sikke en dejlig dag du har i vente :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig dag du har i vente :glad

Ja ikke? Godt det værste er først ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til mr scanning af mit mellemøre d. 6/7, håber det kan give en forklaring på hvorfor jeg lige pludselig er blevet hørehæmmet på venstre øre

Og til d. 10/8 hvor vi skal ned til fertilitetsklinikken i Skive :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til eksamen er overstået i morgen. Og MD scanning i morgen, og bøf på hereford i morgen ;)

Held og lykke :goodluck Og resten lyder bare hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :goodluck Og resten lyder bare hyggeligt :)

Tak :kiss Håber det går nogenlunde med den eksamen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi var på efterårsferie i et af de huse :)

Håber at det var godt!

Vi skal afsted sammen med svigerfar, og svigerinde, hendes kæreste og søn, så vi glæder os!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Håber at det var godt!

Vi skal afsted sammen med svigerfar, og svigerinde, hendes kæreste og søn, så vi glæder os!

Det var det bestemt :) Det er nogle lækre huse. Theo var især begejstret for den indendørs pool med rutsjebane ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til om knap 2 timer. Så er min eksamen overstået! Puha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til om knap 2 timer. Så er min eksamen overstået! Puha!

:glad :goodluck :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.