Moar_til_4

Mad

5 indlæg i dette emne

Jeg syntes bare at jeg skal spise hele tiden for at holde kvalmen nede.... En ½ time efter jeg har spist føler jeg mig også sulten igen... Og sådan har jeg aldrig haft det... Jo selvfølgelig hvis jeg ikke har spist nok.. Men der er bare ikke plads til så meget i min minimave.

 

Har i andre det også sådan???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes bare at jeg skal spise hele tiden for at holde kvalmen nede.... En ½ time efter jeg har spist føler jeg mig også sulten igen... Og sådan har jeg aldrig haft det... Jo selvfølgelig hvis jeg ikke har spist nok.. Men der er bare ikke plads til så meget i min minimave.

 

Har i andre det også sådan???

Jeg spiser og spiser og spiser. Har nok spist 5 gange inden frokost idag :D Men min kvalme bliver helt åndsvag og jeg kaster op hvis jeg bliver for sulten. Og jeg har ikke rigtig lyst til noget, bortset fra toast med smør og hamburgerryg :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiser også temmelig meget - men KUN for at holde kvalmen nede. Med al den mad er jeg slet ikke sulten. Om morgenen og til frokost er jeg sulten og så slet ikke resten af dagen.

 

Toast med skinkeost er altså også godt  :) Bare et tip

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiser også rigtig meget, men det hjælper desværre ikke altid med at holde kvalmen nede.

Og jeg kan heller ikke spise meget på en gang i øjeblikket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får ondt i maven hen på dagen fordi jeg bliver nødt til at spise så meget for at holde kvalmen i skak. Og har efterhånden ret meget madlede. Det er simpelthen ikke så interessant at spise når man skal gøre det hele fucking tiden  :mam Tager også på fordi kvalmen forhindrer mig i at dyrke motion. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER