dhg

X- Factor.

203 indlæg i dette emne

Tak for i går, det var rigtig hyggeligt.

Vi ses om 14 dage igen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

kommer det ikke på fredag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk lige på at det er mennesker vi har med at gøre her.. præcis ligesom os andre, så lad os holde tonen og omtalen på et pænt niveau :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk lige på at det er mennesker vi har med at gøre her.. præcis ligesom os andre, så lad os holde tonen og omtalen på et pænt niveau :)

Hvis man har valgt at deltage i et tv program, har man automatisk også sagt ja til at blive kritiseret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes ikke de 2 første præstationer har været helt i top endnu. Men glæder mig til de rødhåret tvillinger, som er mine fauvoritter. Og Babu var det ikke ham som vandt scenen er din på tv2 for nogle år siden???

Hvor sjovt du skriver det. Har selv tænkt det samme! Hvis det er ham, så tror jeg ikke han vandt, men det var en lille pige der vandt

Så sjovt at du også tror det er ham, for det tror jeg også, men er alligevel ikke helet sikker, for har sådan tænkt om de ikke ville sige det i programmet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser også x-factor herhjemme hver fredag. Med hensyn til igår synes jeg

Babou og Patricia var helt geniale

De der røg ud, var også de dårligste ( i mine øjne) Så synes jeg JR ikke var specielt gode. Anne Louise synger skide godt, men det var et underligt sangvalg.Tvilingerne gjorde det godt, men synes de var lidt kedelige, og Sara overraskede positivt

Tror Sara snart ryger ud, for hun er vist den svageste i det felt, men hun gjorde det godt igår. Babou var også helt fantastisk igår, men er desværre ikke sikker på at han kommer i finalen, for synes han er lidt for svingende, og det er der nok desværre ikke råd til

Patricia er bare helt vildt god. Hun har en meget unik stemme

Tror AnneLouise kommer langt, hvis de bliver bedre til at vælge samge, og ved ikke lige med JR, er ikke så vild med dem, men de synger godt, og det samme med tvillingerne. Synes bestemt de synger godt, men synes bare det er lidt kedeligt og så er der Erkan, der synger vildt godt :-D

Men synes alle samgerne er søde og charmerende, og hatten af for at de stiller op i et program hvor alle bedømmer dem. Det er sejt gjort!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes ikke de 2 første præstationer har været helt i top endnu. Men glæder mig til de rødhåret tvillinger, som er mine fauvoritter. Og Babu var det ikke ham som vandt scenen er din på tv2 for nogle år siden???

Så fik jeg lige tjekket det-og jo det er ham fra scenen er din 2005 hvor han fik en 2. plads.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kommer det ikke på fredag?

Jo det kommer på fredag, det er bare mig der skal arbejdet, så der for at der går 14 dage inden jeg kommer igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var her desværre ikke i fredags, men bliver da lige nødt til at give mit besyv med også ;)

Jeg eeeeeeeeeelsker Patricia - OGSÅ hendes sang i fredags. Synes det var SÅ smukt. Men jeg har også haft et lille crush på Patricia siden bootcampen. Synes hun er så fin. :kuller

Kan også rigtig rigtig godt lide Sarah! Men vil godt stå ved, at jeg måske mere falder for hendes x-factor end hendes sangtalent. Men programmet hedder jo også x-factor ;)

Tvillingerne synes jeg også er skønne! Lidt tomme i blikket, ja, men de synger himmelsk, og virker så skønne. Og så virker de som nogle fornuftige unge piger. - Intet Britney Spears agtigt over dem --> Me like! :)

Rasmus irriterer mig altså lidt. Han har sikkert nok talent, kan synge og kan knuse tusindvis af 14-årige tøsers hjerter, meeeeeeen... Jeg synes bare han er så "set før". Jeg kan ikke se noget unikt/fedt/nyt i ham? Han keder mig :( Og så døde jeg simpelthen (på den dårlige måde) hver gang han sang "hjøre" istedet for "here". <_<

Og jeg var virkelig positivt overrasket over Ercan. :) Havde ellers ham i tankerne som første ude, fordi jeg synes han så lidt usoigneret og lasket ud på bootcampen (ok, jeg ved godt at det ikke er en skønhedskonkurrence...) og fordi han havde det der "tudesang", men jeg synes faktisk, at han både sang fedt og så fed ud (på den gode måde ;)) i fredags! Selvom jeg rigtig godt kan lide Sarah, så synes jeg måske egentlig at hun burde have været i farezonen istedet for ham...

Og helt fair at DeeVibez røg ud. De var vel dette års Asian Sensation/8210... Skøn energi men sangtalentet holdt bare ikke. Det var lidt synd, men sådan er spillet jo...

Og så synes jeg at Anne Louises fine lyse stemme var feeeeed til Nephews lidt grove "igen og igen". :) Dog ikke sådan at hun ligefrem bliver min top-yndling. Det er helt klart Patricia og derefter tvillingerne og så måske JR og Babou. :)

Hehe, nå så fik jeg lige ævlet :blabla Glæder mig til næste fredag! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var her desværre ikke i fredags, men bliver da lige nødt til at give mit besyv med også ;)

Jeg eeeeeeeeeelsker Patricia - OGSÅ hendes sang i fredags. Synes det var SÅ smukt. Men jeg har også haft et lille crush på Patricia siden bootcampen. Synes hun er så fin. :kuller

Kan også rigtig rigtig godt lide Sarah! Men vil godt stå ved, at jeg måske mere falder for hendes x-factor end hendes sangtalent. Men programmet hedder jo også x-factor ;)

Tvillingerne synes jeg også er skønne! Lidt tomme i blikket, ja, men de synger himmelsk, og virker så skønne. Og så virker de som nogle fornuftige unge piger. - Intet Britney Spears agtigt over dem --> Me like! :)

Rasmus irriterer mig altså lidt. Han har sikkert nok talent, kan synge og kan knuse tusindvis af 14-årige tøsers hjerter, meeeeeeen... Jeg synes bare han er så "set før". Jeg kan ikke se noget unikt/fedt/nyt i ham? Han keder mig :( Og så døde jeg simpelthen (på den dårlige måde) hver gang han sang "hjøre" istedet for "here". <_<

Og jeg var virkelig positivt overrasket over Ercan. :) Havde ellers ham i tankerne som første ude, fordi jeg synes han så lidt usoigneret og lasket ud på bootcampen (ok, jeg ved godt at det ikke er en skønhedskonkurrence...) og fordi han havde det der "tudesang", men jeg synes faktisk, at han både sang fedt og så fed ud (på den gode måde ;)) i fredags! Selvom jeg rigtig godt kan lide Sarah, så synes jeg måske egentlig at hun burde have været i farezonen istedet for ham...

Og helt fair at DeeVibez røg ud. De var vel dette års Asian Sensation/8210... Skøn energi men sangtalentet holdt bare ikke. Det var lidt synd, men sådan er spillet jo...

Og så synes jeg at Anne Louises fine lyse stemme var feeeeed til Nephews lidt grove "igen og igen". :) Dog ikke sådan at hun ligefrem bliver min top-yndling. Det er helt klart Patricia og derefter tvillingerne og så måske JR og Babou. :)

Hehe, nå så fik jeg lige ævlet :blabla Glæder mig til næste fredag! :glad

Sad også og krummede tær hvad gang han sang det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var her desværre ikke i fredags, men bliver da lige nødt til at give mit besyv med også ;)

Jeg eeeeeeeeeelsker Patricia - OGSÅ hendes sang i fredags. Synes det var SÅ smukt. Men jeg har også haft et lille crush på Patricia siden bootcampen. Synes hun er så fin. :kuller

Kan også rigtig rigtig godt lide Sarah! Men vil godt stå ved, at jeg måske mere falder for hendes x-factor end hendes sangtalent. Men programmet hedder jo også x-factor ;)

Tvillingerne synes jeg også er skønne! Lidt tomme i blikket, ja, men de synger himmelsk, og virker så skønne. Og så virker de som nogle fornuftige unge piger. - Intet Britney Spears agtigt over dem --> Me like! :)

Rasmus irriterer mig altså lidt. Han har sikkert nok talent, kan synge og kan knuse tusindvis af 14-årige tøsers hjerter, meeeeeeen... Jeg synes bare han er så "set før". Jeg kan ikke se noget unikt/fedt/nyt i ham? Han keder mig :( Og så døde jeg simpelthen (på den dårlige måde) hver gang han sang "hjøre" istedet for "here". <_<

Og jeg var virkelig positivt overrasket over Ercan. :) Havde ellers ham i tankerne som første ude, fordi jeg synes han så lidt usoigneret og lasket ud på bootcampen (ok, jeg ved godt at det ikke er en skønhedskonkurrence...) og fordi han havde det der "tudesang", men jeg synes faktisk, at han både sang fedt og så fed ud (på den gode måde ;)) i fredags! Selvom jeg rigtig godt kan lide Sarah, så synes jeg måske egentlig at hun burde have været i farezonen istedet for ham...

Og helt fair at DeeVibez røg ud. De var vel dette års Asian Sensation/8210... Skøn energi men sangtalentet holdt bare ikke. Det var lidt synd, men sådan er spillet jo...

Og så synes jeg at Anne Louises fine lyse stemme var feeeeed til Nephews lidt grove "igen og igen". :) Dog ikke sådan at hun ligefrem bliver min top-yndling. Det er helt klart Patricia og derefter tvillingerne og så måske JR og Babou. :)

Hehe, nå så fik jeg lige ævlet :blabla Glæder mig til næste fredag! :glad

Er komplet enig med dig.... ord for ord faktisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er i klar i aften til at kommentere deltagerne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er i klar i aften til at kommentere deltagerne :D

Selvfølgelig!

Jeg holder indtil videre fast i min dom over Rasmus: Dygtig men på ingen måde unik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig!

Jeg holder indtil videre fast i min dom over Rasmus: Dygtig men på ingen måde unik.

enig, men tror han bliver de unge pigers fortrukne valg :) og synes da han har lidt charme og lækkert hår, men det er jo bare ikke nok i min verden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååårh jeg er helt vild med Rasmus, var så ked f at han ikke kom med sidste år, så er helt tosset med ham i år :) :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

enig, men tror han bliver de unge pigers fortrukne valg :) og synes da han har lidt charme og lækkert hår, men det er jo bare ikke nok i min verden...

Altså hvis jeg havde været 13, så kunne han jo nok være sådan en, der fyldte meget i min dagbog (og som jeg ALDRIG ville kunne score fordi jeg var total nørdet - måske er det i virkeligheden derfor at jeg ikke kan lide ham? :rolleyes), så ja, der er sikkert penge i knægten. Men jeg kan ikke se noget genialt i ham. Og jeg tror heller ikke på at det er der, og bare skal graves frem. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er faktisk enige med dommerne om tvillingerne, men de er stadig mine favoritter :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes heller ikke de klarede det så godt idag, hvilket er rigtigt synd.. Og ja, jeg kan heller ikke lig patricia..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan ikke helt finde ud af, hvad jeg synes om Patricia. Jeg var helt vild med hende i starten, men jeg er ikke så begejstret for hende nu. Dog synger hun helt fantastisk, og det ved hun også godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

babou synes jeg godt om, men han kommer jo også fra Århus :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har altid tænkt at Babu var den nye Basim.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan rigtig godt lide Anne Louise og hendes sangvalg denne gang, synes hun gør det rigtig rigtig smuk, sidder faktisk med tårer i øjnene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nu blev jeg igen mindet om at jeg altid bliver så skuffet, når de kører sådan et "hyldest-tema" til en bestemt kunstner... De vælger ALDRIG mine yndlingssange. :( Så har egentlig svært ved at forholde mig til dem alle sammen idag... Det er lige før at jeg bedst kan lide Rasmus idag, men det er udelukkende fordi han sang den sang, jeg bedst kunne lide. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes faktisk også Sarah imponere idag, den sang passer godt til hende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kom Sarah lige og reddede mig. :loveshower

Jeg er svært ligeglad med at hun ikke er det store sangtalent. Hun er SÅ cool!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER