Nitzen1987

Knæk cancer

18 indlæg i dette emne

Ser I det?

Pyha nogle af historierne fremkalder godt nok nogle tårer :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min pude er helt gennemblødt efterhånden  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser det ikke. Det er virkelig ikke, fordi jeg ikke føler med dem, der står i det, og jeg synes det er SUPER at der er fokus på det, men jeg har doneret og jeg har grædt og nu orker jeg ikke mere (undskyld, hvis det lyder koldt, jeg ved godt, at dem, der står i det, ikke bare kan sige "nu orker jeg ikke mere". Jeg håber det giver mening, hvad jeg skriver og ikke lyder helt følelsesforladt :unsure).

Vi ser How I Met Your Mother på netflix ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det ikke. Kan simpelthen ikke kapere de historier. Min kusine har været fremme med din her i løbet af ugen og det gør så ondt at tænke på.

Har mistet mine bedstemødre og onkler til kræft. Derudover har min far og morfar begge haft det. Jeg har haft det så meget inde på livet at jeg slet slet ikke kan kapere alle de historier - bliver alt for ked af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan dæleme godt forstå jer begge to. 

Nogle gange bliver det lidt for meget "selv-ynk". Men nogle gange er det sgu også rart med en ordentlig tudetur :blush  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser det og har også doneret - men ikke vundet bilen, tænker der er sket en fejl?!?

Synes også det er hårdt at se, men nøj hvor sætter man også pris på at være sund og rask og have hinanden. Overvejer dog lidt at gå i seng og gå ind og give vigga en ordentlig møsser i søvne bare fordi jeg kan, man ved aldrig om der en dag kommer en aften hvor jeg ikke kan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser det og har også doneret - men ikke vundet bilen, tænker der er sket en fejl?!?

Synes også det er hårdt at se, men nøj hvor sætter man også pris på at være sund og rask og have hinanden. Overvejer dog lidt at gå i seng og gå ind og give vigga en ordentlig møsser i søvne bare fordi jeg kan, man ved aldrig om der en dag kommer en aften hvor jeg ikke kan!

Åhh, hvor en smuk tanke, kys skal der til, så længe man kan :kram

Edit: klart det må være en fejl med den bil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det ikke! Det KAN jeg bare ikke. Min morfar døde for en måned siden efter 2 mdr med konstateret kræft! Jeg behøver ikke mediernes fokus for det ER i mit fokus. Jeg er bare stadig et åbent sår og har Intet positivt ud af at få ribbet op i det der ER ved at hele. Så knæk canser er noget jeg støtter, men ikke noget jeg har behov for at høre mere om end højst nødvendigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så det. Og har fulgt med i alle udsendelserne i løbet af ugen.

Jeg mistede min far til kræften for 2 mdr siden

Det har været hårdt at se nogle af historierne. Men også en form for terapi. Og så er det sundt for mig, at se at kræft ikke nødvendigvis er lig med død, men man faktisk godt kan blive rask, og de hele tiden kommer tættere og tættere på en kur/vaccine.

Jeg har iøvrigt set det sammen med min lillesøster <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser det ikke. Det er virkelig ikke, fordi jeg ikke føler med dem, der står i det, og jeg synes det er SUPER at der er fokus på det, men jeg har doneret og jeg har grædt og nu orker jeg ikke mere (undskyld, hvis det lyder koldt, jeg ved godt, at dem, der står i det, ikke bare kan sige "nu orker jeg ikke mere". Jeg håber det giver mening, hvad jeg skriver og ikke lyder helt følelsesforladt :unsure).

Vi ser How I Met Your Mother på netflix ;)

:ditto dog så vi new Girl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser det ikke. Det er virkelig ikke, fordi jeg ikke føler med dem, der står i det, og jeg synes det er SUPER at der er fokus på det, men jeg har doneret og jeg har grædt og nu orker jeg ikke mere (undskyld, hvis det lyder koldt, jeg ved godt, at dem, der står i det, ikke bare kan sige "nu orker jeg ikke mere". Jeg håber det giver mening, hvad jeg skriver og ikke lyder helt følelsesforladt :unsure).

Vi ser How I Met Your Mother på netflix ;)

:ditto

Bortset fra How I Met your Mother delen, jeg sov da du besvarede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser det ikke. Det er virkelig ikke, fordi jeg ikke føler med dem, der står i det, og jeg synes det er SUPER at der er fokus på det, men jeg har doneret og jeg har grædt og nu orker jeg ikke mere (undskyld, hvis det lyder koldt, jeg ved godt, at dem, der står i det, ikke bare kan sige "nu orker jeg ikke mere". Jeg håber det giver mening, hvad jeg skriver og ikke lyder helt følelsesforladt :unsure).

Vi ser How I Met Your Mother på netflix ;)

:ditto - bortset fra vi så film!

I år er det blandt andet 7 år siden min far døde og 6 år siden min farmor døde (og endnu længere for min morbror og farfar) og jeg kan ikke magte at få ribbet op i at de har mangler de sidste vigtige år - at ingen af dem var til mit bryllup, har mødt Edith, så mig blive færdigudd, købe hus osv.. Det gør simpelthen for ondt :(

Men jeg synes det er fantastisk at man laver det og samler så meget sammen, men hold op hvor det fylder meget i medier/sociale medier/tv og det gør mig ked at blive mindet om den lorte sygdom konstant..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så de første par timer - og donerede. Og da der kom den historie med manden og de 4 børn der mistede deres kone og mor, der var jeg simpelthen nødt til at gå i seng. Jeg plejer godt at kunne se det uden at være helt ødelagt - jojo, jeg fælder da et par tårer. Men jeg kan da godt mærke der er sket noget på den front efter jeg er blevet mor  :boo  Men sikke et flot resultat de nåede!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så de første par timer - og donerede. Og da der kom den historie med manden og de 4 børn der mistede deres kone og mor, der var jeg simpelthen nødt til at gå i seng. Jeg plejer godt at kunne se det uden at være helt ødelagt - jojo, jeg fælder da et par tårer. Men jeg kan da godt mærke der er sket noget på den front efter jeg er blevet mor :boo Men sikke et flot resultat de nåede!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har doneret og ville egentlig gerne have set det. Men min kæreste, hvis mor er uhelbredeligt syg af kræft, havde ikke lyst til at se det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mistede min far til leverkræft for tre år siden - arrangementet er al ære værd, men jeg orkede at sidde og køre rundt i det aftes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu magle det blev en ordentlig bunke penge der blev kastet i kræftens bekæmpelse :respekt det gør mig virkelig glad!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så det ikke. Donerer jævnlig til dem men kan ikke holde til at høre de historier.

K har mistet en fætter og en kusine (søskende) til tarmkræft og har stadig svært ved det.

Jeg mistede selv en kær veninde for 5 år siden. Hun havde kæmpet med brystkræft og vundet, hvorefter de kort tid efter de fandt i stor svulst i hjernen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER