Moar_til_4

Bryllup

12 indlæg i dette emne

Jeg er så meget i vildrede... Vi havde planlagt vores bryllup, bestilt kirke og lokaler.. Men jeg kan slet ikke se mig ud af hvordan jeg skal kunne klare et bryllup 9 dage efter min termin.. Tænk hvis jeg går over tiden.... 

Så nu har jeg afbestilt tiden i kirken... Men så er spørgsmålet så bare om vi skal blive gift i starten af det nye år, eller om vi skal vente til den lille har et par måneder??

 

Kjolen hænger klar... Den skal pt, lægges en smule ind... Men jeg tænker bare at hvis vi nu bliver gift om nogle måneder, så slipper jeg måske for at der skal gøres for meget ved den... Men er da også nervøs for om jeg lige pludselig vokser så meget at jeg ikke kan passe den.... Jeg vil bare så gerne giftes.... Det er blevet udskudt en gang pga min rygoperation..... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville gøre enten A. eller B:

A. Holde bryllup og barnedåb på samme tid, hvor der er mest fokus på brylluppet (altså det bliver holdt som et bryllup og ikke barnedåb)

B. Vente med bryllup til bebs er ca 1/2 år gammelt ELLER MERE

 

Jeg ville heller ikke kunne overskue, og nok heller ikke nyde, mit bryllup 9 dage eller mindre efter jeg havde født. Jeg er bange for at du ikke vil kunne være til stede på samme måde som ellers og måske vil du være for træt til at synes det var en mindeværdig dag???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har snakket om at blive gift her om 4 måneder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har snakket om at blive gift her om 4 måneder...

Jeg blev gift som højgravid, og er glad for at vi gjorde det den vej rundt, for vores navngivning faldt sammen med et appetitspring, så Simon ville bare ligge konstant ved brystet, så havde ærgret mig hvis jeg var gået glip af så meget af min bryllupsdag, så jeg ville nok også gøre det inden. Håber at i får en fantastisk dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ønskede vores dag så vi skilte bryllup og barnedåb ad. Felix var 6 mdr da vi blev gift. Han var med i kirke og til eftermiddagskaffe og så hentede en fra mødregrupp en ham. For os var det det rette valg at han ikke var med hele dagen.

Så jeg synes 4 mdr lyder fornuftigt eller også vente til babyen er noget større.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før fødslen er også en god ide, om 4 måneder, hvor langt er du der? 6 måneder henne? Der har de fleste det også stadig godt og er måske ikke så udmattede, som når du kommer længere hen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gravide brude er også bare ekstra, ekstra smukke :kuller :kuller :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvad så med kjolen???!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg bestilte kjolen i december sidste år, blev der taget mål, så de fik den hjem som passede mig bedst. Da jeg så hentede den i april, havde jeg tabt mig så meget at den var alt for stor... Så tænker at der nok skal være plads til maven også.. Men det er et stort sats, når man ikke ved hvor hurtigt man vokser denne gang... og der er bare nogle ting som gør det nemmere når man er gift og så får barn.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville personligt ikke ønske mig hverken et bryllup som gravid eller tidligt efter fødslen. Faktisk var vores søn 1½ før jeg var tryg ved at have ham ude i byen til overnatning.

 

Et bryllup kommer bare kun en gang og det er den allerbedste fest man nogensinde får. Derfor er det for ærgerligt hvis man sidder med kvalme, er ved at omkomme at varme i kjolen eller bare er træt som et ondt år.

 

Så ja jeg ville vente. Vi nåede lige vores bryllup 3 uger inden jeg blev gravid med den første, så det var godt timet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev gift i maj måned. Der var jeg ca. 3 måneder henne. Jeg er ville ikke have ønsket det anderledes. Jeg led utrolig meget af kvalme, men lige den dag havde jeg det godt. Det var en helt fantastisk dag og vi synes begge to at det var fantastisk at vores lille fis på en måde var med. Mange af gæsterne fik først af vide at vi hentede os den dag. Jeg gik først fra festen da kl. Var 3.30. Selvom man er træt så opdager man det ikke den dag fordi det er så stort og man er fyldt op med følelser. Dagen efter sov jeg tilgengæld hele dagen. Jeg ville vælge at holde det som gravid, på den møde er det også jeres dag og ikke babyens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været/er i samme situation.

Vi har planlagt bryllup til maj, men det er kun omkring 3 uger før forventet termin, så det tør jeg ikke...

Vi har besluttet at rykke det til marts, men hvor har det givet mange udfordringer. Vi skulle finde et nyt sted, ombooke kirke, dj og fotograf + vi har ikke fortalt om graviditeten til nogen, men det bliver vi nok snart nødt, da der skal sendes invitationer ud. Alle regner jo med det først er til maj og har skrevet det i kalenderen... Så jeg har lige skulle vænne mig til, at min graviditet bliver officiel før jeg egentlig havde regnet med.

Heldigvis har jeg ikke købt kjole endnu, men er også meget usikker på, hvordan jeg skal gøre det. Burde jo købe den nu, men har ingen ide om, hvordan maven vil udvikle sig. Så har jeg overvejet en skræddersyet, men det bliver også hurtigt meget dyrt.

Jeg håber og krydser fingre for, at graviditeten kommer til at forløbe planmæssigt uden de store gener, så det er den rigtige beslutning vi har taget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER